بیوگرافی خواندنی و عکس های زینب باستیک خواننده و بازیگر ترک

زینب باستیک ( به ترکی Zeynep Bastık ) متولد ۱۷ تیر ۱۳۷۸ در شهر چاناکاله؛ خواننده سرشناس و بازیگر ترک است که اخیرا شاهد بازی نقش ایرم در سریال سیب ممنوعه توسط او بوده ایم. در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی کامل زینب باستیک را تقدیمتان کنیم. با وای آره همراه باشید: 

 

خانواده و تحصیلات زینب باستیک

 

زینب در سه سالگی به همراه خانواده به ازمیر مهاجرت کرد. پدر زینب، در خارج از کشور به کار در کشتی های باری مشغول است و مادرش نیز در زمینه ی لجستیک فعالیت دارد.

 

خانواده و تحصیلات زینب باستیک

 

 پدر و مادر زینب باستیک زمانیکه او کوچک بوده، از یکدیگر جدا شده اند و پدرش از ازدواج دومش که با یک فرد روس بوده، یک فرزند پسر بنام تیمور دارد.

 

 

پدر زینب در حال حاضر در جمهوری خود مختار کریمه (کشور تابع روسیه) زندگی می کند. طبق گفته ی زینب، او به خاطر کار پدرش، تنها یک بار در سال می توانسته پدرش را ببینید و‌ والدینش بصورت توافقی و دوستانه از یکدیگر جدا شده اند.

 

 

 آنطور که زینب گفته است، او رابطه خوبی با پدرش دارد. علاوه بر این، خانواده مادری زینب در زمینه ی موسیقی بسیار فعال بوده‌اند بطوریکه مادر بزرگ او بنام کاموران گوربت، از هنرمندان موسیقی ترک هالک و پدر بزرگ او با نام ارول آتیلگان، استاد ساز باعلاما بوده است. خاله زینب نیز در کنسرواتور دانشگاه کارادنیز مشغول تدریس موسیقی است. 

 

 

 پدر بزرگ زینب وقتی او ۱۰ ساله بوده فوت کرده و زینب به همراه مادر، مادر بزرگ و خاله‌اش زندگی کرده است. او حدود ۷ سال به رقص پرداخته و از همان کودکی، بازی در تئاتر را شروع کرده است. زینب بازیگری و ‌رقص را دوست دارد اما موسیقی همواره برای او در اولویت است. 

 

 

آغاز کار موسیقی

 

زینب در سال ۲۰۱۰ عضو یک گروه آماتور موسیقی بنام Jackpot شد و نزدیک به دو سال، به همراه این گروه در شهر های مختلف ترکیه به اجرای کنسرت پرداخت.

 

آلبوم ها و آهنگ های زینب باستیک

 

او در این حین، با مراد دالکیلیچ آشنا شد و پس از سه سال همکاری به عنوان وکالیست با او و همخوانی آهنگ Luzumsuz Savas از آلبوم Bir Guzellik yap مراد دالکیلیچ، در سال ۲۰۱۴ اولین تک آهنگ خود بنام Firca را منتشر کرد.

 

 

آغاز کار بازیگری

 

زینب باستیک برای اولین بار با سریال شروع مجدد به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن با نقش گونجا در سریال به اسم خوشبختی (با بازی کان ییلدریم، ازگی ایوب اوغلو، دیلارا آکسویک، جیهون منگیر اوغلو، آصلی بکیر اوغلو) حاضر شد. او در سال ۲۰۱۶، با نقش رویا در سریال به امید نمیشه دستبند (با بازی ملیسا شنولسون، اوزگه اوزدر، مرت یازیجی اوغلو، تورگای آیدین) جلوی دوربین رفت.

 

 

جدید ترین بازی زینب باستیک مربوط به سریال پرطرفدار سیب ممنوعه و ایفای نقش مروه در سال ۲۰۱۹ است. 

 

 

قد و وزن زینب باستیک 

 

قد زینب ۱.۶۵ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد زینب باستیک 

 

زینب مدتی با تولگا آکیش رابطه داشت و پس از آن با وی ازدواج کرد اما چند ماه بعد، رابطه آنها به جدایی انجامید. رابطه دوستانه این دو همچنان ادامه دارد.

 

همسر و دوست پسر زینب باستیک 
زینب باستیک در کنار تولگا آکیش

 

تولگا، ۱۰ سال از زینب بزرگتر و فارغ التحصیل رشته مدیریت از دانشگاه استانبول است. تولگا در حال حاضر مدیریت شرکت دیجیتال خود را که در سال ۲۰۱۷ تاسیس کرده است، بر عهده دارد.

 

 

زینب در سال ۲۰۱۸، مدت کوتاهی با رضا کوجا اوغلو (بازیگر ترک) رابطه داشت. زینب جدیدا وارد رابطه با یک رستوران دار جوان بنام علیجان آکییلدیز ( Ali Can Ayyıldız ) شده است.

 

 

پیج اینستاگرام زینب باستیک 

 

زینب در اینستاگرام بسیار پرطرفدار است و در حال حاضر ۲٫۲ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

 

فیلم ها، سریال ها و برنامه های زینب باستیک 

 

۲۰۱۴- سریال Sil Bastan (شروع مجدد)

 

۲۰۱۵- سریال Adi Mutluluk (به اسم خوشبختی) در نقش گونجا گول دوران 

 

۲۰۱۶- سریال Umuda kelepce vurulmaz (به امید نمیشه دستبند زد) در نقش رویا 

 

۲۰۱۸- سریال Yasak elma (سیب ممنوعه) در نقش ایرم 

 

۲۰۲۱- میزبان برنامه Zeynep Bastık ve Konukları ( زینب باستیک و مهمانانش) 

 

۲۰۲۱- برنامه Çok Güzel Hareketler 2 ( مهمان ) 

 

 

آهنگ های زینب باستیک 

 

۲۰۱۴- آهنگ Firca 

 

۲۰۱۵- آهنگ Cefalar

 

۲۰۱۷-آهنگ Sahaneyim 

 

۲۰۱۹- آهنگ Her yerde sen 

 

۲۰۱۹- آهنگ Mod 

 

۲۰۱۹- آهنگ ?Birakman Dogru mu 

 

۲۰۲۰- آهنگ Uslanmıyor Bu 

 

۲۰۲۰- آهنگ Cukur 

 

۲۰۲۰- آهنگ Canimsin sen 

 

۲۰۲۰- آهنگ Seni kimler Aldi 

 

۲۰۲۰- آهنگ Yas

 

۲۰۲۰- آهنگ Boş Yapma 

 

۲۰۲۱- آهنگ Kendi Yolumuzda

 

۲۰۲۱- آهنگ Sen Ben

 

۲۰۲۱- اهنگ Yalan 

 

۲۰۲۲- آهنگ Savaştım Harbiden

 

۲۰۲۲- آهنگ Ara

 

 

آلبوم های زینب باستیک

 

۲۰۲۰- آلبوم Akustikler

 

۲۰۲۱- آلبوم Zeynodisco

 

از دست ندهید