بیوگرافی و عکس های جذاب ایمان کازابلانکا بازیگر و بهترین مدل جهان

ایمان کازابلانکا ( به ترکی Iman Casablanca ) متولد ۱۳۷۸ شمسی در کازابلانکای مراکش؛ بازیگر و بهترین مدل سال ۲۰۱۸ جهان است. ایمان اولین زن عرب است که این عنوان را به دست آورد. او اخیرا به سریال های ترکی ورود پیدا کرده و اولین نقش خود را در سریال جدید سد (Baraj) به نمایش گذاشته است. 

 

در این مطلب به بیوگرافی جالب و عکس های جذاب ایمان کازابلانکا خواهیم پرداخت. با وای آره همراه باشید:

 

خانواده، تحصیلات و آغاز کار حرفه ای

خانواده، تحصیلات و آغاز کار حرفه ای

 

ایمان در یک خانواده ۸ نفره و مدرن بدنیا آمده و بزرگترین فرزند خانواده است. پدر ایمان، کمیسر و مادرش معلم زبان فرانسه بوده است. با اینحال مادر ایمان مجبور شده تدریس را رها کند و به ۸ فرزندش رسیدگی کند. ایمان در حال حاضر به زبان مراکشی، عربی، فرانسوی و ترکی تسلط دارد. او در رشته مهندسی ریاضی تحصیل کرده است. 

 

 

شروع بازیگری ایمان در استانبول و با کمک فردی بنام ارکان اوزرمان اتفاق افتاده است. ایمان پس از صحبت با ارکان در مورد علاقه‌اش به بازیگری در ترکیه، ارکان به او می گوید که سریع ترین زمان برای ورود به بازیگری در ترکیه این است که در مسابقات مدلینگ شرکت کند.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب ایمان کازابلانکا

 

 او همچنین به ایمان گفته است که به او امیدوار است و توصیه کرده است که زبان ترکی یاد بگیرد. ایمان نیز به سرعت یادگیری استانبولی را آغاز کرده و در مسابقات شرکت کرده است. 

 

 

ایمان، زبان ترکی را زبان سختی میداند اما چون به چیز های سخت علاقمند است، یادگیری این زبان برایش لذت بخش است. او در حال حاضر مشغول گذراندن درس های صداسازی است. از نظر او، عشق یعنی احترام.

 

بیوگرافی و عکس های ایمان کازابلانکا

 

او گفته است که بین عشق و دوست داشتن، عشق را انتخاب می کند. جالب است که خانواده ایمان منتظر هستند که او از ورود به عرصه بازیگری پشیمان شود و به مراکش بازگردد.

 

 

 ایمان معتقد است که مردان ترک بیش از حد روی همسرانشان حساس هستند و این موضوع باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود. 

 

 

فیلم ها و سریال های ایمان کازابلانکا

 

فیلم ها و سریال های امان کازابلانکا

 

در سال ۲۰۱۹ قرار بود تا ایمان کازابلانکا در فصل جدید سریال سیب ممنوعه با نقش لیلا (به جای توانا ترکای) حضور پیدا کند که در لحظات آخر، حضور او در این سریال لغو شد. او برای اولین بار با سریال سد جلوی دوربین رفته است.  

 

 

ایمان کازابلانکا در سریال سد، در کنار افرادی همچون بیران داملا ییلماز، بوراک یوروک و فیاض دومان به ایفای نقش زهرا پرداخته است. 

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی ایمان کازابلانکا

 

ایمان در مراکش کار نکرده و طبق گفته او در این کشور چندان نمی توان از کار بازیگری و مدلینگ پول بدست آورد. 

 

 

ایمان فمنیست است و معتقد است که به عنوان یک زن، نمی تواند زندگیش را بر پایه اعتماد به یک مرد بنا کند. اولین اولویت ایمان، بازیگری است و گفته است که صدای خوبی دارد و آموزش خوانندگی و بازیگری را بصورت همزمان ادامه می دهد.

 

 

او به عرب بودن خود افتخار می کند و خود را بسیار جذاب می داند. ایمان در حال حاضر چهره تبلیغاتی لباس های مهمانداران خطوط هوایی اطلس گلوبال است.

 

حقایق جالب در مورد زندگی ایمان کازابلانکا

 

ایمان قبل از ورود به عرصه ی مدلینگ، مدتی به عنوان مهماندار هواپیما کار کرده است. او خود را بسیار جسور میداند و عاشق ریسک است. ایمان به تنهایی نیز علاقه زیادی دارد.

 

 

او بین عشق و شغل، شغل را انتخاب می کند و در این مورد گفته است که عشق نمی تواند فاکتور های شما را پرداخت کند.

 

 

 او آرزو داشته بلوند باشد. زن مورد علاقه ایمان، تورکان شورای و مرد مورد علاقه‌اش، جوانی ادیس هون (بازیگر ترک) است. او در حال حاضر به ازدواج و بچه دار شدن فکر نمی کند و ظاهر مردان برایش اهمیتی ندارد چرا که به طرز تفکر یک مرد اهمیت می دهد.

 

 

ایمان گفته است که صبح ها ۱۵ دقیقه پس از بیدار شدن از خواب، کتاب می خواند و سعی میکند در تمامی زمینه ها به دانش خود بیفزاید. آنطور که ایمان گفته است، در کشور های ایتالیا، فرانسه، و حتی هالیوود، بازیگران مراکشی بازی می کنند اما در ترکیه، بازیگر عرب وجود ندارد و او میخواهد اولین آن ها باشد. 

 

 

قد و وزن ایمان کازابلانکا

 

قد و وزن ایمان کازابلانکا

 

قد ایمان ۱۷۵ سانتی متر و وزن وی ۵۰ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و روابط خصوصی ایمان کازابلانکا

 

ایمان مجرد است و اطلاعاتی از روابط خصوصی او در دسترس نیست.

 

 

پیج اینستاگرام ایمان کازابلانکا 

 

ایمان در اینستاگرام فعال است و عکس های زیبایی از خود منتشر می کند. او در حال حاضر ۱٫۲ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

 

برنامه ها، فیلم ها و سریال های ایمان کازابلانکا

 

۲۰۱۹- برنامه سریال Uykusuzlar Kulubu

 

۲۰۲۰- سریال Baraj (سد) در نقش زهرا 

 

از دست ندهید