بیوگرافی آنیل تتیک و عکس عروسی اش + علت ترک بازیگری

آنیل تتیک (به ترکی Anıl Tetik ) متولد ۱۰ تیر ۱٣٧۰ در استانبول؛ بازیگر و موتور سوار حرفه ای ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی کامل آنیل تتیک بپردازیم. با وای آره همراه شوید :

 

 

خانواده و تحصیلات آنیل تتیک

 

خانواده تتیک اصالتا اهل شهر کرکلار الی هستند و مادر آنیل بنام گونول، خانه دار است. آنیلیک یک برادر بنام آردا دارد. پدر آنیل بنام تونجای، در محله کوچوک چکمجه استانبول صاحب یک شرکت خدمات مسافربری بنام Tekik tur است. این شرکت در عین حال، اسپانسر آنیل نیز میباشد.

 

خانواده و تحصیلات آنیل تتیک

 

با اینکه خانواده آنیل مخالف ورود پسرشان به عرصه موتور سواری بودند اما او با آن ها مخالفت کرده و چندین قهرمانی در این عرصه دارد.

 

 

پدر آنیل برای خرید موتور برای آنیل شرط گذاشته بود که اگر لاغر شود، برایش موتور خواهد خرید. آنیل نیز برای رسیدن به موتور دلخواهش، وقتی ۱٩ سال داشت، توانست وزن خود را در عرض ۴ ماه، از ۱۰۰ کیلو به ٧۵ برسد.

 

 

آنیل برای به واقعیت تبدیل کردن رویاهای کودکی اش، درس های موتور سواری را فراگرفت و دو بار قهرمان موتور سواری ترکیه شد و یکبار نیز مقام اول مسابقه Avrupa Pist را بدست آورد.

 

بیوگرافی و عکس های آنیل تتیک

 

آنیل در گذشته قصد داشت خلبان شود و می دانست که برای این کار بایستی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد، به همین دلیل دوران دبیرستان را در کالج زبان های خارجی اوعور گذراند و سپس وارد رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه کادیر خاص شد.

 

 

آنیل بعد ها نظر خود را عوض کرد و در سال ٢۰۱٢ در مسابقه Survivor Ünlüler-Gönüllüler که به مجریگری آجون ایلیجالی برگزار شده بود شرکت کرد و نفر سوم این مسابقات شد.

 

 

 پس از این مسابقات بود که وی شروع به یادگیری درس های بازیگری کرد و تصمیم گرفت بازیگر شود. آنیل، کنان ایمیرزالی اوغلو و کنان تاتلیتوغ را الگوی خود می‌داند و مخصوصا به کیوانچ تاتلیتوغ علاقه زیادی دارد و سعی دارد تا بازی و رفتارش را شبیه به او بکند. 

 

 

آغاز کار بازیگری

 

آنیل تتیک کار بازیگری را در سال ۲۰۱۲ با سریال پادشاه جهان شروع کرد و پس از آن، به ایفای نقش در فیلم خواهر شوهر پرداخت. آنیل در سال ۲۰۱۶ در سریال پرطرفدار تلخ و شیرین حاضر شد و در کنار افرادی همچون بیرجه آکالای، سیمای بارلاس، سودا ارگینجی و دنیز جان آکتاش به ایفای نقش کورای پرداخت.

 

فیلم ها و سریال های آنیل تتیک

 

آخرین بازی آنیل تتیک مربوط به سریال سه خواهر در سال ۲۰۲۳ است.

 

 

در سال ۲۰۲۳ زمانی که خبرنگار در مورد پروژه های بازیگری آنیل پرسیده بود، وی گفته بود : ” هیچ پروژه ای انجام نمیدم. از این به بعد هم هیچ پروژه ای نخواهید دید. چون بازیگری رو کنار گذاشتم. رفتم سمت کارای شرکت خودم. ”

 

 

آنیل هم اکنون مشغول شرکت خدمات مسافربری خود که پدرش نیز در این زمینه فعالیت داشته  است شده است. 

 

 

قد و وزن آنیل تتیک

 

قد و وزن آنیل تتیک

آنیل یکی از بازیگران قد بلند ترک است. قد آنیل ۱.۸۶ سانتی متر و وزن وی ٧۵ کیلوگرم است.

 

 

نامزد و همسر آنیل تتیک

 

آنیل متاهل است. او در سال های گذشته، به همراه گیزم کاراجا، بازیگر ترک، شکار دوربین ها شده بود. طبق گفته رسانه ها، آنیل تتیک مدتی با یاسمین اربیل، که دختر کمدین معروف و ثروتمند ترک یعنی محمد علی اربیل است، رابطه داشت.

 

این دو، چندین بار با یکدیگر دیده شده و هر بار خود را از دوربین خبرنگاران پنهان کرده بودند. آنیل همچنین مدتی نیز با یاسمین شوکاتلی، همسر فعلی ایدو تاتلیسس ( پسر ابراهیم تاتلیسس) رابطه داشت. آنیل در اردیبهشت ۱۴۰۲ با فردی بنام ایلکنور کارا محمود اوغلو ( ilknur karamahmutoğlu ) نامزد و در مهر ۱۴۰۲ با وی ازدواج کرد. 

 

عکس عروسی آنیل تتیک
آنیل و ایلکنور

 

پیج اینستاگرام آنیل تتیک

 

آنیل در اینستاگرام فعال است و در حال حال حاضر حدود ۵۱۲ هزار دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های آنیل تتیک

 

٢۰۱٢- سریال Alemin kirali (پادشاه جهان)

 

٢۰۱۶- فیلم سینمایی Görümce (خواهر شوهر) در نقش کارکن آژانس

 

٢۰۱۶- سریال Hayat bazen tatlidir (تلخ و شیرین) در نقش کورای

 

٢۰۱٧- سریال Kizlarim icin (به خاطر دخترانم) در نقش اگمن

 

۲۰۱۸- فیلم سینمایی Görevimiz Tatil در نقش مهمت چوپان

 

٢۰۱٩- سریال Tek yurek (یکدل) در نقش یوسف

 

۲۰۲۰- فیلم سینمایی Feride ( فریده ) در نقش مرت

 

۲۰۲۰- سریال Sol Yanım ( سمت چپم ) در نقش مرت تکین 

 

۲۰۲۱- سریال Savaşçı ( جنگجو ) در نقش آستسوبای چاووش / ساواش چیئیل تپه

 

۲۰۲۱- سریال اینترنتی Rol Kes – خودش 

 

۲۰۲۲- فیلم سینمایی Çakallarla Dans 6 ( رقص با شغال ها ) در نقش یوزباشی علی سوآوی 

 

۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳- سریال Üç Kız Kardeş ( سه خواهر ) در نقش هاکان دمیر 

 

از دست ندهید