بیوگرافی کامل و عکس های زیبای باده ایشچیل Bade İşçil و پسرش

باده ایشچیل ( به ترکی Bade İşçil ) متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۲ در استانبول؛ بازیگر زیبا و دورگه ترک است که اخیر شاهد بازی خوب او در سریال عشق ۱۰۱ بوده ایم. در این مطلب به بیوگرافی کامل و روابط خصوصی باده ایشچیل خواهیم پرداخت. مثل همیشه با وای آره همراه باشید: 

 

خانواده و تحصیلات باده ایشچیل

خانواده و تحصیلات باده ایشچیل

 

خانواده باده ایشچیل از مهاجران بلغار و رومانی هستند. او به غیر از خود یک برادر دارد. پدر و مادر باده در سال ۱۹۹۹ از یکدیگر جدا شده اند و در حال حاضر برادر و مادرش بنام کادریه، در نشان تاشی با هم زندگی می کنند. 

 

آغاز کار بازیگری

فیلم ها و سریال های باده ایشچیل

 

باده کار بازیگری را در سال ۲۰۰۶ با سریال بنام گلپاره آغاز کرد و پس از آن در سریال های معروفی همچون ازل (با بازی کنان ایمیرزالی اوغلو، جانسو دره، ایپک بیلگین، بورچین ترزی اوغلو)، کوزی گونی (با بازی کیوانچ تاتلیتوغ، اویکو کارایل، بورا گولسوی، هازار ارگوچلو و زرین تکیندور) و جنایت های کوچک و بزرگ به هنرنمایی پرداخت.

 

 

 باده با سریال کوزی گونی، شهرت بسیاری برای خود کسب کرد و دو جایزه نیز به خاطر بازی در این سریال دریافت کرد. جدیدترین بازی باده ایشچیل مربوط به سریال در اصل آزادی در سال ۲۰۲۲ است. 

 

 

حقایق جالب در مورد باده ایشچیل

حقایق جالب در مورد باده ایشچیل

 

باده در مورد بازی اش اظهار نظر جالبی کرده است و گفته است که “من همیشه نقش دختران پولدار رو بازی میکنم. حتما تیپم به فقیرا نمی خوره!” این گفته باده، در اینستاگرام سر و صدای زیادی کرده بود.

 

طبق گفته باده، اگر پسرش دوست داشته باشد، ازدواج می کند و برای او خواهر یا برادر میاورد. او تا به حال به کسی حسودی نکرده اما کمی لج باز است. 

 

 

قد و وزن باده ایشچیل

 

باده دارای قد ۱.۷۵ سانتی متری و وزن ۵۴ کیلویی است. 

 

 

همسر و روابط خصوصی باده ایشچیل
همسر و روابط خصوصی باده ایشچیل
باده در کنار ماهسون کیرمیزی گول

 

باده ایشچیل در ۱۵ سالگی و هنگامی که به عنوان دوست دخترماهسون کیرمیزی گول جلوی دوربین رسانه ها قرار گرفت، بین مردم شناخته شد. ماهسون کیرمیزی گول در آن زمان ۳۰ سال داشته است. 

 

 

رابطه ماهسون و باده ایشچیل حدود ۷ سال دوام داشت. باده گفته است که ماهسون اولین مردی بوده است که وارد زندگیش شده و چیز های زیادی از او یاد گرفته است.

 

 

باده در ۳۱ می ۲۰۱۳ با فردی بنام مالکوچ سوآلپ ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۴ صاحب یک پسر بنام اوزور شد. این زوج در سال ۲۰۱۶ و پس از اختلاف شدید، از یکدیگر جدا شدند. 

همسر باده ایشچی
باده و همسر و سابق و پسرش در یک قاب

 

 در فوریه سال ۲۰۱۹، شایعاتی مبنی رابطه ی باده با نامزد سابق گوکچه بهادیر یعنی افه دورو بوجود آمد و گفته می شد که این دو هنگام غذا خوردن در یک رستوران ایتالیایی با یکدیگر مشاهده شده اند.

 

 

گوکچه در استوری اینستاگرام خود چنین پاسخ داده بود: “این خبر دروغه. آخرین بار کنار گوکچه دیده بودمش!” 

 

 

در مصاحبه ای دیگر که خبرنگاران از او پرسیده بودند آیا وارد رابطه عاشقانه شده است یا خیر، باده چنین جوابی داده بود:” بله، پسرم هست. من و پسرم عاشق هم هستیم.»

 

 

باده در اواخر سال ۲۰۱۹ مدتی وارد رابطه با کوبیلای آکا ۲۴ ساله شده بود. این دو در حین خوردن غذا در رستوران Vogue بشیکتاش با یکدیگر دیده شده بودند. باده، ۱۲ سال از کوبیلای بزرگتر است. 

 

 

باده در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده، گفته است که مدت زیادی است که عشق را فراموش کرده است چون هیچ مردی توجه اش را جلب نکرده است. 

 

 

جوایز باده ایشچیل 

جوایز باده ایشچیل 

 

۲۰۱۲- جایزه بهترین بازیگر مکمل زن برای سریال کوزی گونی از سوی جشنواره Ayakli Gazete TV Yildizlari 

 

۲۰۱۲- جایزه بهترین بازیگر زن از سوی دانشگاه گالاتاسارای برای سریال کوزی گونی 

 

 

پیج اینستاگرام باده ایشچیل 

پیج اینستاگرام باده ایشچیل 

 

باده ایشچی در اینستاگرام حضور فعالی دارد و در حال حاضر ۳۰۶ هزار دنبال کننده دارد. 

 

 

فیلم ها و سریال های باده ایشچیل 

 

۲۰۰۶- سریال Gulpare (گل پاره)

 

۲۰۰۷- سریال Metropol Cafe در نقش شبنم 

 

۲۰۱۰- سریال Ezel (فصل ۲) در نقش شبنم سرتونا

 

۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳- سریال Kuzey Guney (کوزی گونی) در نقش بانو سینانر 

 

۲۰۱۷- فیلم سینمایی Eski Sevgili در نقش فریده

 

۲۰۲۷- سریال Ufak Tefek Cinayetler (جنایت های کوچک و بزرگ) در نقش پلین 

 

۲۰۲۰- سریال Ask 101 (عشق ۱۰۱) در نقش یتیشکین ایشیک 

 

۲۰۲۲- سریال Aslında Özgürsün ( در اصل آزادی ) در نقش بلگین 

 

از دست ندهید