بیوگرافی کامل و روابط خصوصی سرنای ساریکایا + عکس بدون آرایش شوکه کننده او

سرنای ساریکایا ( به ترکی Serenay Sarıkaya ) متولد ۱۰ تیر ۱٣٧۰ در آنتالیا، بازیگر و مدل سرشناس ترک است. در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی کامل سرنای ساریکایا را تقدیمتان کنیم. با وای آره همراه شوید:

 

 

خانواده و تحصیلات سرنای ساریکایا 

 

خانواده و تحصیلات سرنای ساریکایا 

 

سرنای از پدری بنام مصطفی ساریکایا و مادری بنام سیهان عمران متولد شده است. او تا ٧ سالگی در کنار پدر و مادر خود زندگی کرد و پس از جدایی آن ها و ازدواج مجدد پدرش، به همراه مادرش به استانبول آمده است. سرنای فارغ التحصیل دبیرستان Antalya Saime Salih Konca در رشته ی تئاتر است و تحصیلات دانشگاهی ندارد.

 

 

 او در ۱۵ سالگی در مسابقه ی زیبایی جوانان اروپا که در کشور چک برگزار شده بود شرکت کرد و توانست از سوی هیئت داوری، جایزه ی ویژه را دریافت کند. سرنای در سال ٢۰۱۰ در مسابقات ملکه ی زیبایی ترکیه، مقام دوم را به دست آورد. او بسکتبال و والیبال بازی می کند و به تنیس و رقص لاتین علاقمند است.

 

بیوگرافی و عکس های زیبای سرنای ساریکایا

 

سرنای علاوه بر بازیگری و مدلینگ، کار خوانندگی را نیز به عنوان سرگرمی دنبال می کند. او استعداد خود در زمینه موسیقی را به کمک دوستش کشف کرده و در کلاس های خوانندگی نیز شرکت کرده است. در یکی از مصاحبه ها از سرنای درخواست شده بود تا یک آلبوم ضبط کند اما وی چنین پاسخ داده بود: “پیشنهاد شما درست است، پول چیز بدی نیست اما من قصد خواننده شدن ندارم. شغل من بازیگری است.” 

 

 

آغاز کار بازیگری

 

سرنای ساریکایا برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ و با فیلم سینمایی Şaşkın جلوی دوربین رفت و پس از آن به ایفای نقش در فیلم سینمایی Plajda پرداخت.

 

فیلم ها و سریال های سرنای ساریکایا

 

آغاز شهرت سرنای با سریال عمر گل لاله و سریال جزر و مد بود. از بازیگران این سریال می توان به چاعاتای اولسوی، باریش فالای، مینه توگای، هازار ارگوچلو و تانر اولمز اشاره کرد.

 

 

آخرین بازی سرنای مربوط به سریال خانواده ( Aile ) در سال ۲۰۲۳ است. سرنای در این سریال، نقش مقابل کیوانچ تاتلیتوغ را بازی می کند. 

 

 

قد و وزن سرنای ساریکایا

 

قد سرنای ۱.۷۵ سانتی متر و وزن او ۵۴ کیلوگرم است.

 

 

همسر و روابط خصوصی سرنای ساریکایا

 

سرنای مجرد است. او در سال ٢۰۱۶ وارد رابطه با کرم بورسین شد و پس از ٣.۵ سال از او جدا شد. 

 

همسر سرنای ساریکایا کیست ؟
سرنای ساریکایا و جم ییلماز

 

سرنای قبلا مدتی با چاعاتای اولسوی، مدتی نیز با کمدین معروف ترک، جم ییلماز رابطه داشت و مدتی نیز با امید اویرگن، کارگردان ترک رابطه داشته. فعلا خبری از روابط خصوصی سرنای در دسترس نیست. 

 

 

اظهارات جالب سرنای ساریکایا

 

طبق گفته ی سرنای، اگر بلایی سر او بیاید، از این اتفاق حتما درس میگیرد و اگر اتفاق خوبی نیز برایش بیفتد آن را به عنوان پاداش برای خود در نظر میگیرد.

 

 

سرنای اولین درآمد خود را در ۱۵ سالگی بدست آورده و به خاطر اینکه پدری بالای سرش نبوده، احساس میکند سریع تر بزرگ شده است اما از این موضوع ناراحت نیست و از اینکه به تمام خواسته های خود رسیده خوشحال است.

 

عکس بدون آرایش سرنای ساریکایا
عکس بدون آرایش سرنای ساریکایا

 

سرنای گفته است که اگر ازدواج کند به هیچ وجه آمادگی بچه دار شدن ندارد و بچه مسئولیت بزرگی است. او اتفاقات روزمره ی خود را بصورت مرتب می نویسد و حتی دفتر شعر نیز برای خود دارد. آنطور که سرنای می گوید نوشتن به او آرامش زیادی می دهد و حتی برای نوشتن به جاهای خلوت می رود.

 

 

او عاشق آهنگ های کلاسیک ترک نظیر آهنگ های سزن آکسو، آجدا پاکان و موزین سنار است. او مادرش را مثل رفیقش می داند. مادر سرنای زمانی به وی گفته بود که بهتر است به آنتالیا برگردیم اما با این وجود سرنای حرف او را گوش نکرده و به دلیل اینکه به بازیگری علاقه ی زیادی داشته تصمیم گرفته تا هر طور شده وارد این رشته شود بطوریکه یک روز قبل از اینکه  سرنای و مادرش به دلیل شرایط اقتصادی بد، از استانبول به آنتالیا را برگردند، یکی از آژانس‌های بازیگری، سرنای را برای بازی اولین کارش دعوت می کند.  

 

 

جوایز سرنای ساریکایا

 

سرنای تا به امروز جوایز متعددی در زمینه ی بازیگری دریافت کرده است که از جمله آن ها میتوان به جایزه بهترین بازیگر زن، جایزه بهترین بازیگر سال، بهترین بازیگر زن سریال های تلویزیونی، بهترین بازیگر سریال های درام، مورد تحسین ترین بازیگر زن سریال های تلویزیونی، بهترین بازیگر زن سال تلویزیون، ارزشمند ترین بازیگر زن، موفق ترین بازیگر زن سال، بهترین بازیگر زن سینما/ تلویزیون و دوست داشتنی ترین بازیگر زن سینما و تلویزیون اشاره کرد.

 

 

اینستاگرام سرنای ساریکایا

 

سرنای جزو سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر ۱۰٫۱ میلیون دنبال کننده دارد.

 

اینستاگرام سرنای ساریکایا

 
فیلم ها و سریال های سرنای ساریکایا

 

٢۰۰۵- فیلم سینمایی Şaşkın در نقش ایتیر

 

٢۰۰٨- فیلم سینمایی Plajda در نقش آسلی

 

٢۰۰٨- سریال Peri Masalı (داستان پری) در نقش تالیا

 

٢۰۰٨- سریال Limon Ağacı (درخت لیمو) در نقش پری 

 

٢۰۰٨- سریال  Paramparça Aşklar (عشق های از هم پاشیده)

 

٢۰۰٨- سریال Adanalı (آدانالی) در نقش سوفیا

 

٢۰۱۰- سریال Yer Gök Aşk (شمیم عشق) در نقش یشیم تاشکیران

 

٢۰۱۰- سریال Lale Devri (عمر گل لاله) در نقش یشیم تاشکیران

 

٢۰۱٣- فیلم سینمایی Behzat Ç. Ankara Yanıyor (بهزاد چی. آنکارا می سوزد) در نقش ملیس

 

٢۰۱٣- سریال Medcezir (جزر و مد) در نقش میرا

 

٢۰۱۶- فیلم سینمایی İkimizin Yerine (بجای دوتامون) در نقش چیچک

 

٢۰۱٧- سریال Fi (فی) در نقش بالرین دورو

 

۲۰۲۳- سریال Şahmaran ( شاهماران ) در نقش شاهسو دمیر 

 

۲۰۲۳- سریال Aile ( خانواده ) در نقش دوین آکین 

 

از دست ندهید