سرهات کلیچ :بخاطرعرق زیاد به دکترمراجعه کردم؛اما اوبیرونم کرد+بیوگرافی کامل

سرهات کلیچ (به لاتین Serhat Kilic) با نام کامل مصطفی سرهات کلیچ متولد ۸ جولای ۱۹۷۵ در آنکارا است. کلیچ در سینما، تلویزیون و تئاتر به هنر نمایی پرداخته و آثار بسیاری از وی موجود است. سرهات اصالتا اهل شهر مالاتیا است اما از کودکی در آنکارا بزرگ شده است.

تحصیلات

سرهات کلیج در سال ۱۹۹۴ برای تحصیل در رشته تئاتر وارد دانشگاه بیلکنت ( Bilkent ) شد و در سال ۱۹۹۸ از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه وارد مرکز تئاتر آنکارا صنعت شد و شروع به اجرای تئاتر کرد.

او در سال ۲۰۰۵ مدرک کارشناسی ارشد تئاتر خود را از کنسرواتور دولتی دانشگاه حاجی تپه دریافت کرد و سپس در دانشگاه آتاتورک به عنوان هیئت علمی دانشگاه شروع به تدریس رشته تئاتر کرد.

شروع کار هنری 

سرهات کلیچ از سال های ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۱ به اجرای برنامه های رادیویی مختلفی پرداخت. او از سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷ به عنوان بازیگر تئاتر در مرکز تئاتر دولتی ( Devlet Tiyatro) فعالیت کرد.

سرهات کلیچ و شروع کار هنری

اولین فعالیت بازیگری سرهات در عرصه تلویزیون با سریال حال و هوای خانه ما( Bizim Evin Halleri) در سال ۲۰۰۰ شروع شد. سرهات کلیچ در سال ۲۰۰۸ از شغل خود در مرکز تئاتر دولتی استعفا داد و به استانبول مهاجرت کرد. او با فیلم سینمایی نقطه ( Nokta ) در سال ۲۰۱۳ به عرصه سینما قدم گذاشت.

سرهات کلیچ بازیگر نقش چلاق در سریال قول

سرهات کلیچ اخیرا در سریال ترکی قول در نقش چلاق که یک تروریست است ظاهر شده و در کنار بازیگرانی همچون تولگا ساریتاش، نیهات آلتین کایا و آیتاچ شاشماز بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. 

بازگشایی مدرسه تئاتر 

سرهات کلیچ در سال ۲۰۱۴ اقدام به بازگشایی یک مدرسه تئاتر کرد. سرهات در مصاحبه خود چنین اعلام کرده است: یک کنسرواتور تئاتر باز کردیم.تئاتر ما نماینده مرکز آموزشی Pearson BTEC انگلستان در ترکیه است. یعنی مدرک دیپلمی که در انگلستان از این مرکز دریافت می کنید با دیپلمی که توسط مرکز ما ارائه می شود اعتبار یکسانی دارد و آموزش های Pearson BTEC نیز با آموزش های ما هیچ فرقی ندارد.

در کل ۳.۵ میلیون لیره برای این مرکز خرج شده است که ۱ میلیون لیره آن را من سرمایه گذاری کرده ام. من زندگی خودم را پای تئاتر گذاشته ام. کشور ما بایستی بر روی بازیگران، رقاصان، موزیسین ها و مدیران سرمایه گذاری کند و افراد بیشتری در این زمینه پرورش دهد.

خوانندگی 

سرهات کلیچ علاوه بر بازیگری در عرصه خوانندگی نیز فعال است و آهنگ هایی از خود به زبان ترکی و انگلیسی در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. او در مصاحبه ای اعلام کرده است: من آموزش خوبی در زمینه خوانندگی دیده ام و حدود ۱۴ سال است که آموزش صدا و خوانندگی میدهم.

سرهات کلیچ و خوانندگی

علاوه بر این ها وی در زمینه رقص و مجری گری نیز آموزش دیده و این هنر ها را به خوبی اجرا می کند. او دوست دارد وارد عرصه موزیکال شود تا بتواند همه این هنر ها را یکجا اجرا کند.

همسر و دوست دختر سرهات کلیچ 

سرهات کلیچ مجرد است. او در سال ۲۰۱۵ مدتی با زینت سالی، خواننده رابطه داشت اما پس از مدتی از او جدا شد. او در حال حاضر با کسی رابطه ندارد.

همسرهمسر و دوست دختر سرهات کلیچ

سرهات کلیچ: به خاطر عرق زیاد به دکتر مراجعه کردم؛ اما او بیرونم کرد

سرهات کلیچ در مصاحبه ای اعلام کرده است که به خاطر مشکل عرق بیش از حد خود به دکتر مراجعه کرده اما دکتر او را از مطب بیرون کرده است. او در ادامه می گوید: من از بچگی این مشکل رو داشتم. پدرم هم همین مشکل رو داره.

برای مثال ما در تعطیلات تابستون خیلی خنده دار میشیم. ما انقدر عرق می کنیم که اطرافیانمون فکر میکنند تازه از آب بیرون اومدیم درحالیکه اصلا از کنار آب هم رد نشدیم. من به صورت مداوم عرق میکنم.

من برای این مشکل به دکتر خانوادگیمون مراجعه کردم. دکتر از من درمورد ابتلا به آنفولانزا و چند بیماری دیگه سوال کرد که من گفتم تا حالا به این بیماری ها مبتلا نشدم. بعد گفت دیگه چی میخوای؟ پاشو برو بیرون! سم های بدن من از طریق این عرق خارج میشه. در حال حاضر تحت درمان هستم.

اینستاگرام سرهات کلیچ

سرهات در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعال است و در حال حاضر حدود ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

 

فیلم ها و سریال های سرهات کلیچ 

۲۰۰۰- Bizim Evin Halleri (حال و هوای خانه ما)- سریال تلویزیونی

۲۰۰۱- Saksindaki Agac- سریال تلویزیونی

۲۰۰۶- Hatirla Sevgili (عزیزم به خاطر بیار)- سریال تلویزیونی

۲۰۰۸- Nokta (نقطه)- فیلم تلویزیونی

۲۰۰۸- Yol Arkadasim- سریال تلویزیونی 

۲۰۰۹- Benim Annem Bir Mellek (مادر من یک فرشته است)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۰- Veda (وداع)- فیلم تلویزیونی

۲۰۱۰- Heberler- سریال تلویزیونی

۲۰۱۰- Ezel- سریال تلویزیونی

۲۰۱۱- Elia’s Journey (سفر الیا)-فیلم تلویزیونی

۲۰۱۲- Seksenler (سریال تلویزیونی)

۲۰۱۳- Kis Uykusu(خواب زمستانی)- فیلم سینمایی

۲۰۱۵- Baskin:karabasan- فیلم سینمایی

۲۰۱۵- Robinson Crusoe & Cuma- فیلم سینمایی

۲۰۱۷- Soz(قول)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۷- Cember:Aci intikam- فیلم تلویزیونی

۲۰۱۷- Cember:Evimdeki Yabancilar- فیلم تلویزیونی

۲۰۱۷- Cember:Oyunu Bozuyorum- فیلم تلویزیونی

 

از دست ندهید