با ۱۰ نفر از زیباترین زنان ایتالیایی و بیوگرافی آنان آشنا شوید

زیباترین زنان ایتالیایی : سوفیا لورن ( Sophia Loren )

 

اولین زن جذاب ایتالیایی که قصد معرفی وی را داریم سوفیا لورن است. او در ۲۰ سپتامبر ۱۹۳۴ در رم بدنیا آمد و بعنوان مشهور‌ترین بازیگر ایتالیایی شناخته می‌شود. لورن در سن ۱۶ سالگی، به عنوان مدل یکی از مجلات ماهانه شروع به فعالیت کرد و این آغاز راه او برای ورود به عرصه سینما بود.

 

سوفیا لورن جذابترین زن ایتالیایی

 

او در آغاز کار خود نقش‌های کوچکی را در فیلم‌های ایتالیایی بر‌عهده گرفت و بصورت همزمان در رقابت‌های زیبایی محلی که برگزار می‌شد شرکت می‌کرد و چندین بار موفق‌ به دریافت جایزه شد.

 

در‌نهایت لورن توسط تهیه کننده سینمای ایتالیا، کارلو پونتی کشف شد و بطور جدی به سینمای ایتالیا پا گذاشت. سوفیا و کارلو پس از مدتی با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب دو پسر به نام‌های کارلو و ادوارد شدند.

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : مونیکا بلوچی ( Monica Belluci ) 

 

مونیکا با نام کامل مونیکا آنا ماریا بلوچی، مشهورترین زن جذاب ایتالیایی در جهان است که نیازی به معرفی ندارد. مونیکا متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ در اومبریا ایتالیا است. وی یکی از مدل‌ها و بازیگران موفق می‌باشد که کار خود را در سال ۱۹۸۸ با حرفه‌ مدلینگ آغاز کرد.

 

بیوگرافی مونیکا بلوچی زن جذاب ایتالیایی

 

مونیکا بخاطر چهره جذاب و ژست‌های زیبای خود مقابل دوربین به سرعت در صنعت مد مشهور شد و تقریبا تجربه همکاری با اکثر برند‌های معروف دنیا از جمله D&G، کریستین دیور و Gabbana & Dolce را در کارنامه خود دارد. بلوچی در کنار زبان ایتالیایی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و فارسی نیز مسلط است.

 

 

او کار بازیگری را در سال ۱۹۹۱ با فیلم قرعه‌کشی آغاز کرد و در این عرصه نیز بسیار موفق عمل کرد. از‌ جمله فیلم‌های معروف مونیکا می‌توان به ماتریکس، مصائب مسیح، افشاگر و فیلم ایرانی فصل کرگدن اشاره کرد.

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : ایزابلا روسلینی ( Isabella Rossellini ) 

 

ایزابلا روسلینی؛ بازیگر، فیلمساز، نویسنده، مدل و نیکوکار مطرح ایتالیا و جهان است. روسیلینی متولد ۱۸ ژوئن ۱۹۵۲ از پدر و مادری هنرمند یعنی اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی بدنیا آمده است. مادر ایزابلا یکی از هنرپیشه‌های مطرح سوئدی و پدرش روبرتو یکی از کارگردانان مشهور بوده است.

 

بیوگرافی ایزابلا روسلینی زن جذاب ایتالیایی

 

ایزابلا به مدت ۱۴ سال با شرکت لانکوم در زمینه مدلینگ همکاری داشته و حرفه بازیگری خود را در سال ۱۹۷۹ با بازی در فیلم چمنزار آغاز کرده است.

 

 

وی در سال ۱۹۸۵ با بازی در فیلم شبهای سفید و پس از آن در فیلم‌هایی مثل مخمل آبی و مرگ درخور اوست، شهرت بسیاری در این  عرصه بدست آورد.

 

 

از‌ جمله فیلم‌های معروف دیگر ایزابلا روسیلینی می‌توان به شنل قرمزی، معشوق جاودان و فریبکاران اشاره کرد. ایزابلا علاوه‌بر این موارد، در سال ۲۰۰۰ توانست خط تولید عطر و ادکلن خود را که ایزابلا روسلینی نام دارد افتتاح کند.

 

 

در‌حال حاضر، او با همکاری عطر‌سازان معروفی همچون آلبرتو موریلاس، ناتالی لورسون و ریچارد هرپین، شهرت زیادی در این عرصه بدست آورده است. 

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : آنیتا پالنبرگ ( Anita Pallenberg ) 

 

عنوان چهارمین زن جذاب ایتالیایی متعلق به آنیتا پالنبرگ است. آنیتا پالنبرگ؛ طراح، مدل و بازیگر مشهور ایتالیایی است که در ۶ آوریل ۱۹۴۴ در رم ایتالیا دیده‌ به جهان گشود. پالنبرگ به‌خاطر شباهتش به برایان جونز، بنیان گذار گروه راک Rolling Stones بسیار مشهور است.

 

 

او از پدری آلمانی و مادری ایتالیایی متولد شد و در سال ۲۰۱۷ و در سن ۷۳ سالگی بر ‌اثر بیماری از دنیا رفت. 

 

بیوگرافی آنیتا پالنبرگ زن جذاب ایتالیایی

 

او کار خود را بعنوان مدل شروع کرد و سپس وارد عرصه بازیگری شد. آنیتا کار بازیگری را در سال ۱۹۶۷ و با بازی در فیلم یک مدرک قتل آغاز کرد و با فیلم‌هایی مثل آب نبات و باربارلا به شهرت رسید. آخرین بازی پالنبرگ مربوط به فیلم آخرین روز بر روی زمین ۴:۴۴ در سال ۲۰۱۱ است.

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : کلادیا رومانی ( Claudia Romani ) 

دیگر زن جذاب ایتالیایی، کلادیا رومانی است. کلادیا رومانی متولد ۱۴ آوریل ۱۹۸۲ در لاکوئیلا ایتالیا است. او یکی از مدل‌های مطرح و داور مسابقات فوتبال است که تمامی مراحل قضاوت سری آ ایتالیا را گذرانده است.

 

 

کلادیا کار حرفه خود را با ورود به عرصه مدلینگ آغاز کرد و در تبلیغات کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ، تویوتا، و فورد حاضر شده است.

 

بیوگرافی کلادیا رومانی مدل و زن جذاب ایتالیایی

 

رومانی در سال ۲۰۰۶ توسط مجله FHM دانمارک بعنوان یکی از ۱۰۰ زن خوش اندام جهان لقب گرفت. کلادیا به خاطر زیبایی طبیعی و شخصیت جذاب خود طرفداران زیادی دارد. او گیاه‌خوار است و در ۲۳ مارس ۲۰۱۹، شهروند آمریکا شده است.

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : رافائلا فیکو ( Raffaella Fico )

 

رافائلا فیکو؛ مدل، بازیگر و خواننده مطرح ایتالیایی بوده و متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۸۸ در ایتالیا است. او مدل مجلات زیادی است و بخاطر زیبایی چهره و اندام متناسب خود طرفداران زیادی دارد.

 

 

رافائلا در سال ۲۰۰۹ مدتی با بازیکن معروف فوتبال، کریستیانو رونالدو رابطه داشت که این دو پس از مدتی از هم جدا شدند.

 

بیوگرافی رافائلا فیکو زن جذاب ایتالیایی

 

در سال ۲۰۱۱ مشخص شد که رافائلا ملاقات‌های متعددی با نخست وزیر ایتالیا، سیلویو برلوسکونی داشته است.

 

 

رافائلا فیکو در سال ۲۰۱۴، اولین آلبوم خود به نام Rush را که از ۱۰ آهنگ تشکیل شده بود منتشر کرد و در همان سال با بازیکن فوتبال معروف ایتالیایی ماریو بالوتلی ازدواج کرد و در‌حال حاضر دختری به نام پیا دارد.

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : ملیسا ساتا ( Melissa Satta ) 

 

عنوان هفتمین زن جذاب ایتالیایی متعلق به ملیسا ساتا است. ملیسا ساتا، متولد ۷ فوریه ۱۹۸۶ در بوستون ماساچوست از پدر و مادری ایتالیایی است. ساتا در سال ۲۰۰۲ با ورود به حرفه مدلینگ، کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

 

 

او در سال ۲۰۰۵ وارد در عرصه مجریگری تلویزیون شد . پس از آن، چهره زیبا و جذاب وی، او را به سمت پروژه‌های مد و فشن میلان کشاند. ساتا همچنین از سال ۲۰۰۷ به عنوان بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های متعدد ایتالیایی حاضر شده و آثار زیادی از خود بر‌جای گذاشته است.

 

بیوگرافی ملیسا ساتا زن جذاب ایتالیایی

 

در سال ۲۰۱۱، فوتبالیست مطرح ایتالیایی، کریستین ویئری، که با ساتا دوست بود رابطه خود را بدلیل خیانت ملیسا با او پایان داد.

 

 

ساتا روابط زیادی با افراد مشهور از‌ جمله تاجر معروف ایتالیایی، جیانلوکا واچی و کوبی برایانت، بازیکن بسکتبال آمریکایی داشته است که پس از جدایی از آن‌ها، در سال ۲۰۱۶ با مهاجم بارسلونا، کوین پرنس بوتینگ ازدواج کرد و در‌حال حاضر  یک پسر به نام مادوکس دارد. 

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : فدریکا ریدولفی ( Federica Ridolfi ) 

 

فدریکا ریدولفی متولد ۲ مارس ۱۹۷۴ در رم؛ مدل، مجری، بازیگر و رقاص معروف ایتالیایی است. فردریکا دختر بازیگر ایتالیایی، جیاننی ریدولفی است و حرفه خود را با ورود به عرصه رقص در ۱۷ سالگی آغاز کرد. او درحال حاضر به عنوان سوپرمدل مشغول به کار است.

 

بیوگرافی فدریکا ریدولفی زن جذاب ایتالیایی

 

ریدولفی در سال ۲۰۰۳ با بازی در فیلم لاپالسترا، کار بازیگری خود را آغاز کرد و چندین اثر دیگر در این عرصه از خود بر‌جای گذاشته است. او در سپتامبر ۲۰۱۱ با بازیکن حرفه‌ای سری آ ایتالیا، جیئولیانو جیانیچدا که درحال حاضر مربی است ازدواج کرد.

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : الیزابتا کانالیس ( Elisabetta Canalis ) 

 

الیزابت کانالیس متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۷۸ در ساساری ایتالیا؛ مدل، مجری تلویزیونی، رقاص و بازیگر مشهور ایتالیایی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۹۹ و با بازی در فیلم تلویزیونی Striscia la Notizia آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی حاضر شد.

 

بیوگرافی الیزابتا کانالیس زن جذاب ایتالیایی

 

آخرین کار کانالیس مربوط به فیلم تلویزیونی Le Spose di Costantino است. الیزابت به عنوان مدل، با برند‌های مشهوری همچون روبرتو کاوالی درحال همکاری است. کانالیس در سال ۲۰۰۹ روابط عاشقانه‌ای را با بازیگر سرشناس، جرج کلونی آغاز کرده بود که پس از دو سال، این دو از یکدیگر جدا شدند.

 

 

زیباترین زنان ایتالیایی : نیکولا مینتی ( Nicola Minetti ) 

 

آخرین زن جذاب ایتالیایی که در این جا قصد معرفی وی را داریم نیکولا مینتی است. نیکولا مینتی، متولد ۱۱ مارس ۱۹۸۵ در ایتالیا است. اندام جذاب و چهره زیبای مینتی، او را تبدیل به یکی از مجری‌های تلوزیونی معروف و سوپر مدل ایتالیا کرده است.

 

 

مینتی بخاطر روابط خصوصی خود با نخست وزیر سابق ایتالیا، سیلویو برلوسکونی توانست یک شبه به یکی از اعضای حزب آزادی این نخست وزیر تبدیل شود.

 

بیوگرافی نیکولا مینتی زن جذاب ایتالیایی

 

نیکولا در‌اصل یک دندانپزشک بود که با مراجعه برلوسکونی به مطب نیکولا در سال ۲۰۰۹ به صورت تصادفی با او آشنا شده بود. مینتی اعتراف کرده است که با برلوسکونی، روابط عاشقانه‌ داشته است.

 

از دست ندهید