بیوگرافی جمره گوملی (Cemre Gümeli) + عکس های جذاب و روابط خصوصی

جمره گوملی (به ترکی Cemre Gümeli)  متولد ۲ مهر ۱۳۷۲ در استانبول است. بازی اخیر جمره در سریال های معروف ثروت و دستم را رها نکن بهانه‌ای شد برای پرداختن به بیوگرافی این بازیگر زیبا. با وای آره همراه باشید:

 

تحصیلات و آغاز کار حرفه ای

جمره فارغ التحصیل دانشگاه بیلگی در رشته‌ی فرهنگ و هنر است. او در دوران دبیرستان تصمیم گرفت تا حرفه ی بازیگری را دنبال کند.

بیوگرافی و عکس های جدید جمره گوملی

جمره گوملی آموزش های زیادی را تا به امروز پشت سر گذاشته است که عبارتند از آموزش باله در سال ۲۰۱۰، آموزش تئاتر در سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲، آموزش خوانندگی در سال ۲۰۱۱، آموزش تئاتر موزیکال در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲.

 

او در سال ۲۰۱۴ برای یادگیری تئاتر و بازیگری به نیویورک سفر کرد و مدتی در استدیو بازیگری و تئاتر T.schreiber به یادگیری این رشته پرداخت.

 

 او برای اولین بار با نقش سیمای در سریال انتقام شیرین به عرصه ی بازیگری قدم گذاشت. نقش های اصلی این سریال را لیلا توغوتلو و فورکان آندیچ بر عهده داشتند.

 

او در سال ۲۰۱۸ در سریال ثروت حاضر شد و با نقش هانده فتاح در کنار نقش های اصلی سریال یعنی یوسف چیم، بهار شاهین و علی سورملی به هنرنمایی پرداخت.

بیوگرافی جمره گوملی بازیگر نقش هانده در سریال ثروت

کار اخیر جمره مربوط به سریال دستم را رها نکن است که با نقش جانسو کارا در این سریال ظاهر شده است. بازیگران اصلی این سریال را آلینا بوز و آلپ ناوروز برعهده داشتند. 

 

جمره شباهت زیادی با دیگر بازیگر ترک، ملیک ایپک یالوا دارد. جمره در کودکی به یادگیری درس‌های باله و پیانو پرداخته و زبان های انگلیسی و آلمانی تسلط کامل دارد.

 

قد و وزن جمره گوملی 

قد جمره ۱.۷۲ سانتی متر و وزن او ۵۲ کیلوگرم است.

قد و وزن جمره گوملی 

همسر و نامزد جمره گوملی

جمره گوملی مجرد است. او در سال ۲۰۱۶ و پس از همبازی شدن در سریال انتقام شیرین، با امره تاشکیران، بازیگر ترک وارد رابطه شد.

همسر و نامزد جمره گوملی
جمره و سرکای توتونچی

جمره مدتی نیز با دیگر همبازی خود در سریال آقای اشتباه، سرکای توتونچی رابطه داشت. در حال حاضر خبری از روابط خصوصی جمره در دسترس نیست. 

 

اینستاگرام جمره گوملی 

جمره در حال حاضر ۸۴۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

اینستاگرام جمره گوملی 

فیلم ها و سریال های جمره گوملی 

٢۰۱۶- سریال tatli intikam (انتقام شیرین) در نقش سیمای

٢۰۱٨- سریال Servet (ثروت) در نقش هانده فتاح

٢۰۱٨- سریال elimi birakma (دستم را رها نکن) در نقش جانسو

۲۰۲۰- سریال Bay Yanlış (آقای اشتباه) در نقش دنیز کوپاران

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Barbaros: Sword of the Mediterranean (بارباروس ها : شمشیر مدیترانه) در نقش مریم 

 

از دست ندهید