بیوگرافی خواندنی جرن تاشچی بازیگر نقش آیهان در سریال پرنده سحرخیز

جرن تاشچی ( به ترکی Ceren Taşçı ) متولد ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در استانبول؛ بازیگر جوان ترک است که اخیرا شاهد بازی زیبای وی با نقش آیهان در سریال پرنده سحرخیز بوده‌ایم. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی جرن تاشچی بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

تحصیلات و آغاز کار بازیگری

 

جرن اصالتا اهل ازمیر بوده و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه کادیر حاص است. او برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ و با مسابقه کمدی En buyuk esker bizim asker (بزرگترین سرباز، سرباز ماست) جلوی دوربین رفت.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب جرن تاشچی

 

اعضای کادر این مسابقه را افرادی همچون عمر آرپاجی،دریا کاراداش، بارتو کوچوک چاعلایان، مراد آککویونلو، اونال یتر، صدا فتاح اوغلو، توبا چوم، حاکی بیچیجی، ایمر اوزگون و اوزنور سرچلر تشکیل می دادند.

 

 

 جرن تاشچی در سال ۲۰۱۶ به کادر سریال No:309 دعوت شد و به ایفای نقش فیلیز ساریهان پرداخت. جرن تاشکان در سال ۲۰۱۷ با حضور در سریال خانواده مثل شیرم، با افرادی همچون بورجو اوزبرک، آکین آکینوزو، بورا آککاش، زرین سومر و فردی سانجار همبازی شد.

 

 

بازی اخیر جرن تاشچی مربوط به سریال در اصل آزادی در سال ۲۰۲۲ است.

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی جرن تاشچی

 

حقایق جالب در مورد زندگی جرن تاشچی

 

جرن در یک خانه کوچک و با تنها گربه اش زندگی می کند. او درباره کودکی اش چنین گفته است: “بچه ی خیلی شیطونی بودم و بازی کردن رو خیلی دوست داشتم. برای بابام و مامانم که بعد از کار، خسته به خونه می اومدن، تقلید انجام می دادم. این کار رو فقط برای اینکه مامانم یکم بخنده انجام می دادم. و تمام کودکیم رو فیلم ترکی نگاه کردم.”

 

 

جرن در شبکه ی اینستاگرام خود در رابطه با مادر و مادر بزرگش به ترتیب چنین نوشته است: “وقتی مادرت پیشته، دنیا برات رنگارنگ میشه”، “میدونم که پشت همه چیزهای خوبی که اتفاق می افتن، تو قرار داری. منو از اون بالا خوب نگاه کن.”

 

 

 

جرن عاشق غذا خوردن و چیدن سفره است. او در مصاحبه‌ای گفته است که وقتی اولین پیشنهاد بازی به او داده شده است، خیلی خوشحال شده و با خود گفته است که هم بازی میکنم و هم غذا میخورم. بهتر از این چی میتونه باشه!

 

 

او عاشق بازیگری است و اگر نقشش او را هیجان زده کند، اگر لازم باشد، لاغر میکند و اگر لازم باشد، چاق می شود. آنطور که جرن میگوید او دارای اراده‌ای قوی است و هر نقشی را میتواند بازی کند.

 

عکس های جرن تاشچی

 

جرن گفته است که وقتی در دوران ابتدایی معلم باله‌اش به او گفته است که وزنش زیاد است و به درد باله نمیخورد و بهتر است دنبال تئاتر برود، او به خاطر این حرف مربی‌اش، با رژیم گرفتن و دوچرخه سواری مداوم، وزن خود را در عرض یک ماه به وزن مناسب برای باله رسانده و پس از آن به دیدن مربی‌اش رفته و به او گفته است که من هم میخواهم در کلاس ها شرکت کنم. 

 

 

قد و وزن جرن تاشچی

 

قد جرن ۱.۶۰ سانتی متر و وزن وی ۶۵ کیلوگرم است. 

 

قد و وزن جرن تاشچی بازیگر نقش آیهان در سریال پرنده سحرخیز

 

همسر و نامزد جرن تاشچی

 

جرن مجرد است و تا به امروز با فردی دیده نشده است.

 

 

پیج اینستاگرام جرن تاشچی

 

جرن تاشچی در اینستاگرام بسیار فعال است و در حال حاضر ۲۸۸ هزار دنبال کننده دارد. 

 

 

فیلم ها و سریال های جرن تاشچی 

 

۲۰۱۶- سریال No: 309 در نقش فیلیز 

 

۲۰۱۷- سریال Aslan Ailem (خانواده شیرم) در نقش سوگی 

 

۲۰۱۸- سریال Erkenci kus (پرنده سحرخیز) در نقش آیهان 

 

۲۰۱۹- فیلم سینمایی Kırk Yalan ( چهل دروغ ) در نقش نازگل 

 

۲۰۲۰- سریال اینترنتی Kafa Doktoru ( دکتر سر ) در نقش سنبل 

 

۲۰۲۰- فیلم سینمایی Feride ( فریده ) در نقش وسیله 

 

۲۰۲۱- سریال اینترنتی Acans ( آژانس ) در نقش عایشه 

 

۲۰۲۱- برنامه Menajerimi Ara ( با مدیر برنامه ام تماس بگیر ) – خودش 

 

۲۰۲۲- سریال Seversin ( دوست داری ) در نقش نسرین آککوش 

 

۲۰۲۲- سریال ۱۰ Bin Adım ( ده هزار قدم ) 

 

۲۰۲۲- سریال اینترنتی Aslında Özgürsün ( در اصل آزادی ) در نقش سمرا 

 

از دست ندهید