بیوگرافی خواندنی و عکس های بیرند تونجا بازیگر نقش امره در پرنده سحرخیز

بیرند تونجا ( به ترکی Birand tunca ) متولد ۱۳ مهر ۱۳۶۹ در استانبول؛ بازیگر جوان و خوش چهره ترک است که اخیرا با نقش امره در سریال پرنده سحرخیز به هنرنمایی پرداخته است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی و روابط خصوصی بیرند تونجا بپردازیم. با وای آره همراه شوید: 

 

خانواده و تحصیلات بیرند تونجا

 

بیرند تک فرزند خانواده است. خانواده برند با اینکه وضع مالی خوبی نداشته اند اما همیشه سعی کرده‌اند بهترین امکانات را برای وی فراهم کنند. او از دوران ابتدایی و راهنمایی به بازیگری علاقمند بوده و در تئاتر های مدرسه شرکت می کرده است. بیرند پس از به پایان رساندن دوران دبیرستان، به تحصیل در رشته تئاتر مرکز موجدت گازان پرداخته است.

خانواده و تحصیلات بیرند تونجا

آغاز کار بازیگری

 

بیرند برای اولین بار با سریال معروف و طولانی قیام ارطغرل و با نقش بیستون به دنیای بازیگری قدم گذاشت و در کنار بازیگرانی همچون انگین آلتان دوزیاتان، سردار گوکان،کان تاشانر، اسرا بیلگیچ، و هولیا کورل دارجان به ایفای نقش پرداخت.

 

 

او سپس در سریال هایی همچون پدرم و خانواده‌اش، عشق حرف حالیش نمیشه و سفر یونس امره آشکین به بازی پرداخت. یکی دیگر از بازی های معروف بیرند تونجا مربوط به سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز (عطر عشق) است که نقش های اصلی آن را جان یامان و دمت اوزدمیر بر عهده دارند.

فیلم ها و سریال های بیرند تونجا

 بیرند تونجا در سریال پرنده سحرخیز با نقش امره دیویت ظاهر شده است. سایر بازیگران سریال پرنده سحرخیز عبارتند از علی یاعچی، توگچه کومرال، جیهان ارجان، سوجان یاشار، اوزنور سرچیلر، اوزلم توک آصلان، برات ینیلمز، آنیل چلیک، سیبل شیشمان، جرن تاشچی و توان تونالی.

 

 

این بازیگر توانا، در حال حاضر با آژانس بازیگری Gaye Sokmen همکاری دارد.

 

 

حقایقی در مورد زندگی بیرند تونجا

 

بیرند در دوران دانشگاه، مدتی در پیتزا فروشی دوستش و مدتی نیز در کافه و استخر کار کرده است. او در زمینه رقص مهارت زیادی دارد و با آهنگ های هیپ هاپ و R&B بخوبی می رقصد. طبق گفته بیرند او دو ماه شاگرد طراح رقص جاستین بیبر و مدونا بوده است. بیرند سوار کاری و تیر اندازی را نیز به خوبی انجام میدهد و دست پخت اش بسیار خوب است.

حقایقی در مورد زندگی بیرند تونجا

او در بین بازیگران هالیوود به افرادی همچون جنیفر لاورنس، وودی آلن و اما استون علاقه دارد. بازیگران مورد علاقه بیرند عبارتند از کیانو ریوز، ایزابل هوپر،دنزل واشنگتن و دنیل دی لوییس اما بیشترین علاقه را به دنیل دی لوییس دارد. بیرند بصورت مرتب ورزش می کند و چندین سال است که ورزش شنا را دنبال می کند. خودرو بیرند مرسدس بنز CLA 200 AMG است. 

 

 

حیوان مورد علاقه بیرند کوالا است. او در زندگی، بیشتر از همه چیز از تنهایی می ترسد. فیلم مورد علاقه بیرند که بسیار او را تحت تاثیر قرار داده است، فیلم پای چپ من است. بیرند در زندگی خود، به حرف مادرش (که همواره به او می گوید به صدای قلبت گوش بده) اهمیت زیادی می دهد.

 

 

بیرند بیشترین چیزی را که در خانم ها نمی تواند تحمل کند، بی فکر بودن آن هاست و اگر خانمی به او درخواست آشنایی دهد، با توجه به نحوه آشنایی تصمیم میگیرد.

 

 

رنک چشم، قد و وزن ببرند تونجا 

رنگ چشمان ببرند سبز، قد او ۱.۸۷ سانتی متر و وزن وی ۷۶ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد بیرند تونجا 

 

بیرند مجرد است و روابط خصوصی خود را از از رسانه ها پنهان می کند. او در سال ۲۰۱۷ به مدت چند ماه با دیلان چیچک دنیز رابطه داشت و تا به امروز با کسی دیده نشده است. 

 

 

پیج اینستاگرام بیرند تونجا

 

بیرند جزو سلبریتی های پرطرفدار اینستاگرام است و در حال حاضر ۱٫۳ میلیون دنبال کننده دارد. 

پیج اینستاگرام بیرند تونجا

فیلم ها و سریال های بیرند تونجا

 

۲۰۱۴- سریال Dirilis ertugrul (قیام ارطغرل) در نقش بیستون

 

۲۰۱۶- سریال Babam ve ailesi (بابام و خانواده اش)

 

۲۰۱۶- سریال Ask Laftan Anlamaz (عشق حرف حالیش نمیشه) در نقش امره 

 

۲۰۱۷- سریال Yunus emre askin yolculugu (سفر یوسف امره آشکین)

 

۲۰۱۸- سریال Erkenci kus (پرنده سحرخیز یا عطر عشق) در نقش امره 

 

۲۰۲۱- سریال Aşk Oluversin Gari در نقش گونی 

 

از دست ندهید