بیوگرافی خواندنی گوکان کسر و ماجرای رد پیشنهاد ازدواج نامزدش!

گوکان کسر ( به ترکی Gökhan Keser ) متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۶ در ازمیر؛ بازیگر، مدل و خواننده خوش صدای ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی گوکان کسر بپردازیم. با وای آره همراه باشید: 

 

 

خانواده و آغاز کار حرفه ای

 

 مادر گوکان خانه دار و پدرش موبایل فروشی دارد. او اصالتا اهل رضا پازار بوده و برای اولین بار در ۱۴ سالگی به عرصه مدلینگ گذاشته است. در آن زمان، عمه گوکان که در انتشارات روزنامه کار میکرده، با مشاهده خبر برگزاری مسابقه مدلینگ Miss &Mr model، نام گوکان را نیز در این مسابقه ثبت نام کرده است.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب گوکان کسر

 

با اینکه گوکان قصد نداشته در عرضه مدلینگ فعالیت کند اما عمه اش او را راضی کرده تا به عنوان اولین قدم در مسیر خوانندگی، به عرصه مدلینگ قدم بگذارد.

 

 

با اینحال گوکان به خاطر سن و سال کم خود نتوانست در این مسابقه شرکت کند اما به یادگیری درس های صدا سازی و طرز راه رفتن پرداخت و دو سال بعد و در سال ۲۰۰۴ در این مسابقه شرکت کرد و نفر اول شد.

 

 

او در سال ۲۰۰۵، نفر دوم مسابقات بهترین مدل ترکیه شد و در سال ۲۰۰۶ در مسابقه بهترین مدل دنیا که در چین برگزار شده بود، رتبه سوم جهان و عنوان فوتوژنتیک ترین چهره (جذابت ترین چهره در عکس ها) را بدست آورد. 

 

 

گوکان همچنین در سال ۲۰۱۴ تا فینال مسابقه Survivor که مجریگری آن را آجون ایلیجالی بر عهده داشت پیش رفت. او در داخل و خارج از کشور، چهره برخی از کاتالوگ ها بوده است.

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی گوکان کسر

 

گوکان از دوران ابتدایی به خوانندگی علاقمند بوده و اولین بار در یک کافه بار که مدیریت آن را خانواده اش بر عهده داشتند روی صحنه رفته است. او نمی تواند بی‌عدالتی را تحمل کند و زیاد اهل استفاده از شبکه های اجتماعی نیست.

 

 

 طبق گفته گوکان او فرد حسود و حریصی است و به خوش چهره بودن و زیبایی اهمیت زیادی نمی دهد چرا که معتقد است زیبایی با یک اتفاق و تصادف از بین رفتنی است. او خود را فرد صبوری معرفی کرده و زمان های بیکاری خود را با دیدن فیلم، گوش کردن به موسیقی، ورزش و بازی پلی استیشن در کنار دوستانش سپری می کند.

 

 

 گوکان حدود دو سال به عنوان وکالیست سیلا، با وی کار کرده و در کلیپ های kafa و insallah سیلا نیز بازی کرده است. او به آهنگ های اد شیرن و دهه ۹۰ ترک نیز بسیار علاقمند است و از ۱۸ سالگی، به تنهایی و به دور از خانواده‌اش در استانبول زندگی می کند. گوکان با بازیگر معروف، بوراک اوزچویت نیز رابطه نزدیکی دارد.

 

 

قد و وزن گوکان کسر 

 

گوکان یکی از سلبریتی های قد بلند ترک است. قد او ۱۸۹ سانتی متر و وزن وی ۷۷ کیلوگرم است.

 

 

نامزد و همسر گوکان کسر 

 

گوکان مجرد است. او از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ با رویدا اوکسوز، بازیگر و نفر اول مسابقه دختر شایسته سال ۲۰۱۳ ترکیه رابطه داشت. رویدا پس از این مسابقه، در مسابقات دختر شایسته جهان که در اندونزی برگزار شده بود شرکت کرد اما نتوانست مقامی بدست بیاورد. پس از این مسابقات بود که از رویدا برای بازیگری دعوت به عمل آمد.

 

دوست دختر و همسر گوکان کسر 
گوکان کسر در کنار رویدا اوکسوز

 

دلیل جدایی گوکان کسر و رویدا اوکسوز، رد پیشنهاد ازدواج رویدا به گوکان بوده است! رویدا پس از پیشنهاد ازدواج به گوکان و‌ شنیدن جواب منفی از او، تصمیم به جدایی گرفته است. گوکان در پاسخ به رویدا چنین گفته بود: “سنم هنوز خیلی کوچیکه. در زمینه شغلی هدف هایی برای خودم دارم. در آینده نزدیک به همچین چیزی فکر نمیکنم. همین طوری ادامه بدیم!”

 

 

بیوگرافی کوتاهی از رویدا اوکسوز

 

رویدا اوکسوز متولد ۲۴ می ۱۹۹۴ در استانبول است. او اصالتا اهل شهر رضالی بوده و فرزند کوچک خانواده ۶ نفره خود است. رویدا فارغ التحصیل رشته نجوم از دانشکده فنی دانشگاه استانبول بوده و در سال ۲۰۱۴ به همراه یوسف چیم و اسماعیل فیلیز، نقش های اصلی سریال عزرا را بر عهده داشته است.

 

 

پیج اینستاگرام گوکان کسر 

 

گوکان در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۴۲۱ هزار دنبال کننده دارد. 

 

پیج اینستاگرام گوکان کسر 

 
آلبوم ها و آهنگ های گوکان کسر 

 

۲۰۱۱- آهنگ Hadi Oradan 

 

۲۰۱۱- آهنگ Seninle Bozdum 

 

۲۰۱۲- آلبوم Gokhan keser 

 

۲۰۱۴- آهنگ Hic vaktim Yok 

 

۲۰۱۵- آهنگ Bul beni 

 

۲۰۱۶- آهنگ ?Beni ozledin mi

 

۲۰۱۸- آهنگ Kimi Sevsem Açıldı Kısmeti 

 

۲۰۲۱- آهنگ Yangın 

 

 

فیلم ها و سریال های گوکان کسر 

 

۲۰۰۴- سریال Cennet mahellesi (محله بهشت)

 

۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹- سریال Selena (سلنا)

 

۲۰۰۸- فیلم Kayip cocuklar cenneti (بهشت بچه های گمشده)

 

۲۰۱۵- سریال Sen benimsin (تو مال منی) در نقش اجدر 

 

۲۰۱۵- فیلم Seviyorum Seni Ama Arkadaşça در نقش فیرات

 

۲۰۱۶- فیلم Cumali Ceber: Allah Seni Alsın در نقش گوکان 

 

۲۰۱۷- فیلم Atçalı Kel Mehmet 

 

۲۰۲۱- فیلم Atçalı Kel Mehmet 

 

از دست ندهید