زهرا گونش Zehra Güneş و بیوگرافی این بازیکن زیبای تیم ملی والیبال ترکیه

زهرا گونش ( به ترکی Zehra Güneş ) متولد ۱۶ تیر ۱٣٧٨ در استانبول، والیبالیست جذاب ترک است که اخیرا رسانه های ترک به خاطر چهره و استایل زیبایش، توجه زیادی به وی داشته اند.

 

شایان ذکر است که تیم والیبال زنان ترکیه از نظر تعداد قهرمانی ها در صدر تیم های برتر جهان قرار دارد. با وای آره همراه باشید: 

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

زهرا گونش رشته والیبال را در سال ٢۰۱۱ با تیم والیبال بانوان واقف بانک ترکیه آغاز کرد. زهرا جزو بازیگران وسط است.

 

 

او در سال ٢۰۱۴ به صورت موقت و به مدت ۱ سال در تیم شهرداری بویوک شهیر استانبول بازی کرد و در سال ٢۰۱۵ به تیم واقف بانک بازگشت. زهرا در سال ٢۰۱۵ در بازی های قهرمانی بالای ۱٨ سال جهان که در پرو برگزار شد، عنوان بهترین بازیکن خط دفاع را بدست آورد. 

 

بیوگرافی و عکس های زهرا گونش

 

او در سال ٢۰۱۶ به مدت یکسال و بصورت موقت به تیم والیبال بشیکتاش پیوست و در سال ٢۰۱٧ به تیم واقف بانک بازگشت و تا به امروز نیز در این تیم به بازی مشغول بوده است.

 

 

زهرا در سال ٢۰۱٧ در مسابقات قهرمانی بالای ٢۰ سال جهان باز هم توانست عنوان بهترین بازیکن خط دفاع را از آن خود کند.

 

زندگینامه و عکس های جذاب زهرا گونش

 

او در همان سال در مسابقات قهرمانی بالای ٢٣ سال زنان جهان که در اسلونی برگزار شد شرکت کرد و تیم آن ها قهرمان این دوره از مسابقات شد. زهرا گونش در مارس ٢۰۱٨ به عضویت تیم ملی والیبال زنان ترکیه در آمد.

 

 

او در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرده است که تیم ما تشنه قهرمانی است و دوست دارد بهترین بازیکن خط وسط دنیا باشد. او گفته است که در بهترین تیم بازی می کند و بخاطر بازی در تیم واقف بانک بسیار خوشحال است. طبق گفته زهرا گونش، دوستان او بهترین بازیکنان دنیا هستند. 

 

زندگینامه و عکس های زهرا گونش

 

قد و وزن زهرا گونش 

 

قد زهرا ۱٩۴ سانتی متر و وزن او ٨٢ کیلوگرم است. 

 

قد و وزن زهرا گونش 

 

همسر و نامزد زهرا گونش 

 

زهرا گونش مجرد است. او مدتی با یکی از بازیکنان تیم بسکتبال تیم Bandirma bk بنام برکر آتار رابطه داشت. برکر همچنین عضو تیم ملی بسکتبال ترکیه است.

 

زهرا حدود ۱ سال با فردی بنام ارن دیشلی ( Eren Dişli ) رابطه داشت و پس از آن، عکس های ارن را از اینستاگرام خود پاک کرد. در حال حاضر خبری از روابط خصوصی این بازیکن جوان، در دسترس نیست. 

 

همسر و نامزد زهرا گونش
زهرا و ارن دیشلی

 

اینستاگرام زهرا گونش 

 

زهرا در اینستاگرام فعال است و عکس های زیبایی از خود منتشر می کند. او در حال حاضر ۳٫۸ میلیون دنبال کننده دارد.

 

اینستاگرام زهرا گونش 

از دست ندهید