بیوگرافی خواندنی و مصاحبه اختصاصی با هازال تورسان

هازال تورسان (به لاتین Hazal Tursan) بازیگر ۳۳ ساله و جذاب ترک می باشد. هازال متولد آنکارا بوده و با نقش آسلی دنیزر در سریال پول کثیف، عشق به شهرت رسیده است.

بیوگرافی هازال تورسان

تحصیلات هازال تورسان

هازال تورسان در ۷ می ۱۹۸۵ در آنکارا متولد شد و دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را در این شهر گذراند. او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان وارد دانشگاه هنر آنکارا شد و در رشته زبان، تاریخ و جغرافیا به تحصیل پرداخت. هازال این رشته را در نیمه راه رها کرد و به رشته تئاتر رو آورد.

آغاز کار حرفه ای

هازال تورسان اولین تجربه بازیگری خود را در سریال طولانی فراموشم نکن که تولید آن از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ به طول انجامید آغاز کرد. او پس از بازی در این سریال وارد دنیای تبلیغات تلویزیونی شد و کار گویندگی تبلیغات را آغاز کرد.

تورسان سپس در سریال لطیفه که با نام پول کثیف، عشق نیز شناخته می شود در نقش آسلی ظاهر شد و در کنار بازیگرانی همچون توبا بویوکوستان و انگین آکیورک به ایفا نقش پرداخت. او با بازی در این نقش توانست طرفداران بسیاری پیدا کند و بین مردم شناخته شود. او در حین بازی در سریال ها به بازی در تبلیغات تلویزیونی نیز ادامه میداد.

بیوگرافی کامل هازال تورسان

در سال ۲۰۱۶، از هازال تورسان برای بازی در فیلم کمدی درام انتقام شیرین دعوت به عمل آمد. او توانست مانند دفعات قبل بازی خوبی در این فیلم به نمایش بگذارد. هازال در سال ۲۰۱۷ در سریال پرطرفدار فضیلت خانوم و دخترانش در نقش یاسمین ظاهر شد.

 او در این سریال مانند دفعات قبل توانست دل بینندگان را به دست آورد. این بازیگر جذاب در سریال فضیلت خانوم و دخترانش در کنار بازیگران مطرحی همچون نازان کسال، دنیز بایسال، آلپ ناوروز، اجم بالتاجی به ایفای نقش پرداخته است. بازی اخیر تورسال مربوط به سال ۲۰۱۸ و در سریال اینترنتی مردگان (Yasamayanlar) بوده است.

همکاری با برند های معروف

هازال تورسان علاوه بر بازیگری تجربه همکاری با برند هایی همچون نیوا و سامسونگ را در کارنامه خود دارد و گویندگی محصولات این برند ها را انجام داده است.

 

همسر و روابط خصوصی هازال تورسان

هازال تورسان تا به امروز ازدواج رسمی نداشته است. طبق اخبار منتشر شده این بازیگر خوش چهره مدت زیادی است که با کسی در رابطه نیست.

همسر و روابط خصوصی هازال تورسان

رنگ چشم، قد و وزن هازال تورسان

هازال تورسان دارای چشمانی آبی، قد ۱.۷۰ سانتی متری و وزن ۵۱ کیلوگرمی است.

 

پیج اینستاگرام هازال تورسان 

هازال تورسان در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد. 

 

شباهت فوق العاده به دمت اوگار 

هازال به قدری شبیه به دمت اوگار، یکی دیگر از بازیگران مطرح ترک است که در بسیاری از موارد این دو با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند.

بازی در فیلم ایرانی

هازال تورسان اخیرا در فیلمی به نام ترانه ای عاشقانه برایم بخوان به کارگردانی مهرداد غفارزاده که ۷۰ درصد آن در استانبول فیلمبرداری شده به ایفا نقش پرداخته است.

او در این فیلم که محصول مشترک ایران و ترکیه به حساب می آید در نقش سارا که دلال خرید و فروش املاک است ظاهر شده است. وی در کنار بازیگران ایرانی همچون پژمان بازغی، افسانه پاکرو، فرناز محمودی، آیتک جاوید، امید روحانی و سارا احمدی به هنرنمائی پرداخته است.

بازیگران ترک این فیلم را علی بوراک جیلان، یوسف چیم، الیف ارول، سمرا دینجر، آیشن اینجی تشکیل می دهند. این فیلم پس از دریافت مجوز، اخیرا در سینماهای ترکیه اکران شده است.

هازال تورسان و بازی در فیلم ایرانی
عوامل و بازیگران سریال ترانه ای عاشقانه برایم بخوان

 

مصاحبه با هازال تورسان

در سریال فضیلت خانم و دخترانش، بهترین ویژگی که در نقش یاسمین دیدید چی بود؟

 من به عنوان یک بازیگر نقشم رو با هر ویژگی ای که داشته باشه دوست دارم. یاسمین زن خطرناکی هست که به خاطر رسیدن به اهداف خودش میتونه هر کسی رو قربانی کنه. اگر احساساتش رو کنار بگذاریم این بدترین ویژگی یاسمین هست. ویژگی که دوست دارم اینه که استعداد شوخ طبعیش رو حفظ کرده. 

اینکه گفته میشه آدم مثبت و با درکی هستید درسته؟

 بله. من همیشه سعی کردم مثبت نگر باشم و شاید این مثبت بودن باعث میشه فرد با درکی به نظر برسم. من معتقدم برای محافظت از خودت و نزدیکانت در مقابل سختی های زندگی باید مثبت اندیش باشی.

شما عکس نقشی رو که در فیلم انتقام شیرین بازی کردید رو در فیلم فضیلت خانوم و دخترانش پیاده کردید. آیا این انتخاب از سوی شما بوده ؟

به عنوان یک بازیگر معتقد هستم که ساختن شخصیت یکی از هیجان انگیز ترین بخش حرفه بازیگری هست. نقش پیشنهاد شده به من هر چقدر بیشتر با نقش های قبلیم تفاوت داشته باشه من استقبال بیشتری می کنم و با هیجان بیشتر و عشق بیشتری کارم رو ادامه میدم. به نظرم نه تنها در زمینه بازیگری، بلکه در هر زمینه دیگه ای، تکرار کردن کار خسته کننده است. مهمترین دلیلی هم که نقش یاسمین رو قبول کردم به خاطر این بود که با نقش قبلیم متفاوت بود.

مصاحبه ی خواندنی با هازال تورسان   چه قدر در کار بازیگری ادعا دارید؟ نقشی رو که ادعا دارید بهترین بازی رو با اون به نمایش گذاشتید کدوک نقش بوده؟

دلیل این که در ترم سه دانشگاه رشتم رو عوض کردم و تئاتر خوندم این بود که بتونم خودم و توانایی هام رو به اثبات برسونم. من در یک دانشگاه خوب درس خوندم، استادایی خوبی داشتم و یه آموزش خوب دیدم. من شغلم رو با هیجان و عشق انجام میدم. به نظر من، اینکه آموزش خوبی ببینی و اینکه کاری رو که به خاطرش آموزش دیدی رو با عشق انجام بدی این خودش موفقیت بزرگیه.

من کاری رو که می تونم انجام بدم یا نمی تونم انجام بدم، مرز های خودم و خیلی چیز های دیگه رو که مختص خودم هست رو به خوبی میشناسم به همین دلیل به خودم و کاری که انجام میدم اطمینان دارم. من در کل در کارم با ادعا هستم و نقشی رو که بیشترین ادعا رو توش دارم در روز های آینده به همراه شما خواهم دید.

 

نظرتون در مورد عشق و مسائل عاشقانه چی هست؟

 اولویت همه ما در زندگی کمبود های خودمون هست و و به این امید زندگی رو ادامه مدیم که به پایان نرسه. این موضوع در مورد عشق هم صدق می کنه و وقتی شما اون رو در مورد عشق در نظر میگیرد منظره فوق العاده ای به وجود میاد اما فعلا منظره من فوق العاده نیست.

 

خب چه مردی میتونه شما رو جذب کنه؟

 مردی که کارش رو به خوبی و با عشق انجام بده همیشه میتونه منو جذب کنه و زمانیکه یک لبخند شیرین هم به لب داشته باشه جذابیت اون مرد برای من چند برابر میشه.

چهره ی بدون آرایش هازال تورسان
چهره ی بدون آرایش هازال تورسان

فیلم و سریال های هازال تورسان

۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵- فراموشم نکن (Unutma Beni) – (سریال تلویزیونی) در نقش آزرا

۲۰۱۱- از نو شروع کن(Yeniden Basla) – (سریال تلویزیونی) در نقش هلن

۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵- پول سیاه، عشق ( Kara Para Ask )–(سریال تلویزیونی) در نقش آسلی دنیزر

۲۰۱۴- Bir Don Juan Oldurmek (فیلم)

۲۰۱۶- انتقام شیرین(Tatli intikam) – (سریال تلویزیونی) در نقش باساک

۲۰۱۷- فضیلت خانوم و دخترانش (Fazilet Hanim Ve Kizlari )– (سریال تلویزیونی) در نقش یاسمین

۲۰۱۸- Yasamayanlar ( سریال اینترنتی)

 

تبلیغات تلویزیونی هازال تورسان

۲۰۱۴- skoda rapid spaceback – گوینده

۲۰۱۴- سامسونگ S5 Galexy– گوینده

۲۰۱۴- Nieva Makyaj Temizleme – گوینده

۲۰۱۵- Samsung Smart TV – گوینده

 

 

 

 

 

از دست ندهید