بیوگرافی و عکس های جذاب اسرا بیلگیچ + علت جدایی از همسر فوتبالیستش

اسرا بیلگیچ ( به ترکی Esra Bilgiç ) متولد ۲۲ مهر ۱۳۷۱ در آنکارا؛ بازیگر، طراح مد و مدل زیبا و جوان ترک است که اخیرا در سریال قیام ارطغرل و رامو، شاهد بازی زیبای وی بوده‌ایم. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی اسرا بیلگیچ و روابط خصوصی وی بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

تحصیلات و خانواده اسرا بیلگیچ 

 

اسرا فارغ التحصیل رشته باستان شناسی از دانشگاه حاجی تپه بوده و پس از فارغ التحصیلی از این رشته، وارد رشته روابط بین الملل دانشگاه بیلکنت شده است.

 

تحصیلات و خانواده اسرا بیلگیچ

 

مادر اسرا بیلگیچ وقتی اسرا ۱۰ ساله بوده، علاقه او به بازیگری را کشف کرده و وی را در کلاس‌های بازیگری ثبت نام کرده است.

 

 

آغاز کار بازیگری 

 

اسرا بیلگیچ برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ و با سریال معروف قیام ارطغرل جلوی دوربین رفت و با نقش حلیمه خاتون و همسر انگین آلتان دوزیاتان به ایفای نقش پرداخت.

 

فیلم ها و سریال های اسرا بیلگیچ

 

او به خاطر این سریال، آموزش سوارکاری دیده است. سایر بازیگران سریال قیام ارطغرل را افرادی همچون کان تاشانر، دیدم بالچین، عثمان سویکوت، هولیا دارجان و هانده سوباشی تشکیل می دهند.

 

 

او سپس به ایفای نقش در سریال یک امید کافیه پرداخت و با افرادی همچون تولگاتان ساییشمان و هازال سوباشی همبازی شد.

 

 

بازی اخیر اسرا بیلگیچ مربوط به سریال آتاتورک در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

جوایز اسرا بیلگیچ 

 

اسرا به خاطر بازی در سریال قیام ارطغرل، جوایز متعددی دریافت کرده است که عبارتند از ۳ عنوان بهترین بازیگر زن سریال ها و ۲ عنوان بهترین بازیگر زن.

 

 

حقایقی دریاره زندگی اسرا بیلگیچ

 

اسرا قبلا دو عکس از خود در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده بود که یکی از آن ها مربوط به ۱۰ سال قبل بود. او با این عکس ها، دنبال کنندگان خود را به شوک فرو برد. وی در رابطه با این عکس ها چنین نوشته است: “عکس سمت چپ مربوط به ۱۰ سال قبله. ۱۷ سالم بود. اون موقع هیچ کدوم از اجزای صورتم سر جاش ننشسته بود و اضافه وزن هم داشتم.”

 

 

او همچنین در پاسخ به افرادی که ادعا میکردند، وی عمل جراحی انجام داده است، چنین گفته: “خدا رو شکر میکنم که ذره ای به عمل احتیاج ندارم. تا وقتی که خودم رو دوست دارم و از خودم خوشم میاد، فکر نمیکنم نیازی به عمل باشه.”

 

 

او در سریال قیام ارطغرل با سوارکاری آشنا شده و در این مورد چنین گفته است: “دقایقی که سوار اسب میشم، شادترین دقایق روزمه. به خاطر سریال، با این ورزش فوق العاده آشنا شدم اما سوارکاری من محدود به سریال نشد. سوار کاری برای من شادی بزرگیه. به خاطر همین دوست دارم در این زمینه بیشتر فعالیت کنم.”

 

 

 او همچنین تیر اندازی را نیز تا حدودی یاد گرفته است و معتقد است که وقتی هر روز چیزهای جدیدی یاد میگیرید، زندگی زیباتر می شود. طبق گفته اسرا، او هیچ وقت از مطالعه و یادگیری دست بر نخواهد داشت.

 

 

او مدتی در دانشگاه گالاتاسارای به تحصیل در رشته زبان فرانسه پرداخته و درس و دانشگاه را همه چیز خود میداند و هنوز هم با دوستان دوران دبیرستان و دانشگاهش دیدار می کند. 

 

 

اسرا در زمینه مد نیز بسیار فعال است و در این رابطه گفته است: “حدود ۷ ساله که مد رو بصورت جدی دنبال می کنم. از بچگی به لباس اهمیت زیادی میدادم. از دیدن عکس، رنگ و سایه لذت زیادی می برم. اما همیشه ترجیح میدم چیزهایی که بهم میاد رو بپوشم.”

 

حقایقی در مورد زندگی اسرا بیلگیچ

 

اسرا به ورزش و تغذیه خود نیز اهمیت زیادی می دهد و از لاغر بودن لذت میبرد. او برای محافظت از پوست خود، مقدار زیادی شیر، ماست و پنیر مصرف می کند، هیچ وقت صبحانه را فراموش نمی کند و میوه و سبزیجات را همواره در برنامه غذایی خود می گنجاند. 

 

 

طبق گفته اسرا، او علاقه زیادی به استفاده از شبکه های مجازی ندارد اما چون تنها راه ارتباطی با طرفدارانش همین راه است، نمی‌تواند شبکه های اجتماعی‌اش را کنار بگذارد و در اشتراک گذاری عکس نیز تعادل را رعایت می کند. 

 

 

قد و وزن اسرا بیلگیچ 

 

قد اسرا ۱.۷۷ سانتی متر و وزن وی ۵۰ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد اسرا بیلگیچ 

 

اسرا اخیرا از همسرش جدا شده است. او در سال ۲۰۱۴، رابطه خود را با بازیکن معروف تیم فوتبال بشیکتاش بنام گوکان توره آغاز کرد و در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۷ با وی ازدواج کرد. زندگی مشترک این زوج تنها دو سال دوام آورد و این دو در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۹ ‌‌و در یک جلسه ی ده دقیقه‌ای، از یکدیگر جدا شدند.

 

همسر و دوست پسر اسرا بیلگیچ 

 

علت جدایی این دو نیز خیانت گوکان به اسرا و دیده شدن عکس های خیانت گوکان توسط اسرا بوده است. آن ها پس از این جدایی، عکس های یکدیگر را از اینستاگرام خود پاک کردند و از تعقیب یکدیگر دست برداشتند. رجب طیب اردوغان و همسرش نیز در مراسم عروسی اسرا و گوکان حضور داشتند. اسرا قبل از جدایی از گوکان، در مصاحبه‌ای گفته بود که عشق برای من یعنی گوکان!

 

 

پیج اینستاگرام اسرا بیلگیچ

 

اسرا در اینستاگرام فعال است و عکس های بسیار زیبایی از خود منتشر می کند. اسرا در حال حاضر ۷٫۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های اسرا بیلگیچ 

 

۲۰۱۴- سریال Diriliş Ertuğrul (قیام) در نقش اصلی حلیمه خاتون 

 

۲۰۱۸- سریال Bir Umut yeter (یک امید کافیه) در نقش اصلی دریا آکار

 

۲۰۲۰- فیلم سینمایی Adanis kutsal kavfa در نقش اصلی جمره 

 

۲۰۲۰- سریال Ramo (رامو) در نقش اصلی سیبل ییلدریم

 

۲۰۲۲- فیلم Adanış Kutsal Kavga ( فدائیان : نبرد مقدس ) در نقش جمره هازندار 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Kanunsuz Topraklar ( سرزمین های بی قانون ) در نقش گولفم پاشازاده 

 

۲۰۲۳- سریال Atatürk ( آتاتورک ) – بازیگر میهمان ( در نقش مادام کورین )

 

از دست ندهید