بیوگرافی و عکس های جذاب زینب الچین + ماجرای فرار از خانه تا کتک خوردن

زینب الچین ( به ترکی Zeynep Elçin ) متولد ۲۷ بهمن ۱۳۶۸ در قاریان تپه، بازیگر جذاب و جوان ترک است که اخیرا با نقش دویگو سلوین در سریال هیچ کس نمی داند ظاهر شده است.

 

در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی و حواشی زندگی زینب الچین بپردازیم. مثل همیشه با سایت خودتان، وای آره همراه باشید: 

 

خانواده و تحصیلات زینب الچین 

 

زینب تا ۱۸ سالگی در شهر مرزی قاریان تپه زندگی کرده و پس از آن به استانبول فرار کرده و پس آمدن به استانبول، یادگیری درس های بازیگری را آغاز کرده است. گفته می شود که او به خاطر فشار خانواده برای ازدواج اجباری از خانه فرار کرده است.

خانواده و تحصیلات زینب الچین 

 او در رابطه با علت فرار خود از خانه چنین می گوید: “در یک خانواده محافظه کار اهل قاریان تپه بزرگ شدم. فرهنگمون خیلی محدود بود و به خاطر همین، کل فامیل ها و اعضای خانوادم با بازیگر شدن من مخالف بودند. چون بازیگری رو درک نمی کردن و از اینکه بلایی سرم بیاد خیلی میترسیدن. دوست داشتن کارمند بانک بشم. با اینحال وقتی متوجه شدن که دست از این رشته بر نمیدارم، بزرگترین پشتیبان من در این راه شدند. مخصوصا مادرم که خیلی پشتیبانم بود. یعنی فقط به خاطر بازیگر شدن از خونه فرار نکردم، در حال تحصیل در رشته اقتصاد بودم و این رشته رو رها کردم و به استانبول اومدم تا یک زندگی جدید رو برای خودم شروع کنم.”

بیوگرافی و عکس های زیبای زینب الچین

 زینب فارغ التحصیل رشته بازیگری از آکادمی Izmir Baskent است. علاوه بر این، او در مرکز فرهنگی Zefer Tunaya، آموزش های تئاتر را گذرانده است. زینب از کودکی آرزوی بازیگری در سر داشته و در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که رویای بازی در هالیوود را در سر دارد.

 

 او در سال ۲۰۱۵، در تبلیغات برند Media Markt نیز بازی کرده است.  

 

 

آغاز کار بازیگری

 

زینب الچین کار بازیگری را با سریال معروف شرافت آغاز کرد و پس از همبازی شدن با افرادی همچون کرم بورسین، شوکرو اوزییلدیز، یاسمین آلن و بورجو بیریجیک، در سریال هایی همچون طوفان پرستوها و جنگجو به هنرنمایی پرداخت.

 

بیوگرافی و عکس های زینب الچین

 جدیدترین سریال زینب الچین مربوط به سریال زن آهنین: نسلیجان در سال ۲۰۲۳ است.

 

 

رنگ چشم، قد و وزن زینب الچین 

 

زینب دارای رنگ چشمان آبی، قد ۱.۶۸ سانتی متر و وزن ۵۲ کیلویی است. 

 

 

همسر و روابط خصوصی زینب الچین 

 

زینب در سال ۲۰۱۴، با فردی بنام حسین ییئیت که فارغ التحصیل دانشگاه و فرزند یک کارگر ترک ساکن آلمان بود ازدواج کرد و‌ زندگی در ازمیر را آغاز نمود. طبق گفته زینب، همسر او پس از ۴ ماه شروع به کتک زدن و بد رفتاری با او کرده و زینب را به مدت ۲ ماه در خانه حبس کرده است.

همسر و روابط خصوصی زینب الچین

 

زینب که درس های بازیگری خود را در نیمه راه رها کرده بود، مجبور شد تا در خانه حبس شود و به دلیل استرسی که به وی وارد شده بود، فرزندش سقط شد. پس از این ماجرا، همسر زینب گرفتار قمار و بدهی می شود و طلبکاران او پس از آمدن به خانه زینب و همسرش، تهدید میکنند که اگر طلبشان پرداخت نشود، زینب را با خود خواهند برد. به همین دلیل، همسر زینب که او را در خانه حبس کرده بود، او را به شهر خود می فرستد.

 

 

زینب در نهایت از این شهر فرار کرده و به خانه ی استادش در استانبول پناه می آورد. پس از این ماجرا، همسر زینب برای پیدا کردن زینب به استانبول آمده و پس از پیدا کردن شماره تماس زینب، به بهانه صحبت در مورد طلاق، او را به یک رستوران می کشاند.

زندگینامه و حواشی زندگی زینب الچین  طبق گفته ی زینب، همسرش در رستوران او را تهدید کرده و به او چنین گفته است: “به هیچ عنوان از من جدا نمیشی. اجازه هم نمیدم بازیگر بشی. سر صحنه فیلمبرداری میام و میکشمت. فک نکن خودم این کار رو میکنم. به چند نفر پنج – ده هزار لیره میدم تا گلوله رو سرت خالی کنن!”

 

 

پس از اینکه ییئیت، زینب را به زور سوار ماشین خود میکند، در راه و در حین اینکه برای خرید سیگار به مغازه میرود، زینب فرار می کند و با مراجعه به کلانتری از ییئیت شکایت می کند. در حال حاضر زینب از همسرش جدا شده است و فعلا با کسی رابطه ندارد.

 

 

پیج اینستاگرام زینب الچین 

 

زینب در اینستاگرام فعال است و عکس های زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. او در حال حاضر ۴۴۳ هزار دنبال کننده دارد. 

پیج اینستاگرام زینب الچین 
زینب الچین در کنار خواهرش
 

 

فیلم ها و سریال های زینب الچین 

 

۲۰۱۴- سریال Seref Meselesi (شرافت)

 

۲۰۱۵- سریال  Kaderimin Yazildigi Gun (دست سرنوشت) (فصل ۲)

 

۲۰۱۵- سریال Ask ve Gunah (عشق و گناه) در نقش برن 

 

۲۰۱۵- سریال Goc Zamani (زمان کوچ)

 

۲۰۱۶- سریال Ruzgarin Kalbi (قلب روزگار) در سیبل 

 

۲۰۱۷- سریال Kirlangic firtinasi (طوفان پرستوها) در نقش الفت 

 

۲۰۱۷- سریال Savasci (جنگجو) در نقش ییلدیز بوزوک 

 

۲۰۱۹- سریال kimse bilmez (هیچ کس نمی داند) در نقش دویگو سلوین 

 

۲۰۲۰- فیلم سینمایی Bircanlar Lokantasi در نقش دمره اوعوز

 

۲۰۲۱- سریال Mucize Doktor ( دکتر معجزه ) در نقش نیهان

 

۲۰۲۱- سریال Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz ( راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند ) در نقش پینار 

 

۲۰۲۱- فیلم سینمایی Turna Misali

 

 ۲۰۲۲- سریال I Gefyra 

 

۲۰۲۳- سریال Demir Kadın: Neslican ( زن آهنین: نسلیجان ) 

 

از دست ندهید