بیوگرافی و عکس های جذاب آتاکان هوشگورن(Atakan hosgoren) بازیگر نقش علی در سریال ۴N1k

آتاکان هوشگورن (به لاتین Atakan Hosgoren) در ۵ آگوست ۱۹۹۹ در استانبول به دنیا آمد. آتاکان اخیرا با بازی در سریال ۴n1k ilk ASK طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

سن آتاکان هوشگورن

خانواده 

آتاکان اصالتا اهل آلبانی است و پدربزرگ او جزو مهاجران آلبانیایی است که از شهر تیرانا به ترکیه مهاجرت کرده است. او کوچکترین عضو خانواده است و دو برادر و یک خواهر دارد. آتاکان در حال حاضر ساکن استانبول است و دانشجوی دانشگاه دوگوس در رشته زبان انگلیسی و مدیریت می باشد. 

شروع حرفه بازیگری

آتاکان کار بازیگری خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است. او در آغاز فعالیت خود به مدت ۵ سال در تیم نوجوانان بشیکتاش بازی کرد و همزمان به بازی خود در تئاتر نیز ادامه داد. آتاکان پس از مدتی بسکتبال را کنار گذاشت و در آگهی های تجاری مختلف شروع به فعالیت کرد.

او در سال ۲۰۱۷ در سریال Yildizlar Sahidim با یک نقش کوچک، به عرصه بازیگری قدم گذاشت. بازی اخیر آتاکان هوشگورن مربوط به سریال پرطرفدار ۴N1K ilk Ask است. 

علی بازیگر سریال 4n1k

داستان ۴N1K

آتاکان هوشگورن که با نقش علی تکلی اوغلو در فیلم ۴N1K ظاهر شده است کاپیتان تیم بسکتبال مدرسه است. علی با ۴ دوست خود که یکی از آن ها دختری به نام یاپراک است از ۵ سالگی با هم بزرگ شده اند. علی از کودکی عاشق یاپراک است اما نه یاپراک و نه دوستانشان از این موضوع مطلع نیستند.

در این میان پسری به نام باریش که نقش آن را بوراک یوروک ایفا می کند به یاپراک علاقمند می‌شود و ماجراهای جالبی بین علی، یاپراک و باریش و به وجود می آید. در این میان اتفاقاتی در دبیرستان و بین خانواده های این نوجوانان به وجود می آید که این فیلم را پر ماجرا تر و جالب تر می کند. سایر افرادی که در نقش اعضای این گروه  ظاهر شده اند عبارتند از سینا اوزر در نقش گوکان، جیهان شیمشک در نقش سینان، جمرهان کاراکاش در نقش اوعوز و گوزده کوتلوئر در نقش یاپراک.

اتاکان هوشگورن در سریال 4n1k

همسر  و دوست دختر  آتاکان هوشگورن 

آتاکان مجرد است و در حال حاضر با کسی رابطه ندارد. 

قد و وزن آتاکان هوشگورن

آتاکان دارای ۱۸۴ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن است.

فعالیت در زمینه مدلینگ 

آتاکان هوشگورن علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او با برند هایی همچون کیزیل آی، فریتولای، تورک تلکام، فانتا، ودافون، تادله و اتی توتکو در حال همکاری است.

بازیگر نقش علی در فیلم 4n1k

علایق

آتاکان به خواندن کتاب، رفتن به سینما، تماشای تئاتر، بازی بسکتبال، گوش دادن به موزیک، تماشای فیلم، و اتوموبیل های کلاسیک علاقه زیادی دارد.

علایق آتاکان هوشگورن

اینستاگرام آتاکان هوشگورن

آتاکان در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بسیار فعال است و در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

سریال ها و فیلم های آتاکان هوشگورن 

۲۰۱۷- Yildizlar Sahidim (سریال تلویزیونی)

۲۰۱۸–۴N1K (سریال تلویزیونی)

۲۰۱۸- -۴N1k2 (فیلم سینمایی) 

 

 

 

 

 

از دست ندهید