بیوگرافی و عکس های جذاب کان ییلدریم + رابطه با حادیثه و خواستگاری از پینار دنیز

کان ییلدریم به ترکی ( Kaan yildirim ) متولد ۳ دی ۱۳۶۵ در استانبول؛ بازیگر خوش چهره ترک است که اخیرا شاهد بازی زیبای وی در سریال حلقه و سریال حکیم اوغلو بوده ایم. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی و روابط خصوصی کان ییلدریم بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

خانواده و تحصیلات کان ییلدریم

 

اطلاعات چندانی از خانواده کان ییلدریم در دسترس نیست اما وی در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که خانواده‌اش همواره در زمینه بازیگری مشوق او بوده اند.

خانواده و تحصیلات کان ییلدریم

کان فارغ التحصیل رشته بازاریابی از دانشگاه Londra Brunel لندن بوده و درس های بازیگری را در آکادمی علوم ارتباطات دانشگاه باشکنت فرا گرفته است.

 

 

آغاز کار بازیگری 

 

کان ییلدریم برای اولین بار با سریال گمشده در سال ۲۰۱۳ جلوی دوربین رفت و پس از آن به ایفای نقش در سریال اولان استانبول پرداخت. کان پس از همبازی شدن در این سریال با افرادی همچون اوئور پولات، امره کینای، شبنم بوزوکلو و سوتاپ اوزالتون، به بازی در سریال به اسم خوشبختی پرداخت. جدیدترین بازی کان ییلدریم مربوط به سریال حلقه و سریال حکیم اوغلو در سال ۲۰۱۹ است.

فیلم ها و سریال های کان ییلدریم

از بازیگران سریال حلقه می توان به نازان کسال، سرکان چای اوغلو، هانده ارچل، هازال سوباشی و احمد ممتاز تایلان اشاره کرد. بازیگران سریال حکیم اوغلو را نیز افرادی همچون تیموچین اسن، ابرو اوزکان،اوکان یالابیک، داملا کولبای و آیتاچ شاشماز تشکیل می دهند.

 

 

علایق کان ییلدریم

علایق کان ییلدریمکان دوست دارد به کشور های مختلف سفر کند و ورزش های مختلف را امتحان کند. شهر مورد علاقه کان، بارسلونا است. بازیگر مورد علاقه کان، احمد ممتاز تایلان بوده و وی بزرگترین جرم در جهان را کشته شدن انسان بی گناه می داند. او به زندگی ساده علاقمند است و‌ از نظر او، کم بودن و زیاد بودن پول برای انسان خطرناک است.

 

 

قد و وزن کان ییلدریم 

 

قد کان ۱.۸۰ سانتی متر و وزن او ۷۰ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد کان ییلدریم 

 

کان ییلدریم پس از همبازی شدن با بازیگر ترک، ازگی ایوب اوغلو در سریال اولان استانبول در سال ۲۰۱۶ با او ازدواج کرد. رابطه این زوج سه سال بیشتر دوام نیاورد و آن ها در اواخر سال ۲۰۱۹ بصورت توافقی از یکدیگر جدا شدند.

 

 

کان در مصاحبه‌ای گفته بود که عشق را با ازگی فهمیده و قبلا رابطه بلند مدتی با کسی نداشته است.

همسر کان ییلدریم کیست؟
کان ییلدریم و همسر سابقش ایوب اوغلو

 

 کان و ازگی درباره علت جدایی‌ شان به خبرنگاران گفته‌اند که دوست ندارند در مورد زندگی خصوصی خود صبحت کنند و دوستی عادی آن ها ادامه خواهد داشت. پس از این رابطه شایعاتی مبنی بر رابطه دمت اوزدمیر و‌ کان ییلدریم مطرح شد و پس از آن نیز ماجرای ازدواج حادیثه و کان ییلدریم مطرح شد.

 

 

حادیثه که همواره سعی در مخفی کردن روابط خصوصی خود از رسانه ها دارد، این بار با عکس گرفتن در کنار سگ کان بنام بنک و قرار دادن این عکس در شبکه اجتماعی خود، رابطه‌اش با کان را تایید کرد. کان چند ماه قبل نیز با این سگ عکس انداخته و آن را در شبکه اجتماعی خود قرار داده بود. 

رابطه ی کان ییلدریم و حادیثه
کان و حادیثه و بنک

 

علاوه بر این، عکس کان و حادیثه جلوی برج ایفل منتشر شد و بر اساس گفته دوست نزدیک حادیثه، این دو قرار بود در عرض یک ماه با یکدیگر ازدواج کنند و حتی حادیثه با خانواده کان آشنا شده بود. گفته میشد که کان مدتی در خانه حادیثه زندگی میکرد و آشنایی کان ‌‌و حادیثه بواسطه سدا باکان بوده است.

 

 

در سال ۲۰۲۲، پا پخش شدن رابطه قبلی حادیثه با رضا ضراب (تاجر معروف ایرانی الاصل و همسر ابرو گوندش)، رابطه کان و حادیثه بهم خورد و این ماجرا موجب طلاق ابرو گوندش از رضا ضراب شد.

 

 

کان در حال حاضر با پینار دنیز رابطه دارد و در مصاحبه ها از رابطه خوب خود با پینار دنیز میگوید. طبق انگشتری که در دست پینار دنیز منتشر شده و این انگشتر شبیه انگشتر نامزده بوده، رسانه ها حدس زده اند که کان از پینار خواستگاری کرده است.

 

 

پیج اینستاگرام کان ییلدریم 

پیج اینستاگرام کان ییلدریم کان در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۱ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

 

 فیلم ها و سریال های کان ییلدریم

 

۲۰۱۳- سریال kayip (گمشده) در نقش کادیر 

 

۲۰۱۴- سریال Ulan istanbul (اولان استانبول) در نقش فردی

 

۲۰۱۴- فیلم سینمایی Ummu sibyan: zifir  

 

۲۰۱۵- سریال Adi mutluluk (به اسم خوشبختی) در نقش اصلی باتو

 

۲۰۱۵- فیلم سینمایی ۲ Yok artik 

 

۲۰۱۶- سریال kalbim Yangn yeri در نقش اصلی ولکان 

 

۲۰۱۷- سریال klavye Delikanlilari (لات های مجازی) در نقش اصلی کرم 

 

۲۰۱۷- فیلم سینمایی Boluk 

 

۲۰۱۸- سریال insanlik sucu (جرم انسانیت) درنقش اصلی جمال گوکدمیر 

 

۲۰۱۹- سریال Halka (حلقه) در نقش اصلی کان کارابولوت 

 

۲۰۱۹- سریال Hekimoglu (حکیم اوغلو) در نقش مهمت علی چائلار

 

۲۰۲۰- فیلم Gelincik 

 

۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳- سریال Sipahi ( سپاهی ) در نقش کورکوت علی تورک اوغلو 

 

از دست ندهید