بیوگرافی کامل اولاش تونا استپ (Ulas Tuna Astepe)+عکس‌های جدید

اولاش تونا استپ (به لاتین Ulas Tuna Astepe)، متولد ۵ می ۱۹۸۸در ازمیت ترکیه است. این بازیگر خوش‌چهره ترک، کار خود را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرده است.

خانواده، تحصیلات و آغاز کار حرفه‌ای

اولاش از پدری کارگر و مادری افسر بدنیا آمده است. او یک برادر دارد که ۷ سال از او کوچکتر است دارد. اولاش تونا دوران تحصیل ابتدایی و راهنمایی خود را در کوجائلی ازمیت گذراند. ۲ سال پس از  زلزله سال ۱۹۹۹ در ازمیت، اولاش پدر خود را از دست داد و پس از مدتی مادرش نیز از دنیا رفت.

کودکی اولاش تونا استپ

او تصمیم گرفت به استانبول مهاجرت کند و دوره دبیرستان خود را در این شهر آغاز کند. اولاش پس از آمدن به استانبول در دبیرستان شبانه‌روزی Kabatas Erkek شروع‌به تحصیل کرد. او پس از فارغ‌التحصیلی از این دبیرستان موفق شد تا در کنسرواتور دولتی دانشگاه معمار سینان و دپارتمان تئاتر شروع‌به تحصیل کند و مدرک لیسانس خود را از این دانشگاه دریافت کند. 

زندگی نامه اولاش تونا استپ

در سال ۲۰۰۸ استپ بعنوان دستیار طراح لباس در فیلم Osmanli Cumhuriyeti شروع بکار کرد. او سپس به عرصه بازیگری قدم گذاشت و بازی در تئاتر، پروژه‌های تلویزیونی و فیلم‌های کوتاه را آغاز کرد. 

اولاش تونا استپ و بازی در سریال پرطرفدار کارادنیز تو بگو

اولاش تونا اخیرا بازی بسیار خوبی در سریال کارادنیز تو بگو از خود به‌نمایش گذاشته است. او که در نقش طاهر یا به اصطلاح Deli Tahir (طاهر دیوانه) ظاهر شده است نقش پسری را بازی می‌کند که سعی در نجات زنی به نام نفس از دست شوهرش دارد.

بیوگرافی کامل و عکس های اولاش تونا استپ

نفس زنی است که از سن کم و به‌زور پدرش مجبور به ازدواج و تحمل شکنجه‌های روحی و جسمی شوهرش شده است. طاهر پس از برخورد با این زن تصمیم می‌گیرد تا نفس و پسر کوچکش را از شر شوهر او خلاص کند و در این راه با مشکلات و ماجراهای زیادی روبرو می‌شود.

عکس های جدید اولاش تونا استپ

نفس و طاهر رفته‌رفته به یکدیگر علاقمند می‌شوند و این موضوع مشکلات آن‌ها را چندین برابر می‌کند. رسانه‌های ترکیه درباره این فیلم اظهار داشته‌اند که نقش طاهر کاراکتری افسانه‌ای است و در واقعیت کسی دست‌به چنین فداکاری بزرگی نمی‌زند. 

دوست دختر و همسر اولاش تونا استپ 

اولاش تونا تا به امروز ازدواج رسمی نداشته و روابط خصوصی خود را نیز از رسانه‌ها پنهان می‌کند. اما اخیرا شایعاتی در‌مورد ارتباط او با نویسنده سینما جانسو بایدار شنیده می‌شود که اولاش آن را تایید نکرده است.

قد و وزن اولاش تونا استپ

اولاش یکی از بازیگران قد‌بلند ترکیه است. قد او ۱.۸۹ سانتی متر و وزن وی ۸۰ کیلوگرم است.

اینستاگراماولاش تونا استپ

اولاش تونا استپ با نزدیک به ۹۰۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام، در این شبکه اجتماعی و سایر رسانه‌های اجتماعی چندان فعال نیست و به‌ندرت عکسی از خود منتشر می‌کند.

اینستاگرام اولاش تونا استپ

تئاتر‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های اولاش تونا استپ

۲۰۱۰- Universiteli (فیلم کوتاه)

۲۰۱۱- Bayrak (تئاتر)

۲۰۱۲- Karadayi (کارادایی)- سریال تلویزیونی در نقش اورهان کارا 

۲۰۱۲-Cam Yapraklar (تئاتر)

۲۰۱۳-Babamin Cesetleri (تئاتر)

۲۰۱۳- Mesakkat ve Karisi (فیلم کوتاه)

۲۰۱۳- Zayiat (فیلم کوتاه)

۲۰۱۵- Analar ve Anneler- سریال تلویزیونی در نقش مصطفی 

۲۰۱۵- Balik Havuzu (حوض آب)-فیلم کوتاه

۲۰۱۶- Korfez (کورفز)- فیلم سینمایی در نقش سلیم

۲۰۱۷- Ruya (رویا)- سریال تلویزیونی در نقش آلاز

۲۰۱۸- Sen Anlat Kara Deniz (دریای سیاه تو بگو)- سریال تلویزیونی در نقش طاهر کالالی 

 

 

از دست ندهید