بیوگرافی سرکان چای اوغلو و عکس های جذاب خودش و عروسی اش با اوزگه گورل

سرکان چای اوغلو ( به ترکی Serkan çayoğlu ) بازیگر خوش چهره ترک، متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۶ در شهر کارلسروهه آلمان و شهروند این کشور است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی کامل سرکان چای اوغلو بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

خانواده و تحصیلات

 

سرکان چای اوغلو از یک خانواده ترک در آلمان بدنیا آمده است و از سمت پدر اصالتا اهل شهر گیرسون آلوجرا از توابع دریای سیاه است.

 

خانواده و تحصیلات سرکان چای اوغلو
کودکی سرکان

 

سرکان یک برادر دوقلو دارد که چه از نظر ظاهری و چه روحیات هیچ شباهتی با سرکان ندارد. خانواده او در حال حاضر ساکن آلمان هستند. سرکان فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه  ارلانگن آلمان است.

 

 

او هنگام تحصیل در دانشگاه، وارد رشته مدلینگ شد و بصورت همزمان که بازیگری را به عنوان سرگرمی دنبال میکرد، به بازی در تئاتر می پرداخت.

 

 

این بازیگر جذاب ترک برای وارد شدن به عرصه بازیگری به ترکیه آمد و درس های بازیگری را در آتلیه بازیگری ۳ M.O.T.A و نزد افرادی همچون امید چیراک و دولونای سویسرت فرا گرفت.

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

سرکان اولین کار بازیگری خود را در سال ۲۰۱۲ در فصل پایانی سریال کوزی گونی آعاز کرد. او در این سریال در نقش نامزد ایتالیایی مروه بولگور ظاهر شده بود. او همچنین در سال ۲۰۱۳ در موزیک ویدئوی “Ya ya ya” هانده ینر نیز بازی کرده است. شهرت سرکان با بازی نقش آراز در سریال فصل گیلاس آغاز شد. سرکان همچنین به خاطر بازی در این سریال چندین بار جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده است.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب سرکان چای اوغلو

 

او در سال ۲۰۱۴ به همراه آسلیهان گوربوز، نقش اصلی سریال تپه زیتون را بر عهده گرفت. سرکان در این سریال به ایفای نقش بوراک آلتایلی پرداخته بود. از دیگر بازیگران این سریال میتوان به تایانچ آیایدین، آتیلا سارال، زرین سومر، هالدون بویسان، آیچا وارلیر و هاگان کاراهان اشاره کرد.

 

 

سرکان چای اوغلو در سال ۲۰۱۴ در سریال فصل گیلاس به همراه اوزگه گورل، نیل پری شاهین کایا و داگهان کوله گچ، نقش اصلی این سریال را بر عهده گرفت و در نقش آیاز دینچر در این سریال ظاهر شد. او در سال ۲۰۱۶ در کنار هانده دوغان دمیر در سریال عشق زندگیم به هنرنمایی پرداخت.

 

بیوگرافی سرکان چای اوغلو بازیگر سریال کوزی گونی

 

آخرین بازی سرکان چای اوغلو مربوط به سریال kader bağları ( پیوند های سرنوشت ) در سال ۲۰۲۳ و ایفای نقش کرم سیپاهی اوغلو در این سریال است. 

 

علایق سرکان چای اوغلو 

 

سرکان به ورزش، تماشای فیلم، حیوانات و خوردن قهوه بسیار علاقمند است و بیشتر وقت خود را در سالن ورزشی میگذراند. او به شهر کارلسروهه که در آن بدنیا آمده بسیار علاقمند است و دوست دارد به تایلند سفر کند. 

 

علایق سرکان چای اوغلو 

 

قد و وزن سرکان چای اوغلو 

 

قد سرکان ۱.٨٨ سانتی متر و وزن او ٨۵ کیلوگرم است.

 

 

همسر سرکان چای اوغلو 

 

سرکان در سال ۲۰۱۴ پس از همبازی شدن با اوزگه گورل در سریال فصل گیلاس با وی وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۸ با او نامزد کرد. این زوج مراسم عروسی خود را در سال ۲۰۲۲ برگزار کردند. طبق گفته اوزگه، ممکن است سرکان و او از نظر ظاهری به هم نیایند اما از نظر روحیات بسیار شبیه هستند و نقطه مشترک آن ها اعتمادشان به یکدیگر است. اوزگه همچنین گفته است که نه تنها به عشق سرکان اعتقاد دارد بلکه از خوش نیت بودن و خوش قلبی او نیز مطمئن است. 

 

عکس های عروسی سرکان چای اوغلو و اوزگه گورل
عکس عروسی سرکان چای اوغلو و اوزگه گورل

 

 

اینستاگرام سرکان چای اوغلو 

 

سرکان در شبکه اینستاگرام بسیار پرطرفدار است و در حال حاضر ۴٫۷ میلیون دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های سرکان چای اوغلو

 

۲۰۱۲- سریال Kuzey Guney ( کوزی گونی) – بازیگر میهمان

 

۲۰۱۴- سریال zeytin Tepesi (تپه ی زیتون)  در نقش بوراک آلتایلی

 

۲۰۱۴- سریال Kiraz Mevsimi (فصل گیلاس) در نقش آیاز دینچر

 

۲۰۱۶- سریال Hayatimin Aski (عشق زندگیم) در نقش دمیر جراح اوغلو

 

۲۰۱۷- سریال Boru در نقش کایا اولگن

 

۲۰۱۸- فیلم سینمایی  börü (گرگ) در نقش کایا اولگن 

 

۲۰۱۹- سریال Halka (حلقه) در نقش جهانگیر تپلی

 

۲۰۲۰- سریال  Yeni Hayat (زندگی جدید) در نقش آدم شاهین 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال  Bir Zamanlar Kıbrıs (روزی روزگاری در قبرس) در نقش آنکارالی 

 

۲۰۲۳- فیلم سینمایی Aaahh Belinda

 

۲۰۲۳- فیلم Oregon ( اورگان ) در نقش هاکان

 

۲۰۲۳- سریال kader bağları ( پیوند های سرنوشت ) در نقش کرم سیپاهی اوغلو 

از دست ندهید