بیوگرافی کامل لیلا تانلار بازیگر ایتالیایی الاصل سریال شیرین و فرهاد

لیلا تانلار ( Leyla Tanlar ) متولد ٢٢ آذر ۱٣٧۶ در استانبول، بازیگر زیبا و ایتالیایی الاصل ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی لیلا تانلار بپردازیم. با وای آره همراه شوید: 

 

 

خانواده و تحصیلات لیلا تانلار

 

پدر و مادر لیلا ایتالیایی هستند. لیلا یک برادر دارد که ۵ سال از او بزرگتر است. مادر لیلا، زبان شناس است. او در رشته ی زبان و ادبیات آلمانی تحصیل کرده و در حال حاضر در دبیرستان iTÜ مشغول تدریس زبان آلمانی است. پدر لیلا نیز در زمینه ی تجارت بین الملل فعالیت دارد.

 

خانواده و تحصیلات لیلا تانلار

این بازیگر با استعداد، فارغ التحصیل دبیرستان ایتالیایی بوده و در حال حاضر دانشجوی رشته رسانه و هنرهای دیداری در دانشگاه کوچ است. او از کودکی بر روی صحنه ی تئاتر رفته و پس از آن در خانه ی هنر Akademi 35 Buçuk، درس های بازیگری را فرا گرفته است. لیلا همچنین در ورکشاپ های بازیگری (UCLA) ایالات متحده نیز شرکت کرده است.

 

 

فیلم ها و سریال های لیلا تانلار

 

لیلا با بازی بسیار خوب خود، شهرت و محبوبیت زیادی را تا به امروز برای خود فراهم کرده است. او در سال ٢۰۱۴ برای اولین بار با سریال از هم پاشیده و بازی نقش جانسو به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن با سریال محمد: فاتح جهان و سریال تپه ی شاهین جلوی دوربین رفت.

فیلم ها و سریال های لیلا تانلار لیلا در سریال تپه ی شاهین در کنار افراد همچون آیبوکه پوسات، بوران کوزوم و زرین تکیندور به ایفای نقش دنیز پرداخته است. آخرین بازی لیلا مربوط به سریال روزهای زیبا در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

همسر و نامزد لیلا تانلار

همسر لیلا تانلار کیست؟
لیلا و بوراک داداک

 

لیلا مجرد است. او در سال ٢۰۱٧، مدتی با پسر شوال سام، تارک امیر دوست بود. ظاهرا دوستی این دو مدت زیادی بطول نینجامید. لیلا حدود دو سال با بازیگر ترک، گنجو اوزاک رابطه داشت. او در حال حاضر با بازیگر ترک، بوراک داداک رابطه دارد. 

 

 

قد و ون لیلا تانلار 

 

قد لیلا ۱.۶۰ سانتی متر و وزن او ۴٨ کیلوگرم است. 

 

 

 

اینستاگرام لیلا تانلار 

 

اینستاگرام لیلا تانلار لیلا از سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر ۱٫۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. 

 

 

فیلم ها و سریال های لیلا تانلار 

 

٢۰۱۴- سریال Paramparça (از هم پاشیده) در نقش جانسو 

 

٢۰۱٨- سریال Mehmed: Bir Cihan Fatihi (محمد: فاتح جهان) در نقش اسلمه 

 

٢۰۱٨- سریال Şahin Tepesi (تپه ی شاهین) در نقش دنیز 

 

٢۰۱٩- سریال Ferhat ile sirin (فرهاد و شیرین) در نقش شیرین

 

۲۰۲۲- سریال اینترنتی Kaçış ( فرار ) در نقش نوی 

 

۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳- سریال Güzel Günler ( روزهای زیبا ) در نقش سلما 

 

از دست ندهید