بیوگرافی کامل مروه بولگور و علت طلاق جنجالی او از مراد دالکیلیچ

مروه بولگور ( به ترکی Merve Boluğur ) متولد ٢۵ شهریور ۱٩٨٧ در استانبول، بازیگر و مدل زیبای ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی کامل و زندگی خصوصی مروه بولگور بپردازیم. با وای آره همراه شوید:

 

 

خانواده و تحصیلات مروه بولگور

 

مادر مروه از مهاجران یوگسلاوی است بوده و خانه دار است. پدر مروه نیز بازنشسته است و قبلا مغازه کفش فروشی داشته است. مروه یک برادر ۲۹ ساله دارد.

 

خانواده و تحصیلات مروه بولگور

 

آغاز کار بازیگری

 

مروه بولگور پس از به پایان رساندن دبیرستان، به آژانس بازیگری یکی از دوستانش دعوت شده و طبق گفته ی خودش، سرنوشتش از آن روز به بعد عوض شده است.

 

 

او برای اولین بار با فیلم کوتاهی بنام Keloglan kara prense karsi مقابل دوربین رفته و پس از اینکه به تماشای بازی خود نشسته، با خود گفته است که من باید این کار را ادامه دهم. 

 

بیوگرافی و عکس های زیبای مروه بولگور

 

مروه پس از این فیلم، به یادگیری درس های بازیگری در کلاس های تئاتر مرکز هنری موجدت گازان پرداخته و پس از آن، پیشنهاد بازی در سریال ساحره تازه کار به او داده شده است. او پس از این سریال، وارد کادر سریال عشق از نو که نقش های اصلی آن را بورا گولسوی و ازگه ازپیرینچی بر عهده داشته اند، شده است.

 

 

 آخرین بازی مروه بولگور مربوط به سریال طوفان درونم در سال ٢۰۱٧ است. مروه بولگور در این سریال با افرادی همچون یوسف چیم و گیزم کاراجا همبازی شده است. 

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی مروه بولگور

 

مروه در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که از ۱۵ سالگی با رژ قرمز بیرون میرفته و با اینکه مادرش همواره به او میگفته است که دختر نباید در این سن رژ قرمز بزند اما او به حرف مادرش گوش نمیکرده است.

 

حقایق جالب در مورد زندگی مروه بولگور

 

 او همچنین گفته است که با اینکه در سریال ها، زن خشک و بی احساسی به نظر میرسد اما در واقعیت کاملا عکس این است و بسیار حساس و زودرنج بوده و سریع ناراحت می شود. مروه در می ٢۰۱٨، برند آرایشی خود بنام Merve Boluğur را به معرفی کرده و اولین محصول آن یعنی رژ مروه بولگور را روانه بازار کرده است.

 

 

مروه به خواندن کتاب و بیوگرافی افراد مشهور علاقه زیادی دارد، عاشق سریال بازی تاج و تخت است و سریال نارکس را دوست دارد.

 

 

قد و وزن مروه بولگور

 

قد و وزن مروه بولگور

 

قد مروه ۱.۶۷ سانتی متر و وزن او ۵۴ کیلوگرم است.

 

 

همسر و روابط خصوصی مروه بولگور 

 

مروه در سال ٢۰۱۵ با خواننده ترک، مراد دالکیلیچ ازدواج کرد و در سال ٢۰۱٧ از وی جدا شد. طبق گفته رسانه ها، دلیل جدایی مروه و مراد دالکیلیچ، حلقه نینداختن مراد بوده است. مراد که پس از ازدواج، حلقه عروسی اش را به دست نمی کرده، همواره با مروه درگیر بوده است.

 

 

وقتی یکی از خبرنگاران علت حلقه ننداختن مراد را می پرسد، او در جواب چنین می گوید: “فکر میکنم همه میدونن که ازدواج کردم. تا جایی که میدونم، حلقه برای نشون دادن متاهل بودنه به خاطر همین نیازی نمیبینم تا متاهل بودنم رو بیشتر از این نشون بدم. من ساعت و حلقه و فلان دستم نمیکنم.” مراد در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که انداختن حلقه اذیتم می کنه و نمیخوام حلقه بندازم.

 

همسر و روابط خصوصی مروه بولگور

 

مروه این رفتار مراد را جدی نگرفتن ازدواجشان توسط مراد عنوان کرده بود. مروه قبل از جدایی از مراد در مصاحبه ای عنوان کرده بود که کسی را که به دنبالش بوده پیدا کرده و مراد نیز به او قول داده تا همواره در کنارش بماند. مروه همچنین عنوان کرده بود که هر دو دوست داریم بچه دار شویم و به فرزند پسر علاقه بیشتری دارد.

 

 

مراد پس از طلاق، به دوستانش گفته است که اهل زندگی متاهلی نیست و به خاطر روز های شادی که با مروه داشته، از وی تشکر میکند. مروه در سال ۲۰۲۲ با یک دی جی ترک بنام مرت آیدین (Mert Aydın) اما ازدواج این دو تنها حدود یک ماه دوام آورد. مرت با افرادی همچون آژدا پکان، سینان آکچیل، ایرماک آوجی، و لینت کار کرده است. 

 

 

پیج اینستاگرام مروه بولگور

 

مروه جزو سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر، ۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

پیج اینستاگرام مروه بولگور
چهره بدون آرایش مروه بولگور

 

فیلم های سینمایی و تلویریونی مروه بولگور

 

٢۰۰۶- فیلم Keloğlan Karaprense Karşı در نقش بیرگول

 

٢۰۰٧- سریال Gomeda در نقش آیسن

 

٢۰۰٨- سریال Hoşçakal Güzin در نقش بهار

 

 

سریال های مروه بولگور

 

٢۰۰۵- سریال Acemi Cadı (ساحره تازه کار) در نقش عایشه گل

 

٢۰۰٧- سریال Aşk Yeniden (عشق از نو) در نقش ایلول

 

٢۰۰٩- سریال Kül ve Ateş (خاکستر و آتش) در نقش هایال اسفندیار

 

٢۰۱۰- سریال Küçük Sırlar (راز های کوچک) در نقش عایشه گل یالچین

 

٢۰۰٩- سریال Kuzey Güney (کوزی گونی) در نقش زینب چیچک

 

٢۰۱٣- سریال Muhteşem Yüzyıl (حریم سلطان) در نقش نوربانو سلطان

 

٢۰۱٧- سریال İçimdeki Fırtına (طوفان درونم) در نقش ازگی کارا بادملی

 

 

برند های تبلیغاتی که مروه بولگور با آن ها همکاری کرده است:

 

٢۰۰۵- برند Cornetto

 

٢۰۱٢- برند Rexona

 

۲۰۱۲- برند Burger King

 

٢۰۱۴- برند Maybelline New York

 

۲۰۱۵- برند Maybelline New York

 

از دست ندهید