ثروتمند ترین بازیگران جهان در سال ۲۰۱۹ چه کسانی هستند؟

برخی از مشهورترین بازیگران جهان دارای ثروت بیش از نیم میلیارد دلاری هستند. ما تصمیم گرفتیم تا لیستی از ثروتمندترین بازیگران جهان در سال ۲۰۱۹ به همراه ثروت خالص و بیوگرافی کوتاهی از آنان را تقدیمتان کنیم. با وای آره همراه باشید: 

 

 

 برد پیت، بیستمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

 برد پیت، بیستمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۰۰ میلیون دلار 

 

برد پیت؛ بازیگر، صدا پیشه، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ در اوکلاهامای آمریکا است. برد پیت فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ با فیلم کمتر از صفر آغاز کرده است. او تا به امروز در حدود ۶۰ فیلم و سریال به هنرنمایی پرداخته و آخرین بازی وی مربوط به فیلم “راه آهن زیر زمینی” محصول سال ۲۰۲۱ است.

 

 

 روبرت دنیرو، نوزدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

 روبرت دنیرو ، نوزدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

 

روبرت دنیرو؛ کارگردان، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، متولد ۱۷ اوت ۱۹۴۳ در نیویورک است. روبرت دنیرو فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۹۶۳ با فیلم سه اتاق در منهتن آغاز کرده است. او تا به امروز در بیش از ۱۰۰ فیلم به هنرنمایی پرداخته و در سال ۲۰۱۵ به خاطر بیشترین تعداد نقش های اصلی که در طی دوران بازیگری خود تجربه کرده، لقب بزرگترین بازیگر سینما را از آن خود کرده است. بازی اخیر روبرت دنیرو مربوط به فیلم “قاتل های فلاورمون” در سال ۲۰۲۳ است.

 

 

رابرت داونی جونیور، هجدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

رابرت داونی جونیور ، هجدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

 

رابرت داونی جونیور؛ بازیگر، تهیه کننده، موسیقی دان و خواننده آمریکایی، متولد ۴ آوریل ۱۹۶۵ در نیویورک است. فیلم های شرلوک هولمز، انتقام جویان و مرد آهنی که وی در آن ها به ایفای نقش پرداخته شهرت جهانی دارند.

 

طبق گفته مجله ی فوربس، او  برای سه سال پیاپی یعنی در سال های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در صدر جدول پردرآمد ترین بازیگران جهان قرار داشته و تنها از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ ، ۱۰۰ میلیون دلار به در آمد او اضافه شده است.

 

رابرت داونی جونیور اولین کار خود در زمینه بازیگری را با فیلم پوند در سال ۱۹۷۰ آغاز کرد و تا به امروز حدودا در ۹۰ فیلم و سریال به هنرنمایی پرداخته است. فیلم اخیر رابرت داونی جونز بنام “اوپنهایمر” در سال ۲۰۲۳ اکران شده است.  

 

 

 ویل اسمیت، هفدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

 ویل اسمیت، هفدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۰۰ میلیون دلار 

 

ویل اسمیت؛ متولد ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸؛ بازیگر، صداپیشه، خواننده هیپ هاپ و تهیه کننده اهل آمریکا است. ویل اسمیت در سال ۱۹۸۷ با انتشار آلبوم Rock the house رسما به دنیای هنر وارد شد. او در سال ۲۰۰۷ توسط هفته نامه نیوزویک، عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود را از آن خود کرد. آخرین بازی ویل اسمیت مربوط به فیلم “رهاسازی” در سال ۲۰۲۲ است.  

 

 

 مایکل داگلاس، شانزدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

 مایکل داگلاس، شانزدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

 

مایکل داگلاس؛ بازیگر و تهیه کننده آمریکایی و پسر کرک داگلاس، هنرپیشه مشهور هالیوود است. او متولد ۲۵ دسامبر ۱۹۴۴ در نیوجرسی ایالات متحده می باشد. مایکل در سال ۱۹۹۸ سفیر صلح سازمان ملل در رابطه با موضوع خلع سلاح شد و در سال ۲۰۱۵ به دلیل حمایتش از دین یهود، از سوی دولت اسرائیل جایزه ۱ میلیون دلاری جنسیس (پیدایش) را دریافت کرد.

 

 مایکل کار بازیگری را در سال ۱۹۶۶ با فیلم Cast a Giant Shadow آغاز کرد. آخرین کار مایکل داگلاس مربوط به فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی در سال ۲۰۲۳ است.

 

 

 تام هنکس ، پانزدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

 تام هنکس ، پانزدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص :۳۵۰ میلیون دلار

 

تام هنکس؛ باریگر، صدا پیشه، کارگردان، نویسنده و کمدین آمریکایی است که در ۹ ژوئیه ۱۹۵۶ در کالیفرنیا بدنیا آمده است. تام هنکس یکی از سرمایه گذاران صنعت اتوموبیل های الکترونیکی و جزو چندین حامی پروژ های ناسا بوده است. تام برای اولین بار با فیلم “می داند که تنها هستی” به عرصه بازیگری قدم گذاشت و آخرین کار وی نیز بازی در فیلم استروید سیتی در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

شان کانری، چهاردهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

شان کانری، چهاردهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۵۰ میلیون دلار

 

شان کانری بازیگر مشهور اسکاتلندی، متولد ۲۵ اوت ۱۹۳۰ در ادینبورگ و درگذشته در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ در ناسائو است. شان که با بازی نقش جیمز باند، محبوبیت و شهرت بسیاری در سراسر جهان به دست آورد اولین کار خود در عرصه بازیگری را در سال ۱۹۵۴ با فیلم Lilacs in the Spring آغاز کرد و پس از آن در نزدیک به ۸۰ فیلم به هنرنمایی پرداخت. کار آخر شان هری مربوط به فیلم سر بیلی در سال ۲۰۱۲ است.

 

 

 کیانو ریوز، سیزدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

 کیانو ریوز ، سیزدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۶۰ میلیون دلار

 

کیانو ریوز؛ بازیگر، خواننده، صداپیشه، موسیقی دان، کارگردان و تهیه کننده کانادایی، متولد ۲ سپتامبر ۱۹۶۴ است. مادر کانیو ریوز، انگلیسی، پدرش از نژاد ایرلندی پرتقالی چینی و خود کانیو در بیروت لبنان متولد شده است. ریوز پس از بازی در تئاتر های مختلف در سال ۱۹۸۶ با فیلم یانگبلاد، بصورت جدی وارد عرصه بازیگری شد. کار اخیر کانیو ریوز در سال ۲۰۲۳ و مربوط به فیلم بالرین است.

 

 

جکی چان، دوازدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

جکی چان ، دوازدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۷۰ میلیون دلار 

 

چان کونک سانک ملقب به جکی چان، متولد ۷ آوریل ۱۹۵۴ در هنگ کنگ چین است. جکی چان علاوه بر بازیگری یک رزمی کار حرفه ای در رشته هاپکیدو و ووشو است و در زمینه فیلمنامه‌نویسی، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی، صداپیشگی و بدل کاری نیز فعالیت کرده است.

 

خانواده جکی چان بقدری فقیر بودند که می خواستند جکی چان را در ۵ سالگی و به قیمت ۱۵۰۰ دلار به یک پزشک انگلیسی بفروشند اما بعد ها از این کار پشیمان شدند و پس از سپردن او به یک پانسیون در هنگ کنگ، به استرالیا مهاجرت کردند.

 

 جکی برای اولین بار در ۷ سالگی با یک نقش کوتاه در فیلم “هفت شانس کوچولو” به عرصه بازیگری وارد شد و تا به امروز بیش از ۹۰ فیلم از خود برجای گذاشته است. بازی اخیر جکی مربوط به فیلم داستان پلیس ۲ ( New Police Story 2 ) در سال ۲۰۲۳ است.

 

 

 کلینت ایستوود جونیور، یازدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

 کلینت ایستوود جونیور، یازدهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۳۷۵ میلیون دلار

 

کلینت ایستوود جونیور؛ متولد ۳۰ می ۱۹۳۰ در سان فرانسیسکو، بازیگر، کارگردان، آهنگساز و تهیه کننده آمریکایی است. از فیلم های معروفی که ایستوود در آن ها به هنرنمایی پرداخته میتوان به خوب بد زشت، دختر میلیون دلاری و نابخشوده اشاره کرد. او اولین کار خود را در سال ۱۹۵۵ با یک نقش فرعی ( تکنیسین آزمایشگاه جنینگز) در فیلم “انتقام از مخلوق” آغاز کرد و پس از آن در نزدیک به ۸۰ فیلم به ایفای نقش پرداخت. آخرین بازی کلینت مربوط به فیلم “ماچوی گریان” در سال ۲۰۲۱ است.

 

 

 ماری کیت اولسن و اشلی فولر اولسن، دهمین افراد لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ماری کیت اولسن و اشلی فولر اولسن، دهمین افراد لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص:۴۰۰ میلیون دلار 

 

ماری کیت اولسن و اشلی فولر اولسن، هر دو جزو بازیگران آمریکایی، طراحان فشن و کارآفرینان آمریکایی هستند. این دو خواهر دوقلو متولد ۱۳ ژوئن ۱۹۸۶ در لس آنجلس آیالات متحده هستند و در سن ۶ سالگی با فیلم full house به عرصه بازیگری قدم گذاشته اند. ماری و اشلی در سال ۲۰۰۴ و پس از روی آوردن به طراحی فشن، فعالیتی در زمینه بازیگری نداشته اند. آخرین کار آن ها مربوط به فیلم New York Minute در سال ۲۰۰۴ است.

 

 

آرنولد شوارتزنگر، نهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

آرنولد شوارتزنگر، نهمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۴۰۰میلیون دلار 

 

آرنولد شوارتزنگر؛ بدنساز، بازیگر، مدل، تهیه کننده، کارگردان، سرمایه گذار، تاجر، نویسنده و سیاستمدار اتریشی الاصل آمریکایی است. آرنولد متولد ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷ در شهر اشتایر مارک اتریش است. مجله تایم، آرنولد را دو بار در لیست با نفوذترین افراد جهان قرار داده است. او در سال ۱۹۶۹با فیلم “هرکول در نیویورک” به عرصه بازیگری قدم گذاشت و با بازی نقش هرکول شهرت جهانی پیدا کرد. بازی اخیر آرنولد شوارتزنگر مربوط به فیلم اکشن و علمی تخیلی ” فیلم کونگ فیوری ۲ ” در سال ۲۰۲۲ است.

 

 

 سیلوستر استالونه، هشتمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

سیلوستر استالونه، هشتمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

 

سیلوستر استالونه؛ نویسنده، فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان، بدنساز و بازیگر آمریکایی، متولد ۶ ژوئیه ۱۹۴۶ در نیویورک است. سیلوستر یکی از پردرآمدترین بازیگران حال حاضر هالیوود بوده و پیشنهاد بازی در فیلم های معروف نابودگر و جان سخت را نیز رد کرده است. وی اولین بازی خود را در سال ۱۹۷۰ و با فیلم “میهمانی در خانه ی کیتی” آغاز کرد و پس از آن در نزدیک به ۷۰ فیلم به هنرنمایی پرداخت. بازی اخیر سیلوستر استالونه مربوط به فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

 جک نیکلسون، هفدمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

 جک نیکلسون ، هفدمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۴۰۰ میلیون دلار 

 

جک نیکلسون؛ متولد ۲۲ آوریل ۱۹۳۷ در نیویورک؛ تهیه کننده، نویسنده و بازیگر سرشناس آمریکایی است. جک که بیشتر با نقش های خشن و عصبی مقابل دوربین ظاهر شده، اولین کار خود را با فیلم قاتل نق نقو در سال ۱۹۵۸ آغاز کرد.

 

جک از طرفداران تعصبی و پرو پاقرص تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز بوده و تا به امروز در نزدیک به ۶۵ فیلم به هنرنمایی پرداخته است. طبق گفته ها جک در حال حاضر به بیماری آلزایمر مبتلا است. آخرین کار جک نیکلسون در سال ۲۰۱۰ و مربوط به فیلم “از کجا می دانی” است.

 

 

آمیتاب باچان، ششمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان 

 

آمیتاب باچان، ششمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان 

 

ثروت خالص: ۴۰۰ میلیون دلار 

 

آمیتاب باچان؛ که با لقب پدر سینمای هند نیز شناخته می شود متولد ۱۱ اکتبر ۱۹۴۲ در شهر الله آباد هند است. او علاوه بر بازیگری در زمینه خوانندگی، مجری گری و  تهیه کنندگی فیلم های بالیوودی نیز فعالیت کرده است.

 

 آمیتا باچان در حال حاضر از گران قیمت ترین بازیگران سینمای هند است. او اولین کار خود در زمینه بازیگری را در سال ۱۹۶۹ با فیلم هفت هندوستانی آغاز کرد. این بازیگر سرشناس هندی تا به امروز در ۱۹۰ فیلم به ایفای نقش پرداخته و تهیه کنندگی ۱۷ فیلم سینمایی را برعهده داشته است.

 

 آخرین کار آمیتا باچان مربوط به فیلم پروژه کِی در سال ۲۰۲۳ است. آمیتاب باچان در حال حاضر به بیماری آسم، تالاسمی مینور و مشکل افتادگی و سستی عضلات مبتلاست.

 

 

آدام سندلر، پنجمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

آدام سندلر ، پنجمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۴۲۰ میلیون دلار 

 

آدام سندلر با نام کامل آدام ریچارد سندلر متولد ۹ سپتامبر ۱۹۶۶؛ بازیگر، فیلمنامه نویس، خواننده، تهیه کننده و کمدین آمریکایی است. از آدام سندلر به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود یاد می شود. آدام اولین کار خود در عرصه بازیگری را در سال ۱۹۸۹ با فیلم کمدی going overboard آغاز کرد و پس از آن در نزدیک به ۳۵ فیلم به هنرنمایی پرداخت. آخرین بازی آدام سلندر مربوط به فیلم “قانون شکنان” در سال ۲۰۲۳ است.

 

 

مل گیبسون، چهارمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان 

 

 مل گیبسون، چهارمین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان 

 

ثروت خالص: ۴۲۵ میلیون دلار 

 

مل گیبسون؛ بازیگر، تهیه کننده، فیلمنامه نویس، صداپیشه و کارگردان استرالیایی الاصل آمریکایی است. مل گیبسون متولد ۳ ژانویه ۱۹۵۶ در نیویورک است. او جزو خیرین نیکوکار بوده و تا به امروز میلیون ها دلار صرف کمک به کودکان بی بضاعت و افراد نیازمند جهان کرده است.

 

میل گیبسون اولین بازی خود را در سال ۱۹۷۶ و با سریال سالیوان ها آغاز کرد. او تا به امروز در نزدیک به ۵۰ فیلم به بازی پرداخته، تهیه کنندگی ۱۸ فیلم و فیلمنامه نویسی ۵ فیلم از جمله مسائب مسیح و آپوکالیپتو را انجام داده است. آخرین بازی بیل گیبسون مربوط به فیلم پسران تابستان در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

 جرج کلونی، سومین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان 

 

 جرج کلونی، سومین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان 

 

ثروت خالص: ۵۰۰ میلیون دلار 

 

جرج کلونی با نام کامل جرج تیموتی کلونی؛ بازیگر، صداپیشه، نویسنده، فیلمنامه نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی، متولد ۶ می ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی آمریکاست. پدر بزرگ جرج کلونی مهاجری بود که از ایرلند به ایالات متحده مهاجرت کرده بود.

 

 جرج کلونی در زمینه کمک های بشر دوستانه به افراد نیازمند از جمله گردآوری پول برای زلزله زدگان هاییتی، ساخت مستند شن و ماسه برای آگاهی مردم نسبت به بحران های جهان و شرکت در مراسم صدمین سالگرد نسل کشی ارمنی ها بدست ترکان عثمانی فعال بوده است.

 

او برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ با فیلم “بازگشت قاتل گوجه ای “به دنیای بازیگری قدم گذاشت. جرج کلونی تا به امروز در بیش از ۳۵ فیلم به هنرنمایی پرداخته و کارگردانی ۶ فیلم را بر عهده داشته است. 

 

 

تام کروز، دومین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

تام کروز، دومین فرد در لیست ثروتمند ترین بازیگران جهان

 

ثروت خالص: ۵۷۰ میلیون دلار 

 

تام کروز با نام کامل توماس تام کروز ماپوتر چهارم، متولد ۳ ژوئیه ۱۹۶۲ در نیویورک است. خانواده تام کروز، آمریکایی نیستند و اصالتی آلمانی انگلیسی ولزی دارند. تام در نوجوانی قصد داشت کشیش شود و مدتی نیز آموزش مذهبی دید اما در نهایت از این کار منصرف شد. اولین کار تام مربوط به فیلم رمانتیک “عشق بی پایان” محصول سال ۱۹۸۱ است. او تا به امروز در بیش از ۴۰ فیلم به هنرنمایی پرداخته است. آخرین فیلم تام کروز بنام “مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول” در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

۱۹ جمله خاص و تاثیر گذار در مورد زندگی، بازیگری و موفقیت از تام کروز را درلینک مشخص شده بخوانید

 

 

شاهرخ خان، ثروتمند ترین بازیگر جهان 

 

شاهرخ خان، ثروتمند ترین بازیگر جهان 

 

ثروت خالص: ۶۰۰ میلیون دلار 

 

شاهرخ خان که با عنوان پادشاه بالیوود شناخته می شود؛ بازیگر، خواننده، مجری و تهیه کننده هندی و متولد ۲ نوامبر  ۱۹۶۵ در دهلی نو است. شاهرخ خان یکی از بازیگران مسلمان هند است که در سال ۲۰۱۸ پس از سفر مقامات اسرائیلی به هند حاضر نشد با آن ها دیدار کند.

 

او قبلا کاپیتان تیم ملی کریکت هندوستان بود اما به اصرار خانواده اش وارد رشته اقتصاد شد و پس از آن به رشته فیلمسازی روی آورد. شاهرخ خان در حال حاضر پرطرفدارترین ستاره هالیوود و چهل و دومین فرد قدرتمند و پرنفوذ جهان است.

 

او برای اولین بار با فیلم دیوانه در سال ۱۹۹۲ مقابل دوربین رفت و پس از این فیلم در بیش از ۸۰ فیلم به هنرنمایی پرداخت. کار اخیر شاهرخ خان مربوط به فیلم دانکی در سال ۲۰۲۳ است.

از دست ندهید