خساست و ۱۱ موردی که با خرج نکردن برای آن ها زندگی برایمان سخت می شود

خساست : مردم دوست دارند پس انداز کنند و این موضوع یک حقیقت شناخته شده است. اما این نوع رفتار همیشه کار مفیدی نیست. گاهی اوقات، سود کوتاه مدتی کسب می کنیم که می تواند به سلامتی مان آسیب برساند و در بلند مدت، کیفیت زندگی مان را پایین بیاورد.

 

بی دلیل نیست که غربی ها از چنین ضرب المثلی استفاده می کنند: “آدم خسیس، دو بار پرداخت می کند.”

 

در این مطلب به مواردی اشاره خواهیم کرد که خساست برای آن ها معنی ندارد و باید برای راحتی و حفظ شان خود، برای آن ها خرج کنید. با وای آره همراه باشید: 

 

 

خساست در خرید لباس زیر با کیفیت

 

لباس های زیر به اندازه لباس های عادی باید با دقت انتخاب شوند. شما هنگام پوشیدن لباس زیر، نبایستی ذره‌ای احساس ناراحتی بکنید.

 

 

 الیاف مصنوعی و الیافت توری ارزان می توانند موجب تحریک، قرمزی و‌‌ خارش پوست شوند. علاوه بر این، یک سوتین بی کیفیت، شکل خود و توانایی فرم دادن به سینه ها را به سرعت از دست می دهد. این موضوع همچنین می تواند جلوی تنفس پوست را بگیرد، باعث وارد شدن فشار به رگ های خونی شده و گردش خون را مختل کند؛ همه ی این موارد در نهایت تاثیر بدی بر روی سلامت شما بر جای می گذارند. 

 

 

علاوه بر این، ممکن است با پوشیدن لباس زیر ارزان، ظاهر بدی پیدا کنید. در صورتیکه لباس تنگ می پوشید، لباس زیرتان نبایستی دیده شود. ست لباس زیر بدون دوخت می تواند این مشکل را بطور کامل حل کند.

 

 

خساست در گرفتن تاکسی 

 

اکثر ما موافق این موضوع هستیم که وسائط حمل و نقل عمومی به پای سرعت و راحتی خودرو نمی رسند. حتی اگر خودتان خودرو شخصی داشته باشید، گاهی اوقات استفاده از تاکسی می تواند گزینه‌ای به صرفه و راحت باشد؛ برای مثال ممکن است در مسیر های نا آشنا، جای پارک پیدا نکنید یا حتی گم شوید.

 

 

 در این مواقع، تاکسی می تواند یک جایگزین خوب برای خودرو باشد. علاوه بر این، اگر نگران هزینه ی بنزین خودرو تان هستید، تاکسی می تواند گزینه ی بصرفه‌ای برایتان باشد. 

 

 

خساست در خرید هدفون بیسیم 

 

زندگی کردن در شهر های بزرگ و مدرن، بدون وجود هندسفری اجتناب ناپذیر است چرا که بسیاری از ما دوست داریم تا در مترو، باشگاه، خیابان و غیره به موسیقی گوش کنیم یا پیام صوتی ارسال کنیم.

 

 

هرچند، مشکل اصلی هندسفری ها، آویزان شدن مداوم سیم و گره خوردن آن هاست. خوشبختانه امروزه می توانید با خریداری ایرفون های بیسیم، چنین موانعی را پشت سر بگذارید.

 

 

این نوع ایرفون ها بخصوص برای کسانی که اهل ورزش و گیم هستند بسیار مناسب است.

 

 

خساست در خرید کفش های گران 

 

کفش بایستی راحت باشد، در غیر اینصورت، کیفیت زندگی کاهش پیدا می کند. این موضوع نه تنها به خاطر جلوگیری از خستگی و پینه بستن پا بلکه به خطر این واقعیت که بدن مجبور به پخش وزن بدن روی پاهاست، اهمیت پیدا می کند.

 

 

 به همین دلیل، زمانیکه پا در پوزیشن اشتباهی قرار میگیرد، بدن به تعادل نمیرسد و در نتیجه فرد ممکن است با مشکلاتی نظیر مشکل مفصل پا و ستون فقرات مواجه شود. 

 

 

کفش ها و بوت های گران قیمت، معمولا از متریال با کیفیت ساخته می شوند و در ساخت آن ها به ویژگی های آناتومیک بدن توجه می شود. پد پاشنه این کفش ها تا جای ممکن موجب راحتی پا می شوند. 

 

 

خساست در خرج کردن برای ورزش 

 

بسیاری از مردم، آموزش شخصی را غیر ضروری می دانند اما در بسیاری از مواقع، کمک یک مربی ضروری است. اول از همه، اگر شما ورزش را به تازگی آغاز کرده باشید، بهتر است یک فرد متخصص، تکنیک ها را به شما آموزش دهد.

 

 

 این کار نه تنها برای ایمنی بدن بلکه به خاطر بهره وری ورزش نیز اهمیت دارد. دوما، برخی از مردم نیاز دارند تا فردی دیگر آن ها را تشویق به رفتن به باشگاه کند.

 

 

سوما، یک متخصص می تواند برنامه‌ای مخصوص را متناسب با اهداف شخص شما تنظیم کند؛ برای مثال، هدف برخی از افراد از ورزش کردن؛ لاغر شدن، هدف برخی ها، ساختن عضله و هدف برخی دیگر، قوی تر کردن بدن و افزایش قدرت تحمل است. 

 

 

در عین حال، نیازی نیست تا آموزش شخصی منظمی داشته باشید. شما می توانید ۴ تا ۵ جلسه اول را با یک مربی آموزش ببینید و پس از آن با توجه به نیاز خود، از راهنمایی وی استفاده کنید.

 

 

خساست در استفاده از اپیلاسیون لیزری 

 

در صورتیکه بتوانید موهای زائد خود را بدون درد و براحتی با ژیلت تمیز کنید و برایتان اهمیتی نداشته باشد که این کار را ۳ یا ۴ روز یکبار انجام دهید، در اینصورت میتوانید استفاده از اپیلاسیون لیزری را فراموش کنید. اپیلاسیون لیزری یکی از موثرترین و بی درد ترین راه ها برای خلاص شدن از موهای زائد بصورت دائم است.

 

 

 اما بایستی قبل از استفاده از این روش، با یک متخصص مشورت کنید و به تمام مراحل انجام آن دقت کنید. 

 

 

خساست در خرید ماشین ظرفشویی 

 

ماشین ظرفشویی، یک راه خوب برای صرفه جویی در وقت، حوصله و هزینه است. طبق محاسبات انجام شده، یک ماشین ظرفشویی بطور کلی در هر بار استفاده، ۱۰ تا ۱۵ لیتر آب مصرف می کند درحالیکه شستن همان مقدار ظرف با دست، به ۳۰ لیتر آب نیاز دارد.

 

 

این روز ها که همه ما در خانه خود کنتور آب داریم، این تفاوت به وضوح قابل مشاهده است. علاوه بر این؛ ماشین ظرفشویی، ظرف ها را بهتر می شوید و اگر آن را روی حالت آب داغ تنظیم کنید، ظرف ها ضدعفونی نیز خواهند شد. ماشین ظرفشویی، یک گزینه ایده آل برای خانواده‌های پر جمعیت است. 

 

 

خساست در خرید مسواک الکتریکی

 

به منظور کاهش مراجعات به دندانپزشک، بایستی از دندان هایتان محافظت کنید. یک مسواک الکتریکی با کیفیت، در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. یک مسواک معمولی می تواند حفره دهان شما را با ۲۰۰ حرکت در دقیقه تمیز کند اما سرعت مسواک الکتریکی، به چند هزار دور در دقیقه میرسد. مسواک الکتریکی برای افرادی که میخواهند در خانه از شر پلاکت ها خلاص شوند، مفید است چرا که این دستگاه با دهانه قدرتمند خود، قادر به از بین بردن باقیمانده غذا و ماساژ لثه هاست. 

 

 

خساست در شرکت در دوره های آنلاین زبان 

 

خود آموزی و کسب دانش های جدید، همواره گزینه خوبی است. امروزه کتاب های خود آموز بسیاری چاپ شده اند که به مردم اجازه میدهند تا به سرعت و راحتی، یک زبان جدید را یاد بگیرند. هر چند؛ زمانیکه موضوع، یادگیری زبان باشد، داشتن یک معلم آنلاین در اکثر مواقع گزینه بهتری نسبت به یادگیری خودآموز است.  

 

 

این موضوع به این دلیل است که این کلاس ها، برنامه های فشرده ی منظمی دارند و نتیجه آن‌ها بهتر از زمانی است که در مواقع دلخواه خود به یادگیری زبان می پردازید.

 

 

 یادگیری زبان نیاز به یک سیستم منظم دارد. علاوه بر این، یک معلم می تواند بر اساس اهداف شما، برنامه مخصوص شما را تنظیم کند، اشتباهات مربوط به تلفظ شما را اصلاح کرده و دیالوگ‌ها را با شما تمرین کند. 

 

 

خساست در خرید تشک آرتوپتیک 

 

خواب عالی، یکی از عوامل تضمین کننده سلامتی است. به همین دلیل است که راحتی شما هنگام خواب بسیار مهم است. راحت نبودن و تشک بی کیفیت، می توانند مشکلات زیادی را برای سلامتی شما بوجود بیاورد. این موضوع در کوتاه مدت می تواند کیفیت خواب را بدتر کند.

 

 

 در نتیجه این مشکل، خواب کافی نخواهید داشت، سریع‌ تر خسته خواهید شد و تمرکز برایتان سخت تر خواهد شد. مشکل بزرگ بعدی، امکان آسیب زدن تشک های بی کیفیت به ستون فقرات‌ تان است. 

 

 

خساست در خرید کالکسه بچه

 

امروزه، دستگاه های زیادی از جمله کالسکه ها وجود دارند که می توانند زندگی والدین را راحت تر کنند. برخی از این کالسکه ها قیمت بالایی دارند اما ارزش هزینه بالا را دارند. برای مثال، یک کالسکه مخصوص نوزاد با صندلی قابل تنظیم، آزادی عمل بیشتری به والدین می دهد.

 

 

 با این نوع کالسکه دیگر نیازی نیست تا فرزندتان را در بغلتان تکان دهید چرا که این نوع کالسکه‌ها از عملکرد ویبره برخوردار هستند. همچنین دیگر نگران پیدا کردن صندلی برای کودکتان هنگام رفت و آمد با وسیله های عمومی نخواهید بود و در نهایت اینکه یک کالسکه با کیفیت، امنیت کودک را حتی هنگامیکه که والدین مشغول انجام کار مورد نظر خود هستند، تضمین می‌کند. 

 

از دست ندهید