بیوگرافی دیلان چیچک دنیز و چهره قبل از عمل شوکه کننده و چهره جدید چنگیزخانی!

دیلان چیچک دنیز (به ترکی Dilan Çiçek Deniz ) بازیگر و مدل ترک، متولد ٩ اسفند ۱٣٧٣ در سیواس است. بازی اخیر و زیبای دیلان چیچک دنیز با نقش سنا در سریال گودال موجب شد تا بیوگرافی کاملی از وی را تهیه کنیم. با وای آره همراه شوید: 

 

 

خانواد و تحصیلات دیلان چیچک دنیز 

 

دیلان از پدری بنام اورهان دنیز و مادری بنام هاله تمیزیورک متولد شده است. پدر و مادر دیلان وقتی وی ٨ ساله بود از یکدیگر جدا شده اند و او پیش مادرش زندگی کرده است. مادر دیلان معلم ادبیات و پدرش معلم جغرافیا است. دیلان در آنتالیا بزرگ شده است و از طرف پدر اصالتا اهل سیواس است.

 

خانواده و تحصیلات دیلان چیچک دنیز 

 

دیلان زمانیکه در حال تحصیل در رشته راهنمای توریسم در دانشگاه اژه بود، به علاقه اصلی خود یعنی رشته ادبیات مقایسه ای پی برد و وارد این رشته شد. او از ٧ سالگی به یادگیری زبان انگلیسی پرداخته است و در حال حاضر در حال یادگیری زبان اسپانیایی است. 

 

 

دیلان زمانیکه در دبیرستان تحصیل میکرد حدود ٣ سال آموزش تئاتر دیده است. او در ۱٧ سالگی در یکی از مسابقات تئاتر شرکت کرد و جایزه بازیگری دریافت کرد. او همچنین نفر دوم مسابقات دختر شایسته ترکیه در سال ٢۰۱۴ است.

 

 

دیلان به عنوان نماینده ترکیه، در مسابقات دختر شایسته جهان که در سال ٢۰۱۵ در میامی ایالات متحده برگزار شد، شرکت کرد اما نتوانست مقامی در این مسابقات بدست آورد.

 

 

آغاز کار بازیگری

 

دیلان چیچک دنیز برای اولین بار در سال ٢۰۱۴ با فیلم ماه عسل به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن در سریال دروغ های کوچک شیرین در کنار افرادی همچون بنسو سورال، بشرا دولی و بوراک دنیز به بازی پرداخت.

 

 

او سپس وارد کادر سریال دختران آفتاب شد و در کنار افرادی همچون امره کینای، بورجو اوزبرک، هانده ارچل و برک آتان به ایفای نقش الیف پرداخت.

 

بیوگرافی و عکس های دیلان چیچک دنیز

 

دیلان چیچک دنیز در سال ٢۰۱۶ با بازی سو ارگوون در سریال داستان بدروم توانست جایزه پروانه طلایی را از آن خود کند. سایر بازیگران اصلی این سریال را ازگی شنلر، مورات آیگن، شوال سام، آلپرن دویماز، تیموچین اسن و سرهان اونات تشکیل میدادند.

 

 

بازی اخیر دیلان چیچک مربوط به فیلم Aşk Mevsimi ( فصل عشق ) در سال ۲۰۲۴ و ایفای نقش شیرین در این فیلم است.

 

 

حقایق جالب در مورد دیلان چیچک دنیز

 

حقایق جالب در مورد دیلان چیچک دنیز
چهره قبل از عمل دیلان چیچک دنیز

 

دیلان از ٩ سالگی شروع به نوشتن شعر کرده است. او در ۱۵ سالگی یک کتاب شعر بنام Gunesi Annem Sanirdim (فکر میکردم مادرم خورشید است) را به چاپ رسانده است. شاعر مورد علاقه  دیلان، سیلیویا پلات، شاعر آمریکایی است.

 

 

او گفته است که مادرش همیشه نگران بوده است تا مبادا سرنوشت او نیز مثل سیلویا (خودکشی) شود. او در ٩ سالگی مادر خود را نصف شب بیدار میکرده تا شعر هایی که به ذهنش آمده را بنویسد.

 

 

دیلان چیچک دنیز در مصاحبه ای گفته است که در لس آنجلس، دوره های بازیگری را گذرانده و میخواهد در هالیوود کار کند. طبق گفته وی، او در یک آژانس بازیگری در هالیوود ثبت نام کرده و مجوز کار نیز گرفته است.

 

 

او گفته است که از شکست نمیترسد و از جمع های شلوغ فراری است و تنهایی را دوست دارد. طبق گفته دیلان، اگر سه روز سر فیلمبرداری نباشد، از بیکاری دیوانه می شود! او بدترین عادت خود را بیش از حد کنترل کردن زندگی میداند و میگوید دست خودش نیست و بیش از حد به خود سخت میگیرد.

 

 

دیلان در سال ٢۰۱٨ برای مسابقات ویکتوریا سکرت دعوت شد اما چون در خارج از کشور به کار مدلینگ نپرداخته و بصورت حرفه ای این کار را دنبال نکرده بود نتوانست نتیجه ای از این مسابقات بگیرد.

 

اخیرا رسانه های ترک از دیلان به خاطر عمل های جراحی بیش از حد صورتش انتقاد زیادی کرده‌اند و گفته اند که با این عمل ها صورت دیلان شبیه صورت چنگیز خان شده است و یک بازیگر نباید با صورت خود بازی کند. 

 

چهره قبل از عمل و جدید دیلان چیچک دنیز
چهره جدید دیلان

 

قد و وزن دیلان چیچک دنیز 

 

دیلان یکی از بازیگران قد بلند ترکیه است. قد دیلان ۱٧٧ سانتی متر و وزن او ۵۵ کیلوگرم است. او گفته است که در حال حاضر سعی می کند چاق شود چون به بسیاری از غذا ها آلرژی دارد و نمیتواند چیز های زیادی بخورد اما غذا خوردن را دوست دارد. او گفته است که مدتی کاهش وزن داشته و میخواهد افزایش وزن داشته باشد.  

 

قد و وزن دیلان چیچک دنیز 

 

همسر و روابط خصوصی دیلان چیچک دنیز 

 

دیلان چیچک دنیز مجرد است. او مدتی با فردی بنام اوکان جان دوست بود. دیلان در ژانویه ٢۰۱٨ اعلام کرد که با فورکان آندیچ وارد رابطه شده است اما این دو در نوامبر ٢۰۱٨ از یکدیگر جدا شدند. دیلان چیچک و فورکان آندیچ با یکدیگر هم خانه شده بودند و ظاهرا فورکان خانه را ترک کرده بود. دیلان در مصاحبه ای گفته بود که هنوز علاقه زیادی به فورکان دارد اما بازگشتی وجود ندارد.

 

دیلان چیچک دنیز پس از این رابطه، وارد رابطه با بازیگر ترک، بیرکان سوکولو شد اما پس از مدت کوتاهی از بیرکان نیز جدا شد. بیرکان در جواب خبرنگاران مبنی بر دلیل جدایی اش از دیلان گفته است که نمیخواهد در مورد زندگی خصوصی اش صحبت کند اما می تواند این را بگوید که با توافق و احترام از دیلان جدا شده است.

 

 

دیلان در کلوپ شبانه با بیرکان آشنا شده بود و با پدر بیرکان نیز ملاقات کرده بود. دیلان در سال ۲۰۲۲ پس از مدتی رابطه با یک مدیر فیلمبردار ایسلندی بنام Thor Saevarsson، با او نامزد کرد اما چند ماه بعد از او جدا شد. گفتنی است که این مدیر فیلمبرداری، از همسر قبلی اش جدا شده و دارای ۳ فرزند است. دلیل جدایی این دو، خیانت Thor به دیلان بوده است.  

 

 

پیج اینستاگرام دیلان چیچک دنیز 

 

دیلان یکی از سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر ۵ میلیون دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های دیلان چیچک دنیز

 

٢۰۱۴- فیلم Balayi (ماه عسل)

 

٢۰۱۵- سریال Tatli Kucuk Yalancilar (دروغگو های کوچک شیرین) در نقش اصلی ابرو 

 

٢۰۱۵- سریال Gunesin kizlari (دختران آفتاب) در نقش الیف 

 

٢۰۱۶- سریال Bodrum Masali (داستان بدروم) در نقش اصلی سو ارگوون 

 

٢۰۱٧ تا ٢۰۱٩- سریال Cukur (گودال) در نقش سنا

 

۲۰۲۰- سریال اینترنتی Yarım Kalan Aşklar ( عشق های نیمه تمام ) در نقش الیف اوراز اوغلو 

 

۲۰۲۰- سریال اینترنتی Yarına Tek Bilet ( بلیط یکطرفه به فردا ) در نقش لیلا 

 

۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱- سریال Alev Alev ( شعله ور ) در نقش رویا ییلدیریملار 

 

۲۰۲۲- سریال Kusursuz Kiracı ( مستاجر بی نقص ) در نقش مانولیا ( مونا ) 

 

۲۰۲۲- سریال Kal ( بمان ) در نقش دفنه 

 

۲۰۲۳- فیلم Aniden ( ناگهان ) در نقش شبنم 

 

۲۰۲۴- فیلم Aşk Mevsimi ( فصل عشق ) در نقش شیرین 

از دست ندهید