زیباترین بازیگران تایلندی چه کسانی هستند + تصاویر جذاب و بیوگرافی

زیباترین بازیگران تایلندی : در جنوب شرقی آسیا، تایلند در لیست کشورهای محبوب و پربازدید قرار دارد. این کشور در کنار مناظر جذاب و‌ فرهنگ غنی، صنعت سرگرمی و گردشگری فوق العاده ای را برای خود فراهم کرده است.

 

 بیایید نگاهی به زیباترین بازیگران زنان و مردان تایلندی داشته باشیم. چهره های این بازیگران نه تنها در ذهن مخاطبان نقش بسته است بلکه بازی فوق العاده آنان نیز تاثیر زیادی در به شهرت رسیدن آن ها داشته است. مثل همیشه با وای آره همراه باشید:

 

زیباترین بازیگران تایلندی : ماریو  مائورر (Mario Maurer) 

زیباترین بازیگران تایلندی : ماریو  مائورر (Mario Maurer) 

 

وقتی بحث بازیگران مرد تایلندی در میان باشد، نام ماریو مائورر جزو اولین نام هایی است که به ذهن مردم تایلند می رسد. ماریو ترکیبی از نژاد های آلمانی، چینی و تایلندی است.  

 

 

ماریو کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدل در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد. اولین نقش اصلی ماریو که شهرت بسیاری در بازیگری برای او رقم زد، مربوط یه فیلم «عشق صیام» در سال ۲۰۰۷ بود. این فیلم آغاز کار بازیگری ماریو مائورر بود. از آن زمان به بعد بود که ماریو تبدیل به یکی از خوش آتیه‌ترین بازیگران تایلند شد. 

 

 

ماریو در سریال ها و فیلم های سینمایی موفقی به ایفای نقش پرداخته است که باعث شهرت او نه تنها در تایلند، بلکه در کشور های همسایه نیز شده است.

 

 

 یکی از موفق ترین فیلم های ماریو مائورر بنام عشق اول (First Love) در فیلیپین و بخصوص در بین دختران این کشور بسیار پر طرفدار شده است. موفقیت‌های پی در پی ماریو مائورر متوقف نشد و فیلم ناگهان جادوی آن (Suddenly It’s Magic) در سال ۲۰۱۲، شهرت او در خارج از این کشور را تضمین کرد. او هر آنچه را که از یک بازیگر انتظار دارید را در خود جای داده است.

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : نادچ کوگیمیا (Nadech Kugimiya) 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : نادچ کوگیمیا (Nadech Kugimiya)

 

نادچ کوگیمیا، بازیگر و مدل ۳۱ ساله ی تایلندی است که با نام مستعار Barry نیز شناخته میشود. از جمله بازی های مشهور نادچ کوگیمیا می توان به سریال خواسته به فرجام رسیده (Rang Pratana)، سریال Duang Jai Akkanee ‌و سریال بازی عشق و نفرت (Game Rai Game Rak) اشاره کرد.

 

 

این شخصیت ها در تضاد با شخصیت نادک کوگیمیا بودند و می توانند ظرافت هر بازیگر مشتاقی را آزمایش کنند. او تنوع را در همه ی نقش هایی که بازی کرده به نمایش گذاشته است.

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : پرین سوپارات (Prin Suparat) 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : پرین سوپارات (Prin Suparat) 

 

پرین سوپرات، با نام مستعار Mark، بازیگر ۳۳ ساله تایلندی است که شهرت زیادی در صنعت سریال های تایلندی کسب کرده است. از جمله بازی های مشهور پرین سوپرات می توان به سریال عشق مخفی آنلاین (Ab Ruk Online) و سریال شاگرد ممتاز آشپزخانه ( Punya Chon Kon Krua) اشاره کرد. 

 

 

همبازی شدن پرین سوپارات با کیمبرلی وولتماس، بسیار مورد توجه قرار گرفت و این زوج هنری در کنار یکدیگر به شهرت خوبی دست یافتند. 

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : جیمز جیرایو تانیسوک  (James Jirayu Tangsrisuk )

 

زیباترین بازیگران تایلندی : جیمز جیرایو تانیسوک  (James Jirayu Tangsrisuk )

 

جیمز جیرایو که با نام جیمز جی نیز شناخته می شود، کار بازیگری را در سال ۲۰۱۳ با سریال Khun Chai Taratorn آغاز کرد که شهرتی یک شبه را برای او فراهم کرد. جیمز نه تنها یک بازیگر، بلکه یک مدل و خواننده حرفه ای نیز هست.

 

 

برگزاری همزمان کنسرت های متعدد و بازی در فیلم ها، موجب شهرت بسیار زیاد جیمز جیرایو شده است. کارنامه موفقیت او مثال زدنی است بطوریکه او در سن ۲۳ سالگی به تمامی این موفقیت ها دست یافته است. 

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : جیمز ما (James Ma) 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : جیمز ما (James Ma) 

 

یک مرد را باید با توجه به آنچه اطرافیان او می گویند شناخت. طبق گفته اطرافیان جیمز ما، او بسیار کوشا، جذاب و فوق العاده مهربان است. جیمز ما، بازیگر ۳۰ ساله و دو رگه تایلندی/ چینی است.

 

 

 ترکیب نژادی جیمز ما، چهره‌ای جذاب و منحصر به فرد از او ساخته است. مادر جیمز ما اهل هنگ کنگ و پدر او دارای نژاد تایلندی/ چینی است.

 

 

جیمز ما، کار بازیگری را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد و با سریال وقتی یک مرد عاشق یک زن میشود (Piang Chai Kon Nee Mai Chai Poo Wised) به شهرت رسید. او نه تنها دارای چهره جذابی است، بلکه یک بازیگر فوق العاده است که خود را در بسیاری از پروژه های خود ثابت کرده است. 

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : چوتیمون چوئنگ‌چاروئنسکوینگ ( Chutimon Chuengcharoensukying)

 

زیباترین بازیگران تایلندی : چوتیمون چوئنگ‌چاروئنسکوینگ ( Chutimon Chuengcharoensukying)

 

 چوتیمون چوئنگ‌ چاروئنسکوینگ با نام مستعار Aokbab، بازیگری است که برای اولین بار، کار خود را به عنوان مدل آغاز کرد. فیلم معروف تایلندی نابغه بد (Bad Genius)، نقطه جهشی بود که او را به سمت شهرت فوری سوق داد. چوتیمون در شانزدهمین جشنواره سالانه فیلم های آسیایی نیویورک سال ۲۰۱۷، تنها دریافت کننده جایزه بین المللی ستاره در حال ظهور آسیا شد.

 

 

چوتیمون، اولین بازیگر تایلندی بود که در کنار مگا استار های آسیا همچون سو جی ساب و گانگ هیو جین از کره ی جنوبی قرار گرفت. از سایر نام های شناخته شده‌ای که در این فستیوال حضور داشتند می توان به تاکایوکی یامادا از ژاپن و ستاره تایوانی یعنی میشل چن اشاره کرد. 

 

 

 او کار خود را به عنوان مدل برای برند Harper’s Bazaar UK آغاز کرد و پس از آن در چندین موزیک ویدئو به بازی پرداخت. 

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : اوراسایا سوپربوند ( Urassaya Sperbund ) 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : اوراسایا سوپربوند ( Urassaya Sperbund) 

 

اوراسایا سوپربوند دارای نژاد نروژی- تایلندی است. اوراسایا در یک دهه گذشته به طور مداوم در سریال ها و کمپین های تلویزیونی حضور یافته است. او نام مستعار یایا را روی خود گذاشته است چرا که تلفظ نام اوراسایا برای پدر نروژی اش سخت بوده است. 

 

 

یایا نه تنها مشهور است، بلکه بسیار پرتلاش است و جزو ۱۰ بازیگر زن گران قیمت تایلند به حساب می آید. اوراسایا، به ۵ زبان تسلط دارد و در عرصه مد و فشن نیز حضور فعالی دارد. او همچنین اولین سلبریتی مشهور تایلندی است که تصویر او در مجله Vogue US به چاپ رسیده است.

 

 

نقطه عطف مهم در مسیر شغلی اوراسایا، با بازی او در سریال قلب کوه ها ۴ ( ۴ Hearts of the Mountains ) رقم خورد. در حال حاضر، او چهره برند هایی همچون لوئی ویتون و میبلین است.

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : داویکا هورن ( Davika Hoorne ) 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : داویکا هورن ( Davika Hoorne) 

 

شهرت داویکا هورن با نقش نمادین او در فیلم کمدی – ترسناک و بسیار موفق Pee Makand رقم خورد. داویکا، نام مستعار مائی را برای خود انتخاب کرده و مردم لقب « ملکه ی مجری ها » را به او نسبت داده اند. این نام، کاملا برازنده اوست چرا که داویکا، یک مجری تلویزیونی و‌ سخنگوی حرفه ای است.

 

 

او لیستی از جوایز منطقه‌ای را در کارنامه خود دارد که مهمترین آن، عبارت است از جوایز فیلم ملی Suphannahong و مجمع منتقدین بانکوک. داویکا بسیار پر تلاش است و همواره چندین پروژه در دست اجرا دارد. اگر تابحال فرصت تماشای کار های او را نداشته اید، احتمالا در سفر به تایلند، چهره او را روی بیلبورد های تبلیغاتی مشاهده کرده اید.   

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : پاچراپا چائیچوا (Patchrapa Chaichua) 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : پاچراپا چائیچوا (Patchrapa Chaichua) 

 

پاچراپا چائیچوا با نام مستعار Aum، یکی از سرشناس ترین و گران قیمت ترین بازیگران زن در صنعت سرگرمی تایلند است. او با داشتن مهارت بازیگری بی عیب و نقص، چهره زیبا و هیکل جذاب، قطعا یکی از بازیگران خیره کننده صنعت سرگرمی تایلند است.

 

 

پاچراپا حدود سه سال، عنوان جذابترین زن را از سوی مجله ی FHM تایلند به خود اختصاص داد. علاوه بر این، او در زمینه تجارت نیز فعالیت دارد و‌ خط تولید عطر و ادکلن خود بنام SEXY ME by Patchrapa را از سال ۲۰۰۹ راه اندازی کرده است.

 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : جیجا یانین ( JeeJa Yanin ) 

 

زیباترین بازیگران تایلندی : جیجا یانین ( JeeJa Yanin) 

 

جیجا یانین را می توان جکی چان تایلند خواند. او یک مبارز حرفه‌ای است و به خاطر اجرای ۱۰۰ درصدی هنرهای نمایشی توسط خودش در فیلم های اکشنی که بازی می کند، مشهور است.

 

 

 جیجا یانین، سابقه بسیار خوبی در یادگیری سبک های مبارزه داشته و دارای کمربند مشکی دان ۴ تکواندو، تحصیلات در زمینه بوکس تایلندی، موی تای و ژیمناستیک است. 

 

 

 نقش قدرتمند جیجا یانین در فیلم شکلات ۱ و شکلات ۲،‌ خارج از تایلند نیز شهرت فراوانی برای او رقم زد. الگوی جیجا یانین، بروس لی و جکی چان بوده است، اما او لطافت زنانه و ترفند‌های خاص خود را به کار اضافه می کند.

 

 

یانین به تازگی صاحب یک فرزند پسر شده است که فعالیت او را تا حدودی متوقف کرده است، اما طرفدارانش جیجا همواره منتظر هستند تا قهرمان مورد علاقه خود را در کارهای جدید ببینند.

 

از دست ندهید