سینم اونسال Sinem Ünsal : حرصم تمامی ندارد + بیوگرافی کامل

سینم اونسال ( به ترکی Sinem Ünsal ) متولد ۳۱ خرداد ۱۳۷۲ در ازمیر است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی کامل سینم اونسال بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

تحصیلات و آغاز کار بازیگری 

 

سینم در یک خانواده چهار نفره بدنیا آمده است. پدر سینم اصالتا اهل جمهوری آذربایجان و مادرش از اقوام چرکسی است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات مقایسه ای از دانشگاه اسکی شهیر عثمان قاضی است.

 

 

او برای دانشگاه به اسکی شهیر رفت و پس از آن به استانبول مهاجرت کرد. سینم اونسال، درس های بازیگری را در کلاس های خصوصی گذرانده است.

 

تحصیلات سینم اونسال 

 

آغاز کار حرفه ای

 

سینم اولین بازی خود را در سال ٢۰۱٧ با سریال معروف عشق سیاه و سفید به نمایش گذاشت. نقش های اصلی این سریال را ابراهیم چلیککول و بیرجه آکالای بر عهده داشتند. او در این سریال نقش گلسوم را بر عهده داشت. دومین بازی سینم اونسال مربوط به سریال ستاره چوپان در سال ٢۰۱٧ و نقش گونش بود.

 

 

 سینم در این سریال با افرادی همچون سلین شکرجی و شکرو اوزییلدیز همبازی شده بود. بازی سوم سینم مربوط به سریال پر طرفدار دخترم در سال ٢۰۱٨ است. سینم در این سریال به ایفای نقش یک معلم مهربان بنام سوگی گونای پرداخته است.

 

 

از بازیگران سریال دخترم می توان به بوغرا گولسوی، لیلا لیدیا توغوتلو، برن گوک ییلدیز، توگای مرجان، سرهات تئومان و سلین شکرجی اشاره کرد.

 

زندگینامه و عکس های سینم اونسال بازیگر نقش سوگی گونای در سریال دخترم

 

بازی معروف بعدی سینم مربوط به سریال پرطرفدار دکتر معجزه و ایفای نقش نازلی است. بازی اخیر سینم مربوط به سریال محرمانه ( Gizli Saklı ) در سال ۲۰۲۲ است. 

 

 

علایق سینم اونسال 

 

سینم از کودکی به بازیگری علاقمند بود. او به رقص و ورزش علاقه بسیاری دارد. از سریال های مورد علاقه ی سینم می توان به سریال ترکی وطنم تویی اشاره کرد.

 

 

او خود را انسان حریصی می داند و طبق گفته او، حرصش تمامی ندارد. او معتقد است که حرص و طمع تا زمانیکه کنترل شود برای موفقیت لازم است.

 

علایق سینم اونسال 

 

قد و وزن سینم اونسال

 

قد سینم ۱.۶٢ سانتی متر و وزن او ۵۴ کیلوگرم است.

 

 

همسر و نامزد سینم اونسال 

 

سینم مجرد است. او حدود ۴ سال با بازیگر ترک، کیوانچ کیلینچ ( Kıvanç Kılınç ) رابطه داشت و حدود ۲ سال است که وارد رابطه با دیگر بازیگر ترک، هالیت اوزگور ساری (Halit Özgür Sarı) شده است. 

 

همسر و نامزد سینم اونسال 
کیوانچ در سمت چپ و هالیت در سمت راست

 

 

اینستاگرام سینم اونسال 

 

سینم در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۲٫۱ میلیون دنبال کننده دارد.

 

اینستاگرام سینم اونسال

 

فیلم ها و سریال های سینم اونسال 

 

٢۰۱٧- سریال Siyah beyaz Ask (عشق سیاه و سفید) در نقش گولسوم 

 

٢۰۱٧- سریال Coban yildiz (ستاره چوپان یا زهره) در نقش گونش

 

٢۰۱٨- سریال Kizim (دخترم) در نقش سوگی گونای 

 

٢۰۱٩- سریال Mucize Doktor (دکتر معجزه) در نقش نازلی 

 

۲۰۲۱- سریال Elbet Bir Gün (حتما یک روز) در نقش فریده/ گیزم کیلیچلی 

 

۲۰۲۲- سریال Gizli Saklı (محرمانه) در نقش ناز آریجا/ ناز گونش 

از دست ندهید