عایشه گل چینار و ماجرای دستگیری او و نامزدش + بیوگرافی

عایشه گل چینار ( به ترکی Ayşegül Çınar ) متولد ۱۳۷۷ در ماناوگات آنتالیا، بازیگر زیبا و جوان ترک است که اخیرا شاهد بازی زیبای وی در سریال سیب ممنوعه بوده ایم. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی عایشه گل چینار بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

تحصیلات و آغاز کار بازیگری

 

عایشه گل از کودکی به بازیگری علاقمند بود و درس های بازیگری را در مرکز هنری موجدت گازان و در رشته تئاتر گذرانده است.

 

 

او کار بازیگری را در سال ٢۰۱۵ با سریال اولان استانبول آغاز کرد و در کنار افرادی چونارکان کولچاک کوستندیل، دمت گل، اوئور پولات و امره کینای به هنرنمایی پرداخت.

 

بیوگرافی و عکس های عایشه گل چینار

 

عایشه در سریال ٢۰۱٨ وارد کادر سریال معروف میوه ممنوعه شد و در کنار بازیگرانی همچون انور تونا، طلعت بولوت، شوال سام، سودا ارگینجی، ادا اجه، شفق پکدمیر و کیوانچ کاسابالی، نقش دختر کوچک طلعت بولوت بنام لیلا را برعهده گرفت.

 

 

بازی جدید عایشه گل مربوط به فیلم سینمایی Masal Satosi در سال ٢۰۱٩ است.

 

 

عایشه گل چینار : طلعت بولوت تجاوز کار نیست

 

سال گذشته، ادعاهای مبنی بر آزار و اذیت دستیار ۱۹ ساله صحنه و لباس سیب ممنوعه توسط طلعت بولوت مطرح شده بود. این دستار جوان که ازگی چیمچک نام داشت از طلعت شکایت کرده بود.

 

 

عایشه گل در این رابطه از طلعت دفاع کرده و چنین گفته است: “ما هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت شبانه روز با داداش طلعت هستیم. نمیفهمم اون دختر چرا همچین کاری کرده. فکر نمیکنم داداش طلعت چنین کاری کرده باشه. این کارو نکرده.”

 

 

قد و وزن عایشه گل چینار

 

قد و وزن عایشه گل چینار

 

قد عایشه ۱.۶۴ سانتی متر و وزن او ۵۰ کیلوگرم است.

 

 

همسر و نامزد عایشه گل چنار

 

عایشه گل مجرد است. اخیرا ادعاهایی مبنی بر رابطه  عایشه گل با رین من، ویوئو بلاگر معروف ترک وجود داشت اما هیچ یک، این رابطه را تایید نکرده اند.

 

 

در سال ۲۰۲۱، رابطه عایشه با فردی به نام فورکان چالیک اوغلو ( Furkan Çalıkoğlu ) سرو صدای زیادی به پا کرد بطوریکه ماجرای اتفاق افتاده، منجر به دستگیری هر دو آن ها شد. ماجرا از این قرار بود که هنگام غذا خوردن این دو در رستوران و مصرف الکل، فورکان هنگام صحبت با تلفن، از فحش و صدای بلند استفاده کرده و این موضوع باعث رنجش سایر مشتریان شده است.

 

همسر و نامزد عایشه گل چنار
عایشه و فورکان در یک قاب

 

پس از اینکه نگهبانان از فورکان میخواهند از رستوران بیرون برود، بین او و نگهبانان درگیری بوجود می آید. در گزارش پلیس آمده است که فورکان به دلیل توهین به نگهبان و تهدید او با اسلحه، ممانعت از انجام وظیفه نگهبان، و ضرر های مالی وارد شده به رستوران، به همراه عایشه گل که در این ماجرا نقش داشت، دستگیر شد. طولی نکشید که عایشه آزاد شد اما آزادی فورکان مدت طولانی طول کشید و او در بهمن ۱۴۰۱ آزاد شد. 

 

 

پیج اینستاگرام عایشه گل چینار

 

عایشه در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۳۱۱ هزار دنبال کننده دارد. 

 

پیج اینستاگرام عایشه گل چینار

 

فیلم ها و سریال های عایشه گل چینار

 

٢۰۱۵- سریال Ulan istanbul ( اولان استانبول)

 

٢۰۱٨- سریال Yasak elma ( میوه ممنوعه) در نقش لیلا

 

٢۰۱٩- فیلم Masal satosi 

از دست ندهید