لیلا لیدیا توغوتلو : آرزومه ازدواج کنم – بیوگرافی و مصاحبه خواندنی

لیلا لیدیا توغوتلو ( به ترکی Leyla Lydia Tuğutlu ) متولد ۷ آبان ۱۳۶۸ در برلین، بازیگر و خواننده دورگه ترکیه ای – آلمانی است. 

 

بازی بسیار خوب لیلا توغوتلو در سریال دخترم و قیام سلجوقیان موجب شد تا به بیوگرافی و مصاحبه با این بازیگر زیبا و با استعداد ترک بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

خانواده و تحصیلات 

 

پدر لیلا لیدیا توغوتلو، ترک و مادرش آلمانی است. او یک خواهر به نام مارال دارد. لیلا تحصیلات خود را در ترکیه آغاز کرد و در کنار تحصیل به یادگیری درس های پیانو پرداخت. علاوه بر این، لیلا ۵ سال آموزش موسیقی و کمان دیده است.

 

 

لیلا توغوتلو پس از به پایان رساندن دوران دبیرستان، در یکی از آژانس های مدلینگ ثبت نام کرده و کار مدلینگ و فتومدلینگ (مدلینگ عکس) را بصورت حرفه ای دنبال کرد.

 

 

او فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات آلمانی در دانشگاه استانبول است و درحال حاضر به سه زبان آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط می باشد. لیلا در سال ٢۰۰٨ در مسابقات دختر شایسته ترکیه مقام اول را کسب کرد. پاریس هیلتون که به عنوان داور، در این مسابقات حضور داشت، تاج دختر شایسته ترکیه را شخصا بر سر لیلا توغوتلو قرار داد.

 

بیوگرافی و عکس های جدید لیلا لیدیا توغوتلو

 

لیلا در ۱٢ دسامبر ٢۰۰٨، در مسابقات دختر شایسته جهان که در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار شد شرکت کرد اما نتوانست مقامی در این مسابقات بدست آورد.

 

 

او در سال ٢۰۰۵ در مسابقات بهترین مدل ترکیه، عنوان بهترین مدل آینده دار را کسب کرد و پس از آن در سال ٢۰۰۶، در مسابقات زیبایی ملکه توریسم بین المللی که در چین برگزار شد، عنوان پرنسس را از آن خود کرد.

 

 

لیلا در سال ٢۰۰٧ در مسابقه مد fashion Tv، لایق عنوان مدل امید دهنده آینده شد.

 

 

آغاز کار بازیگری 

 

لیلا لیدیا توغوتلو در سال ٢۰۰٨ برای اولین بار با سریالی بنام Es Es به دنیای بازیگری قدم گذاشت. لیلا در این سریال نقش ایرم که نقش اصلی سریال بود را بر عهده داشت.

 

فیلم ها و سریال های لیلا توغوتلو

 

او در سال ٢۰۱۰ در سریال سفید کثیف به ایفای نقش ملیس پرداخت و در سال ٢۰۱٣ با فیلم دفتر خاطرات روزانه و نقش آصلی، اولین کار سینمایی خود را تجربه کرد. لیلا در سال ٢۰۱۴ در کنار بازیگرانی همچون برگوزار کورل، کنان ایمیرزالی اوغلو و اولاش تونا استپ به ایفای نقش سونگون در سریال کارادایی پرداخت.

 

 

او در همان سال در فیلم سینمایی صدای درونم با نقش اصلی آیشیل حاضر شد و در سال ٢۰۱۵ در سریال معروف عشق کرایه ای به عنوان یک بازیگری کمکی به هنرنمایی پرداخت. لیلا توغوتلو در سال ۲۰۱۵، در فیلم سینمایی دلیبال در کنار چاعاتای اولسوی نقش اصلی این فیلم را بر عهده گرفت.

 

 

 لیلا لیدیا در سال ٢۰۱۶ باز هم با یک نقش اصلی، توانست در سریال انتقام شیرین به بازی بپردازد. از سایر بازیگران این سریال می توان به فورکان آندیچ و جان نرگس اشاره کرد. او سپس در سریال این شهر پشت سرت میاد در کنار بازیگر معروف ترک، کرم بورسین، به ایفای نقش درین پرداخت.

 

لیلا لیدیا توغوتلو در انتقام شیرین

 

بازی اخیر لیلا لیدیا توغوتلو مربوط به سریال پرطرفدار قیام سلجوقیان در سال ۲۰۲۱ است.

 

 

قد و وزن لیلا لیدیا توغوتلو 

 

قد لیلا ۱.٧٣ سانتی متر و وزن او ۶٢ کیلوگرم است.

 

 

همسر و روابط خصوصی لیلا لیدیا توغوتلو

 

لیلا توغوتلو متاهل است. او از سال ٢۰۱٧ وارد رابطه عاشقانه با بازیگر ترک، جیهون ارگین (Ceyhun Ergin) شد و در سال ۲۰۲۲ با وی ازدواج کرد. این زوج چند ماهی است که صاحب یک فرزند پسر بنام اورن (Evren) شده اند. 

 

همسر و دوست پسر لیلا لیدیا توغوتلو 

 

اینستاگرام لیلا لیدیا توغوتلو 

 

لیلا در شبکه اینستاگرام جزو سلبریتی های پرطرفدار است و در حال حاضر ۲٫۸ میلیون دنبال‌کننده دارد.

 

 

سریال های لیلا لیدیا توغوتلو 

 

٢۰۰٨- سریال  Es-Es در نقش اصلی ایرم 

 

٢۰۱۰- سریال kirli beyaz (سفید کثیف) در نقش ملیس 

 

٢۰۱٢- سریال karadayi (کارادایی) در نقش سونگول کارا 

 

٢۰۱۵- سریال kiralik ask (عشق کرایه ای) در نقش ایز 

 

٢۰۱۶- سریال tatli intikam (انتقام شیرین) در نقش اصلی پلین 

 

٢۰۱٧- سریال Bubsehir Arkandan gelecek (این شهر پشت سرت میاد) در نقش اصلی درین

 

٢۰۱٨- سریال Kizim (دخترم) در نقش اصلی جاندان 

 

۲۰۲۰-۲۰۲۱ – سریال Uyanış: Büyük Selçuklu (سلجوقیان بزرگ) در نقش الچین هاتون 

 

 

فیلم های سینمایی لیلا لیدیا توغوتلو 

 

٢۰۱٣ فیلم سینمایی Gunce (دفتر خاطرات روزانه) در نقش اصلی آصلی

 

٢۰۱۴ فیلم سینمایی icimdeki ses (صدای درونم) در نقش اصلی آیشیل 

 

٢۰۱۵ فیلم سینمایی Delibal (دلیبال یا زهر عسل) در نقش فوسون 

 

٢۰۱٨ فیلم سینمایی Cebimdeki yabanci (غریبه توی جیبم) در نقش توبا 

 

 

مصاحبه با لیلا توغوتلو 

 

خودتون رو چقدر شبیه به نقش جاندان میدونید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: جاندان یک زن قوی هست. شباهت هایی داریم اما جاندان گذشته سختی داشته و زخم هایی در وجودش داره.  

 

 

کسی که کار مانکنی انجام داده قطعا در انتخاب لباس، تجربه بیشتری داره. شما هنگام خرید به چه چیز هایی توجه می کنید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: در اصل چیزا هایی که میگیرم و می پوشم شبیه به هم هستن. مدل ها و رنگ هایی رو انتخاب میکنم که بهم میان و با پوشیدنشون احساس راحتی میکنم. 

 

اینستاگرام لیلا لیدیا توغوتلو
چهره بدون آرایش لیلا توغوتلو

 

برای خرید، بودجه ی زیادی کنار میگذارید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: متفاوته. کاری رو انجام میدم که دلم بگه. اگر چیزی پیدا کنم که ارزش هزینه زیاد رو داشته باشه خرج میکنم. معمولا کسی نیستم که تند تند به خرید برم و بودجه های زیادی برای خرید کنار بگذارم. در واقع طبق نیازم خرید میکنم.

 

 

اگر یک مراسم خاص و عجله ای پیش بیاد، چه مدل لباسی رو می پوشید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: ترجیح میدم لباس های ساده اما شیک بپوشم. 

 

 

توی این فصل، اولین چیزی که خریداری کردید چی بوده؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: یک شلوار جین. 

 

 

هفته های مد رو دنبال می کنید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: دنبال میکنم اما طوری نیست که از همه لباس هایی که توی این مراسم ها عرضه میشه خوشم بیاد یا با چشم بسته انتخابشون کنم. میدونم چه رنگ هایی بهم میاد. میدونم چه لباس هایی هیکلم رو بهتر نشون میدن. شایدم به خاطر اینه که کمدم پر از لباس‌های شبیه به هم هست. همیشه دستم رو روی چیز هایی شبیه بهم میگذارم. پوشیدن لباس های ساده و به رنگ پاستل رو دوست دارم.

 

 

برای حفظ زیبایی کار های خاصی هم انجام میدید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو:خوردن آب زیاد، تغذیه خوب و خواب منظم. اون مواردی که روشون دقت دارم همین ها هستن. 

 

 

شما در سال ٢۰۰٨ در مسابقات دختر شایسته ترکیه، مقام اول رو کسب کردید. اگه به اون روز ها برگردید فکرشو میکردید امروز در این جایگاه قرار بگیرید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: نه فکر نمیکردم. هیچ وقت آدمی نبودم که بخوام برای آینده برنامه ریزی کنم. البته که آرزو ها و رویایی دارم. اون ها رو بدون در نظر گرفتن هیچ گونه حد و مرزی توی یک دفتر، یادداشت میکنم. خیلی از رویاهایی رو هم که توی دفترم نوشتم به واقعیت تبدیل شدن. 

 

 

آیا بازیگر شدن جزو آرزو های شغلیتون بود؟ توی بچگی دوست داشتید به جای یک بازیگر خاص باشید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: وقتی کوچیک بودم خیلی کار ها بود که دوست داشتم انجام بدم. توی بچگی آموزش موسیقی دیدم و فکر میکردم زمینه شغلیم هم به اون سمت کشیده بشه. بعدش دوست داشتم توی تلویزیون کار کنم. برای مجریگری و گویندگی، درس های طرز بیان رو یاد گرفتم. بعد از مسابقات دختر شایسته هم با اولین پیشنهاد بازیگری، وارد این حرفه شدم. 

 

مصاحبه با لیلا لیدیا توغوتلو

 

بعد از گذشت ۱۰ سال چه رویاهایی در سر دارید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: رویاها و خواسته هایی دارم اما در زندگی، همه چیز اونطور که شما میخواید پیش نمیره. به همین دلیل زیاد برای آینده برنامه ریزی نمیکنم. یکی از آرزو هام اینه که ازدواج کنم و خانواده تشکیل بدم.

 

 

شما در فیلم های سینمایی دلیبال و  غریبه توی جیبم بازی خوبی از خودتون نشون دادید. در آینده رویاهایی در زمینه بازی در سینما دارید؟

 

لیلا لیدیا توغوتلو: تا به امروز در ۴ فیلم سینمایی بازی کردم. اگه یک پروژه خوب پیشنهاد بشه چرا که نه. سینما رو خیلی دوست دارم. یکی از رویاهام بازی در فیلم فستیوال هست. 

 

 

زندگی خصوصی بی حاشیه ای دارید. در حال حاضر نامزد دارید. بین  ایشون، کارتون و شهرتتون چطور تعادل برقرار میکنید؟ 

 

لیلا لیدیا توغوتلو: مردم میتونن در مورد زندگی شما بخصوص زندگی خصوصیتون نظر بدن. به خاطر همین زیاد دوست ندارم زندگی خصوصیم جلوی دید مردم باشه. صحبت در این مورد میتونه ناراحتم کنه بخصوص بعضی از چیز ها که صحبت در موردشون اذیتم میکنه. دوست دارم مردم همیشه در مورد شغلم صحبت کنن. البته از مردم فرار نمیکنم اما کاری هم نمیکنم که همیشه جلوی دیدشون باشم.

از دست ندهید