مدل ابرو متناسب با شکل صورت من کدام است؟

انتخاب مدل ابرو با توجه به حالت چهره 

 

ابرو ها به واقع می توانند پرسپکتیو یک چهره را تغییر دهند. آن ها می توانند در نوع نگاه، احساسات و حتی در نوع نگاهی که مردم به شما دارند، دخالت کنند؛ به همین دلیل، لازم است تا مدل ابرویی را برگزینید که چهره تان را به تعادل می رساند.

 

در این مطلب، به انواع مختلف چهره و مدل های مختلف ابرو که متناسب با هر یک از این چهره هاست، خواهیم پرداخت. مثل همیشه با وای آره همراه شوید: 

 

 

انواع مختلف چهره 

 

مدل ابرو های مختلف برای چهره های مختلف

 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت بیضی یا تخم مرغی

 

مدل ابرو صحیح برای صورت بیضی یا تخم مرغی

 

در صورت بیضی، پیشانی پهن تر از چانه است، استخوان های گونه، برجسته و چانه، باریک است. اگر صورتتان به شکل بیضی است، بهترین مدل ابرو برای شما، ابرویی با زاویه متعادل است؛ بدین معنی که ابروی شما بصورت مستقیم بالا می رود و در بالا، با زاویه ی ملایم، خم شده و پایین می آید.

 

 

مسئله ی مهم در صورت داشتن این چهره، این است که ابرویتان نباید بیش از حد بلند باشد، چرا که در غیر اینصورت، صورتتان متوازن به نظر نخواهد رسید. 

 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت گرد 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت گرد 

 

صورت گرد، با برابر بودن عرض و ارتفاع صورت و همین طور با چانه پهن شناخته می شود. اگر صورتتان گرد است، باید ابروی بلند را انتخاب کنید. از ابتدای ابرو شروع کنید و پس از رسیدن به میانه ی ابرو، پایین بیایید. خطوطی که ابرو ها به وجود می آورند، باعث می شوند تا صورتتان بلند تر به نظر برسد. 

 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت مستطیلی 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت مستطیلی 

 

افرادی که از چهره مستطیلی برخوردار هستند؛  پیشانی، استخوان های گونه و خط فک آن ها تقریبا دارای پهنای مساوی بوده و دارای یک چانه باریک هستند. اگر صورتتان مستطیلی است، بهترین مدل ابرو برای شما، مدل ابروی پهن ( صاف) است.

 

 

 خطوط افقی مستقیم، به کوتاه به نظر رسیدن صورتتان کمک می کنند، و در نهایت چهره تان را به تعادل می رسانند. برای دست یافتن به چنین چهره‌ای، سعی کنید تا انتهای ابرویتان را تا حد ممکن صاف کنید و همواره حالت طبیعی ابروی خود را حفظ کنید. 

 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت مربعی 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت مربعی 

 

در صورت های مربعی شکل؛ پیشانی، استخوان های گونه و خط فک، همگی تقریبا دارای پهنای یکسانی هستند. در صورت مربعی؛ خط فک، بسیار به چشم میزند و ویژگی آشکار این نوع چهره، خط فک است.

 

 

 اگر صورتتان مربعی است، توصیه می شود تا از مدل ابروی منحنی برای متعادل کردن خط فک که قدرتمندترین نشانه چهره ی شماست، استفاده کنید. برای دست یافتن به این چهره، مدل ابروی طبیعی خود را حفظ کنید و آن را بلند کنید اما توجه داشته باشید که ابرویتان را نباید بیش از حد بلند کنید.

 

 

اگر از مدل ابروی بسیار بلند استفاده کنید، ویژگی های چهره تان، بسیار به چشم خواهد زد و برجسته خواهد شد؛ این موضوع در نهایت تعادل چهره تان را بهم خواهد ریخت. 

 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت قلبی شکل 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت قلبی شکل

 

این نوع صورت، شباهت زیادی به صورت بیضی دارد اما بزرگترین تفاوت این مدل با مدل بیضی این است که افراد دارای صورت قلبی، دارای چانه نوک تیزی هستند. اگر دارای صورت قلبی شکل هستید، بهترین مدل ابرو برای شما، مدل ابروی منحنی است.

 

 

با این مدل ابرو، چهره‌تان حالت طبیعی به خود خواهد گرفت که متعادل تر و زنانه‌تر است. طراحی مدل ابروی منحنی، کار ساده‌ای است؛ کافیست مدل طبیعی ابرو های خود را دنبال کنید و یک قوس ابروی نرم (نه تیز) را بوجود بیاورید. خطوط کشیده شده نبایستی بیش از حد تیز و قوی باشند چرا که قصد ما این است که به یک چهره ظریف دست پیدا کنیم. 

 

 

توجه داشته باشید که برای چهره قلبی شکل، از ابرو های بیش از حد صاف استفاده نکنید چرا که این نوع ابرو، با چانه نوک تیز، تناسب ندارد. 

 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت الماسی شکل 

 

مدل ابرو صحیح برای صورت الماسی شکل 

 

این نوع چهره، چندان رایج نیست. صورت الماسی شکل، بسیار زاویه دار بوده و پیشانی کوتاه است؛ درحالیکه صورت در ناحیه شقیقه ها، بیشترین پهنا را داراست.

 

 

 اگر صورتتان الماسی شکل است، بایستی نوع ابروهایتان را به شکل منحنی در بیاورید. با این کار، زوایای صورتتان متعادل تر و نرم تر به نظر رسیده و حالت چهره‌تان، متعادل خواهد شد.

 

 

برای کشیدن طراحی ابروی منحنی، کافیست شکل طبیعی ابرویتان را دنبال کنید و تا جایی که امکان دارد، این خطوط را نرم (نه تیز) بکشید. شما می توانید با صورت الماسی شکل، ابروی بلند داشته باشید اما این ابرو ها نباید بیش از حد بلند باشند.

 

 

 از آن جایی که زوایای چهره‌تان بسیار برجسته است، بایستی سعی کنید تا آن ها را به تعادل برسانید. 

 

از دست ندهید