پنهان کاری و ۱۴ نشانه ی افراد پنهان کار که حتما باید بدانید!

هرکس راز هایی دارد که مخصوص خودش است اما یک رابطه باید بر اساس صداقت بنا شود. برقرار ارتباط خوب، امری اساسی است اما اگر پارتنرتان بخواهد چیزی را از شما پنهان کند شما باید از حقیقت باخبر شوید. آگاهی از نشانه هایی که نشان می دهند مسائلی از شما پنهان شده است، در این زمینه می تواند واقعا به شما کمک کند. در این مطلب قصد داریم تا به نشانه‌های پنهان کاری بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

۱. صدای او تغییر می کند

 

اگر هنگامیکه پارتنرتان با شما صحبت میکند، تغییراتی در تن صدای او مشاهده کردید ممکن است وی در حال دروغ گفتن به شما باشد. او حتی ممکن است بیش از حد معمول صدایش را صاف کند یا عمیق تر نفس بکشد. این، واکنش طبیعی بدن انسان ها هنگام نگرانی است.

 

 

٢. از تماس چشمی خودداری می کند

 

چشم ها می توانند احساسات بسیاری را آشکار کنند بنابراین اگر پارتنرتان از نگاه کردن به چشم های شما طفره رفت این میتوانید بدین معنی باشد که او دوست ندارد از درون وی باخبر شوید. شما ممکن است ترس را در چشمان وی ببینید به همین دلیل است که او نمیخواهد با شما تماس چشمی برقرار کند.

 

 

٣. هنگام جواب دادن به سوالات شما، پاسخ های او مبهم بوده و حرکت چشم هایش بیشتر می شود

 

هنگامی که پارتنر پنهان کار شما به سوال شما پاسخ می دهد، چشم هایش به سمت گوشه‌ها حرکت می کند. چشم هایی که به سمت راست حرکت می کنند به دنبال یادآوری چیزی هستند اما چشم هایی که به سمت چپ حرکت میکنند در حال دروغ بافی می باشند.

 

اگر پاسخ پارتنر شما مبهم یا معمولا با جزئیات بود این ممکن است نشانه ی این باشد که وی چیزی را از شما پنهان می کند. دیگر نشانه آشکار این است که او سوال شما را با سوال جواب می دهد زیرا به دنبال زمان بیشتری برای دروغ بافی است.

 

 

٣. وقتی تنها هستید، بی قرار است

 

وقتی پارتنرتان پنهان کاری می کند، ممکن است احساس بی قراری کند بخصوص وقتی هر دو تنها هستید. او ممکن است دچار استرس شود و در نتیجه نتواند آرام بماند.

 

 

۵. توجهتان را به خودتان جلب می کند

 

این مورد زمانی اتفاق می افتد که پارتنرتان می خواهد توجهات را از روی خود بردارد چرا که در مورد چیزی احساس گناه می کند. او سعی می کند تا توجه شما را به سمت چیزی که شما، دوستان یا خانواده تان اشتباه انجام می دهند، جلب کند. بدین ترتیب توجه شما به جای آن ها به خودتان جلب می شود.

 

 

۶. زبان بدن او نشان می دهد که در کنار شما نگران است

 

اگر پارتنرتان در حین صحبت با شما، روی خود را برگرداند این ممکن است نشانه ی پنهان کاری باشد. علاوه بر این، جویدن ناخن نشانه ی عدم امنیت و یا نگرانی بوده و ممکن است بدین معنی باشد که او در حال پنهان کاری است.

 

 

نشانه دیگر پنهان کاری، حرکات دست است. اگر پارتنرتان معمولا دست هایش را در جیبش نمیگذارد و به یکباره شروع به انجام چنین کاری میکند، این می تواند بدین معنی باشد که او در حال آرام کردن خود است چرا که در حال انجام کاری اشتباهی است.   

 

 

٧. با چهره ی خشک او روبرو می شوید

 

از آنجایی که حالات چهره می تواند اطلاعات زیادی در مورد احساس یک فرد در اختیار شما قرار دهد، اگر پارتنرتان چیزی را از شما پنهان کند، ممکن است سعی کند تا یک چهره ی بدون حالت به خود بگیرد چرا که اگر وی احساساتش را نشان ندهد شما نمی توانید براحتی از وضعیت او باخبر شوید.

 

 

٨. زیاد پلک می زند

 

پلک زدن زیاد می تواند نشانه ی دروغگویی باشد. دروغگویی می تواند استرس زا باشد و تحت استرس، میزان پلک زدن افزایش می یابد. بنابراین اگر متوجه شدید که پارتنرتان بیشتر از حالت معمول پلک میزند، وی ممکن است در حال دروغ گویی باشد.

 

 

٩. طعنه زدن

 

پنهان کاری ممکن است در پارتنر شما احساس گناه بوجود بیاورد چرا که او آنطور که باید با شما صادق نبوده است. بنابراین وی ممکن است کاری کند تا شما احساس بدی پیدا کنید یا این احساس را در شما بوجود آورد که این خود شما هستید که کار اشتباهی انجام داده اید.

 

 

۱۰. بیشتر از حد معمول درگیر کار می شود

 

اگر پارتنرتان دلایل زیادی برای کارکردن تا دیر وقت دارد یا تعداد سفر های کاری او بیش از حالت معمول شده است، ممکن است وی از کار به عنوان بهانه ای برای پنهان کاری استفاده کند.  

 

 

۱۱. مدت زیادی است که با شما رابطه ی جنسی ندارد

 

اگر احساس می کنید پارتنرتان علاقه ای به برقراری رابطه ی جنسی با شما ندارد، بایستی بطور جدی با او صحبت کنید چرا که وی ممکن است در حال حاضر نیاز های جنسی خود را با فرد دیگری رفع کند و خیانت خود را از شما پنهان کند.

 

 

۱٢. بطور ناگهانی روی ظاهر خود حساس می شود

 

اگر پارتنرتان ناگهان کارهای جدیدی را شروع کرد و وسیله های کمد خود را با وسیله های جدید عوض کرد احتمالا وی سعی دارد تا برای کسی جذاب بنظر برسد. اگر او در کنار شما ظاهر همیشگی را دارد اما وقتی سر کار میرود یا در رویداد های اجتماعی، بسیار بهتر به نظر میرسد، این ممکن است بدین معنی باشد که به دنبال جلب توجه یک فرد است.

 

 

۱٣.  به سختی در دسترس است

 

اگر پارتنرتان را به سختی ملاقات میکنید یا احتمال پاسخ دادن او به تماس ها و پیام هایتان کم است، این نشانه ی دیگری از پنهان کاری است. پارتنرتان می تواند در کنارتان باشد اما ذهن و قلبش جای دیگری باشد.

 

 

۱۴. از گوشی خود بیش از حد مراقبت می کند

 

با اینکه حریم خصوصی مهم است اما دلیلی ندارد تا پارتنرتان بیش از حد از گوشی خود محافظت کند. اگر او در مواقع مختلف پیام هایی دریافت می کند و وقتی از وی میپرسید چه کسی پیام داده، حالت دفاعی به خود میگیرد وی احتمالا در حال پنهان کاری است.

 

از دست ندهید