چاعلار ارطغرل : از ایران طرفداران زیادی دارم + بیوگرافی کامل وخواندنی

چاعلار ارطغرل ( به ترکی çağlar ertuğrul ) متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۶ در کارشیکایای ازمیر؛ بازیگر سرشناس و خوش چهره‌ی ترک است که اخیرا شاهد بازی زیبای وی در سریال های فضیلت خانوم و عشق تجملاتی بوده ایم. با وای آره همراه باشید تا بیوگرافی و روابط خصوصی چاعلار ارطغرل را تقدیمتان کنیم: 

 

 

خانواده و تحصیلات چاعلار ارطغرل 

 

چاعلار در یک خانواده تحصیل کرده متولد شده است. پدر چاعلار ارطغرل، مهندس زمین شناسی و مادرش دندانپزشک است و یک خواهر بزرگتر از خود بنام پینار دارد که کارگردان است.

 

خانواده و تحصیلات چاعلار ارطغرل 
چاعلار ارطغرل در کنار خواهرش

 

چاعلار در سال ۲۰۰۵، پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان بورنوا آنادولو، وارد دانشگاه کوچ شد و در سال ۲۰۱۱ از رشته مهندسی مکانیک این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

 

 

 چاعلار در سه سال آخر دانشگاه، در کلاس های تئاتر دانشگاه فعالیت داشت و پس از فارغ‌التحصیلی، در یکی از آژانس های بازیگری ثبت نام کرد. او سپس ‌درس های بازیگری را در کلاس‌های خصوصی مرکز Akademi 35 buçuk گذراند و پس از آن، در آتلیه هنری ۳MOTA، درس‌های مدرن بازیگری را فرا گرفت. 

 

 

 علاوه بر این، او در آگهی های تبلیغاتی Rocco Sikisakiz, Pinar krem peyniri و Turkcell حضور داشته است. چاعلار به ورزش های هایی همچون فوتبال، والیبال، تنیس، و بسکتبال می پردازد و به زبان انگلیسی و آلمانی تسلط کامل دارد.

 

 

آغاز کار بازیگری 

 

چاعلار ارطغرل در سال ۲۰۱۲ و پس از آشنایی با کارگردان و فیلمنامه نویس ترک بنام آلپر چاعلار، برای اولین بار با فیلم کوه به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن توسط ماهسون کیرمیزی گول برای بازی در سریال به خاطر من ناراحت نشو که فیلمنامه و کارگردانی آن توسط خود ماهسون انجام شده بود، دعوت شد.

 

فیلم ها و سریال های چاعلار ارطغرل

 

از سایر بازیگران سریال به خاطر من ناراحت نشو می توان به فولیا زنگینر،تانسل اونگل و اویکو چلیک اشاره کرد.

 

 

 چاعلار در سال ۲۰۱۴، در سریال گردن خم شدگان با بازیگرانی همچون صدف آوجی، احمد ساراچ اوغلو و مراد آککویونلو همبازی شد و در همان سال، به کادر سریال گرگ سعید و شورا که نقش های اصلی آن را کیوانچ تاتلیتوغ و فرح زینب عبدالله، بیرکان سوکولو و سدا گوون بر عهده داشتند، پیوست.

 

 

چاعلار ارطغرل در سال ۲۰۱۷ توانست با ایفای نقش یائیز اگمن در سریال فضیلت خانوم و دخترانش، بیش از پیش به شهرت خود بیفزاید. بازیگران سریال فضیلت خانوم و دخترانش را افراد مطرحی همچون آلپ ناوروز،دنیز بایسال،نازان کسال و افرا ساراچ اوغلو تشکیل می‌دادند.

 

 

آخرین بازی چاعلار ارطغرل مربوط به سریال اینترنتی ماگارسوس در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی چاعلار ارطغرل

 

چاعلار در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا از خانواده اش عکسی منتشر نمی کند چنین گفته است: “دوست ندارم زیاد از خانوادم عکس منتشر کنم. به چشم خوردن هم اعتقاد دارم. اینستاگرام رو جزوی از کارم میدونم. اگه با من باشه، حساب اینستاگرامم رو میبندم. بهش احتیاج ندارم. اما اون جا یه جورایی، پلتفرم ویترینی ماست.”

 

 

 طبق گفته چاعلار، با اینکه برخی از طرفدارانش او را شبیه به جیک جیلنهال میدانند اما خود چاعلار معتقد است که با وجود اینکه جیک بازیگر بسیار موفقی است اما زیاد به جیک شباهتی ندارد. طبق گفته‌ی چاعلار، وی طرفداران زیادی از ایران،آمریکای جنوبی و اروپا دارد.

 

 

او دوست دارد بیشتر در دنیا شناخته شود و بتواند در هالیوود بازی کند. او خود را آدم سردی معرفی کرده و براحتی به کسی اعتماد نمی کند.

 

 

طبق گفته چاعلار او هنگام بازی نقش های کمدی، خود را آزاد تر و خوشحال تر حس می کند و به تنهایی علاقمند است. او از بچگی به بازی لگو علاقمند بوده و حتی روزهایی بوده که صبح تا شب را فقط با بازی لگو گذرانده است و هنوز هم این بازی را دنبال می کند. چاعلار به حیوانات، طبیعت، راحت بودن علاقه زیادی دارد و خود را فرد تنبلی میداند.

 

حقایق جالب در مورد چاعلار ارطغرل

 

 او خیلی دوست در رشته فیزیک تحصیل کند اما به دلیل اینکه شرایط کاریش اجازه نمیدهد، دنیای علوم را از دور دنبال می کند. چاعلار مانند عموم مردم از وسیله های نقلیه نیز استفاده می کند و حتی تنهایی به سینما نیز میرود.

 

 

او به بازی با گربه ها، سگ ها، پرنده ها و بازی های کامپیوتری علاقه زیادی دارد و در مصاحبه‌ای گفته است که صدایش برای خوانندگی اصلا خوب نیست. طبق گفته چاعلار، او آدم حسودی است و در دوران دبیرستان و دانشگاه نیز حسادتش بسیار زیاد بوده است. او معتقد است که انسان یکبار به دنیا می آید و باید آنطور که دوست دارد زندگی کند.

 

 

قد و وزن چاعلار ارطغرل 

 

چاعلار از بازیگران قد بلند ترک است. قد چاعلار ۱.۸۷ سانتی متر و وزن وی ۸۱ کیلوگرم است.  

 

 

همسر و نامزد چاعلار ارطغرل 

 

چاعلار مجرد است ‌و از سال ۲۰۱۷، رابطه خود زا با مدلیست (طراح مد) و دستیار صحنه و لباس سریال فضیلت خانوم یعنی کایلا مانوکیان آغاز کرده است. چاعلار در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که زنان با فرهنگ، با روابط اجتماعی بالا، با اعتماد به نفس و باهوش، او را جذب می‌کنند. چاعلار قبل از این رابطه با کسی دیده نشده است. 

 

همسر و دوست دختر چاعلار ارطغرل 
چاعلار ارطغرل در کنار کایلا مانوکیان

 

پیج اینستاگرام چاعلار ارطغرل

 

چاعلار جزو سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر ۳٫۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

 

فیلم های چاعلار ارطغرل 

 

۲۰۱۲- فیلم Dağ (کوه)

 

۲۰۱۵- فیلم Bana masal Anlatma (برایم قصه تعریف نکن) در نقش حشمت 

 

۲۰۱۶- فیلم Dag II (کوه ۲)

 

۲۰۱۷- فیلم Biz size doneriz (ما پیش شما برمیگردیم) در نقش آکین ییلماز 

 

۲۰۱۸- فیلم Ailecek Saskiniz (خانوادگی متعجبیم) در نقش دکتر اونای 

 

۲۰۱۸- فیلم Yanımda kal (پیشم بمون) در نقش امیر کورت

 

۲۰۱۹- فیلم سینمایی  Kızım Gibi Kokuyorsun ( بوی دخترم رو میدی ) در نقش ابراهیم 

 

 

سریال های چاعلار ارطغرل 

 

۲۰۱۲- سریال Benim icin uzulme (به خاطر من ناراحت نشو) در نقش سینان آوجی اوغلو 

 

۲۰۱۴- سریال Beyaz karanfil (کارانفیل سفید) در نقش باشار کورکماز 

 

۲۰۱۴- سریال Boynu bukukler (گردن خم شده ها) در نقش گالوش ارسن 

 

۲۰۱۴- سریال Kurt Seyit ve sura (گرگ سعید و شورا) در نقش یوسف 

 

۲۰۱۴- سریال Medcezir (جزر و مد) در نقش اینانچ پارس 

 

۲۰۱۷- سریال Fazilet hanim ve kizlari (فضیلت خانوم و دخترانش) در نقش یائیز اگمن 

 

۲۰۱۹- سریال Afili Ask (عشق تجملاتی) در نقش کرم ییئیتر 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Teşkilat ( تشکیلات ) در نقش سردار کیلیچ آرصلان 

 

۲۰۲۳- سریال اینترنتی Magarsus ( ماگارسوس ) 

 

از دست ندهید