چرا در توالت های عمومی کوتاه است؟ 

توالت عمومی از جمله مکان های ناخوشایندی است که همه ما با آن سرو کار داشته ایم. وقتی از توالت عمومی استفاده می کنید، ممکن است از خودتان سوال کنید که چرا در این توالت ها به زمین نمی رسد و چرا نمی توانید راحت، کار خود را انجام دهید!

 

پاسخ این است که کوتاه بودن در، برای خجالت زده کردن شما نیست بلکه چند دلیلی منطقی پشت این موضوع است که در این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد. با وای آره همراه شوید: 

 

 

۱. تمیز کردن توالت آسان می شود

 

به دلیل تقاضای بالا برای توالت های عمومی، لازم است تا این مکان ها به صورت مکرر شسته شوند. باز بودن بخش پایینی در توالت ها، طی کشیدن را بسیار آسان تر می کند و باعث میشود تا کار نظافت سریع تر انجام شود. 

 

 

۲. در صورت بر خوردن به مشکل، می توانید براحتی تقاضای کمک کنید 

 

در صورت بسته بودن کامل در دستشویی، در صورتیکه فرد داخل دستشویی از هوش برود یا با سایر مشکلات جسمی برخورد کند، متوجه شدن افراد، مدت زیادی طول خواهد کشید اما در صورتیکه در دستشویی عمومی کوتاه باشد، با کمک شکاف زیر در می توان به غش کردن و افتادن فرد پی برد. علاوه بر این، در صورت بروز مشکل می توان بدون شکستن در، داخل شد و قفل در را باز کرد. 

 

 

۳. هزینه در توالت های عمومی کمتر است 

 

ساختن در هایی که بلندی آن ها از سقف تا کف زمین است، نیاز به طراحی دقیق تر و مواد اولیه مختلفی دارد که هزینه کلی را افزایش می دهد. به همین دلیل، تهیه درهایی که کوتاه تر هستند، بسیار به صرفه تر است. 

 

 

۴. تهویه بهتر هوا 

 

زمانی که در دستشویی محکم بسته شود، از بین رفتن بوی نامطبوع، کار مشکلی است. با وجود شکاف‌های موجود در زیر در دستشویی های  عمومی، گردش هوا بسیار بهتر انجام گرفته و بوی ناخوشایند سریعتر از بین می رود. 

 

 

۵. بررسی خالی بودن توالت آسان تر است 

 

زمانی که در توالت بطور کامل بسته باشد، فهمیدن اینکه آیا کسی داخل دستشویی هست یا خیر مشکل است. از سوی دیگر ممکن است در دستشویی گیر کرده باشد و کسی داخل دستشویی نباشد. اما در صورتیکه پایین در باز باشد، می توان بدون تلف کردن وقت، علت بسته بودن در را متوجه شد. 

 

 

۶. صف منظم تر می شود 

 

زمانیکه در بطور کامل بسته نباشد، عدم وجود حریم خصوصی و پی بردن به اینکه افراد دیگری نیز به دستشویی نیاز دارند، باعث می شود تا کارتان را سریع تر تمام کنید تا افراد دیگر هم بتوانند از دستشویی استفاده کنند. 

 

از دست ندهید