کریم جان دورماز : نماز میخوانم و روزه میگیرم + مصاحبه جنجالی و بیوگرافی

کریم جان دورماز ( به ترکی kerim can durmaz ) متولد ۱۱ آبان ۱۳۷۳ در ینی کوی استانبول؛ دی جی، میکاپ آرتیست و سلبریتی پرطرفدار و جنجالی شبکه های مجازی ترکیه است. در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی کامل و مصاحبه خواندنی با کریم جان دورماز را تقدیمتان کنیم. مثل همیشه با وای آره همراه باشید: 

 

 

خانواده و تحصیلات

 

مادر کریم جان خانه دار و پدرش صاحب رستوران است. او دو خواهر بزرگتر از خود بنام های سراب آکبوداک و نشه فیشک دارد.

 

خانواده و تحصیلات کریم جان دورماز 
تصویری از پدر، مادر، مادر بزرگ و خواهر کریم جان دورماز در کنسرت کریم جان

 

کریم جان از خانواده‌اش بخصوص پدرش بسیار تعریف کرده و گفته است که پدرش حتی یکبار هم دست روی او بلند نکرده و او را تحت فشار نگذاشته است. همسر نشه فیشک، مدیر برنامه‌های کریم جان است. 

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

کریم جان کار آرایشگری را با لوازم آرایش خواهرانش آغاز کرد و پس از باز کردن یک کانال یوتیوب، بر روی خواهرانش آرایش انجام داد و سپس شروع به آرایش خود کرد. او بعد از تمام کردن دبیرستان به باکو رفت و به عنوان آرایشگر شروع به کار کرد. او در حین حضور خود در باکو، با انتشار ویدئو هایی از خود از طریق اسنپ چت و پریسکوپ، طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد.

 

بیوگرافی و عکس های کریم جان دورماز

 

کریم جان سپس به استانبول بازگشت و پس از آشنایی اتفاقی با فردی در کلوپ شبانه که به وی پیشنهاد کاری داده بود، به کار موسیقی روی آورد. این فرد به کریم جان گفته بود که “بیا از تو یک دی جی بسازم” و کریم جان نیز با قبول این پیشنهاد و به کمک این فرد، به عنوان دی جی شروع به فعالیت کرده بود. او پس از معروف شدن در شبکه های اجتماعی، از سوی سلبریتی های ترکیه پیشنهاد کاری دریافت کرد تا وی به عنوان آرایشگر، برای آن ها کار کند. 

 

 

دمت آکالین نیز از دوستان نزدیک کریم جان است و کریم جان به پیشنهاد دمت آکالین، شروع به شرکت در کلاس های رقص کرده است. با اینکه کریم جان رفتار های زنانه زیادی از خود بروز میدهد، اما در مصاحبه ای گفته است که من مرد هستم و جنسیتم را به هیچ وجه عوض نمیکنم. او همچنین گفته است که پول را به عشق ترجیح می دهد.

 

 

ماجرای ضرب و شتم کریم جان دورماز

 

کریم جان در ۱۰ آذر ۱۳۹۵ پس از اجرای کنسرت در مکانی در سامسون، از سوی فردی از گروه LGBT (دگر باشان جنسی) مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 

 

ثروت کریم جان دورماز

 

آمار دقیقی از ثروت کریم جان در دسترس نیست. او قبلا همسایه دمت آکالین بود و در یک خانه ۴ طبقه ۶۰۰ متری زندگی میکرد. گفته می شد که کریم جان تنها برای دکوراسیون داخلی این خانه، ۲۰۰ هزار لیره خرج کرده و اجاره ی ماهانه آن، ۲۵ هزار لیره است.

 

ثروت کریم جان دورماز

 

او جدیدا خانه‌ای دیگر به ارزش ۱.۲ میلیون دلار در یک برج مسکونی خریداری کرده و به آن نقل مکان کرده است.

 

 

همسر و نامزد کریم جان دورماز 

 

کریم جان مجرد است و از سوی برخی از منتقدان، به هم جنس گرایی متهم میشود. او بسیار محافظه کار است و اجازه نمی دهد تا اطلاعات خصوصی وی منتشر شود. با اینحال، سال گذشته ادعاهای مبنی بر رابطه کریم جان و فردی بنام یوسف اوزن که در زمینه موسیقی فعالیت دارد، منتشر شد.

 

 

کریم جان پس از این شایعات، حرف Y را که مدتی طولانی روی بیوی اینستاگرام خود قرار داده بود، برداشت. از سوی دیگر یوسف اوزن نیز حرف K را در بیو اینستاگرام خود درج کرده بود.

 

 

ماجرای ویدئوی خود ارضایی کریم جان

 

در سال ۲۰۱۹، ویدئویی از خود ارضایی کریم جان در استوری اینستاگرام کریم جان منتشر شد. کریم جان سریعا به این ویدئو واکنش نشان داده و گفت که این ویدئو، ویدئوی او نیست و این ویدئو به اشتباه و بصورت غیر عمدی منتشر شده است. او به خاطر این ماجرا، احساس تاسف کرده و از مردم عذر خواهی کرد. دنبال کنندگان عصبانی کریم جان که اظهارات او را باور نکرده بودند، با اشاره به دستبندی که کریم جان همواره به دست می کرد و در ویدئو نیز همان دستنبند را پوشیده بود، ادعای کریم جان را دروغ خواندند. 

 

 

پیج اینستاگرام کریم جان دورماز 

 

کریم جان در اینستاگرام بسیار فعال است و ۳٫۵ میلیون دنبال کننده دارد. او با انتشار عکس ها و بخصوص ویدئو‌های طنز خود، طرفداران زیادی برای خود جذب کرده است.

 

پیج اینستاگرام کریم جان دورماز 

 

قد و وزن کریم جان دورماز 

 

قد کریم جان ۱.۸۶ سانتی متر و وزن وی ۷۴ کیلوگرم است. 

 

 

برنامه های تلویزیونی کریم جان دورماز 

 

۲۰۱۶- برنامه مد و لباس- İşte Benim Stilim – داور میهمان

 

 

مصاحبه جذاب و خواندنی با کریم جان دورماز

 

مردمو خیلی می خندونید. کار خیلی سختیه. این کارو چطور انجام میدید؟ 

 

کریم جان دورماز : دقیقا همینطوره. کاری که من انجام میدم، کمدی شرایطه و بهش به عنوان کار نگاه میکنم. هر کاری که کنم به اشتراک می گذارم. اگه به چیزی زیاد بخندم، سریع میگم: “آی صبر کن. اینو باید به اشتراک بگذارم.” هم خودم میخندم و هم دیگران رو میخندونم. ملت از بیرون نگاه میکنن و میگن ببین چقدر راحت داره پول درمیاره اما باور کن اینطور نیست. کاری سخت از خندوندن مردم نیست! اینو همه ی شو من های دنیا میدونن.

 

 

با اینحال بعضی ها شمارو مغرور میدونن و از عکس گرفتن باهاتون دوری می کنن… 

 

کریم جان دورماز : آی اینو که اصلا نمی فهمم. بعضیا ممکنه فکر کنن نمیتونن بهم دسترسی داشته باشن و بهم بگن مغرورم. اصلا اینطور آدمی نیستم. غرور من صفره بابا. این همه آدم منو دوست دارن، میشناسن،… این منو خوشحال میکنه. وقتی کسی میخواد باهام عکس بگیره، خیلی خوشحال میشم.

 

 

خدا زیاد کنه ولی همه دوست دارن بدونن که در آمدتون چقدره

 

کریم‌جان دورماز : عزیز دلم من دیگه خودمم حساب پولم دستم نیست. از یه جایی به بعد دیگه شمردن پولو گذاشتم کنار. 

 

 

این شرایط باعث بوجود اومدن حسادت در بین اطرافیانتون نشده؟

 

کریم جان دورماز : مگه میشه بوجود نیاد؟ اما تا حالا نشده کسی جلو روم چیزی بگه. قطعا پشت سرم حرف میزنن. 

 

 

پولتونو چطور خرج میکنید؟

 

کریم‌جان دورماز : خونه میخرم گلم. 

 

 

آخه قبلا میگفتید خرج خرید کیف میکنم؟ 

 

کریم جان دورماز : عاقل شدم دیگه. خوب پوشیدن و گشت و گذار رو دوست دارم. برای خرید کیف هم پول زیادی خرج میکنم. اما سرمایه گذاری عاقلانه رو یاد گرفتم. 

 

 

اگه یک روز از خواب پاشید و اصلا حال نداشته باشید، باز هم برای خندوندن مردم چیزی به اشتراک میگذارید؟ 

 

کریم‌جان دورماز :به هیچ وجه. اون ساختگیه. مثلا دیروز ساعت ۳ ظهر از خواب پاشدم. همه‌ی ما گاهی اوقات چنین خستگی ای رو تجربه کردیم. هی خوابیدم و بیدار شدم و چیزی به اشتراک نگذاشتم. هرچی که به اشتراک بگذارم، حس و حال واقعیمه. 

 

 

این انرژی رو از کجا میارید؟ شکست عشقی و این جور چیزا روی شما تاثیر نداره؟ 

 

کریم جان دورماز : یک بار تاثیر گذاشت. دم در نگاه کرد و رفت. نمیشه گفت شکست عشقی شدیدی رو تجربه کردم اما وقتی یه حس هایی بینمون رد و بدل شد و بعدش رابطمون بهم خورد، یک مدت ناراحت بودم. 

 

 

تا حالا برای کسی گریه کردید؟ 

 

کریم‌جان دورماز : اصلا. هیچ کس نمی تونه منو به گریه بندازه. 

 

 

افسردگی؟ 

 

کریم جان دورماز : افسردگی من یک ساعته است. افسرده میشم و سریع از این حالت درمیام. 

 

 

گفته بودید که اگه از زندگی واقعیم بگم، غوغا به پا میشه

 

کریم جان دورماز : ما داریم در ترکیه زندگی میکنیم. به هر حال من دارم از خودم چیزهایی مثل حس و حال واقعیم و زندگیم رو به اشتراک می گذارم. اکثر کلماتی رو که استفاده میکنم، جلوی دوربین بکار نمیبرم مگر نه، الان اینجا نبودم. وقتی مردم این کریم جان و دوست دارن، چرا ریسک کنم؟  

 

 

دقیقا دارید از چی دوری می کنید؟ 

 

کریم جان دورماز : موقعیتی که در اون قرار دارم، یک مرز صحیحه. این ور مرز و اون ور مرز، در ترکیه قابل قبول نیست. 

 

 

دوستان نزدیکتون در شبکه های اجتماعی نسبت به شما راحت تر هستن…

 

کریم جان دورماز : تربیت خونوادگیشونو نشون میدن (میخندد). شوخی کردم. اصلا نمی گم که دوستام بی تربیت هستن. منم چند سال قبل مثل اونا راحت بودم. 

 

 

خب الان چی تغییر کرده؟ 

 

کریم‌جان دورماز : دیگ هرکاری میکنم خبرش درمیاد و مردم عکس العمل زیادی نشون میدن. اینو خرید، اینو گفت، این کارو کرد. 

 

 

در حال حاضر به چه کاری مشغولید؟ 

 

کریم جان دورماز : یک آرایشگر موفق هستم. کاری رو دارم انجام میدم که همیشه در ذهنم بود و محصول رژ بیرون دادم. در دنیای آرایش، یک مارک به حساب میام. 

 

 

تا به امروز از سمت خانوادتون با مخالفتی روبرو شدید؟ 

 

کریم جان دورماز :اصلا. خانوادم از اول در کنارم بودن و کمکم کردن. دیگه اینو خیلی خوب میدونم که آدم هیچ چیز نداشته باشه اما خانواده‌ای داشته باشه که اونو همون طوری که هست دوست داشته باشن و تا آخرش پشتیبانش باشن. ارزشمندترین چیز در زندگی همینه.

 

 

وقتی بچه بودید دوست داشتید چی کاره بشید؟ 

 

کریم‌جان دورماز : دوست داشتم طراح مد بشم عشقم. وقتی در دوران راهنمایی تحصیل میکردم، لباس اوت موتور درست کرده بودم. توی خونه اصلا درس نمی خوندم. همیشه با این چیزا مشغول میشدم. بعد از دوران دبیرستان باید میرفتم سر کار. پیش چند تا طراح مد کار کردم. اما باید رفته رفته از اون مرحله بیرون می اومدم و وارد مرحله بعدی میشدم. اصلا نمیتونستم اینطوری ادامه بدم. اصلا نتونستم تحمل کنم. بعدش یک استعداد دیگه رو در خودم کشف کردم و در یک شرکت آرایشی، به عنوان میکاپ آرتیست شروع بکار کردم. 

 

 

بعد؟ 

کریم جان دورماز : دو سال بعد، از خارج از کشور پیشنهاد کاری دریافت کردم و به باکو رفتم. ۹ ماه اونجا موندم. اون جا با پخش ویدئوهای زنده، در ترکیه به شهرت رسیدم. 

 

 

بعدشم که خدا گفت برو جلو بنده ی من….

 

کریم جان دورماز : دقیقا عزیز دلم. وقتی تونستم توجهات رو جلب کنم، پیش رفتم. 

 

 

توی چجور خانواده ای بزرگ شدید؟ 

 

کریم‌جان دورماز :یه خانواده فوق‌العاده. یک خانواده ۵ نفره هستیم. دو تا خواهر دارم. عاشق همدیگه هستیم.  

 

 

وقتی خارج از کشور بودید، احساس راحتی میکردید؟ 

 

کریم جان دورماز : البته. اما یه چیزی بهت بگم عشقم؟ خیلی جاهای دنیا رو گشتم. به غیر از استانبول نمیتونم جای دیگه‌ای زندگی کنم. امسال بیشتر تعطیلاتم توی بدروم و چشمه گذشت. نمی دونم باور میکنی یا نه اما دلم حتی برای ترافیک استانبول هم تنگ شده بود.

 

 

دوست داشتنی ترین اسباب بازی دوران بچگیتون چی بوده؟

 

کریم جان دورماز : البته که عروسک باربی (می خندد.). موهاشونو کوتاه میکردم. لباس تنشون میکردم. رسما براشون استایل درست میکردم بابا. 

 

 

توی زندگیتون کم و کسری داشتید؟ 

 

کریم‌جان دورماز : از نظر اقتصادی راحت بودیم. بابام رستوران ماهی داشت. همیشه بهم پول تو جیبی میداد. اما این پول برای زندگی رویایی من کافی نبود. من همیشه یک زندگی لوکس و چیزهای بیشتری می خواستم؛ به همین خاطر شروع به کار کردم. وقتی میخواید پول باباتون رو خرج کنید، دو بار فکر می کنید اما موقع خرج کردن پول خودتون، بدون فکر کردن خرجش میکنید. 

 

 

زندگی کیم کارداشیان رو همیشه دنبال می کنید. توی زندگی اون چه چیزی هست که شمارو جذب می کنه؟ 

 

کریم جان دورماز : از خیلی وقت پیش دوستش داشتم و الانم خیلی دوستش دارم. اون زندگی عالیش و برنامه‌ای که اجرا میکنه؛ همیشه دوست داشتم همچین زندگی‌ای داشته باشم. 

 

 

به نظر میاد یکم ندید بدید هستید. چیزهایی که میپوشید، زیورآلاتتون و کیف هاتون چیزهایی هستن که خیلی جلب توجه میکنن… 

 

کریم جان دورماز : باور کن اینطوری نیستم. یعنی اینطوری بزرگ نشدم. من همه چیز دیدم! اما این ها چیزهایی هستن که همیشه دوست داشتم داشته باشم. من در حال حاضر رویاهام رو به واقعیت تبدیل میکنم. 

 

 

روزتون چطور میگذره؟ وقت کتاب خوندن دارید؟ 

 

کریم جان دورماز : کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم اما متاسفانه اصلا نمی تونم بخونم. یا روی صحنه هستم یا گوشی دستمه. برای کتاب خوندن وقت ندارم. ۶ روز هفته و گاهی ۷ روز هفته رو کار میکنم. در یک ماه از بهار، ۵۸ تا کار انجام دادم و رکورد ترکیه رو شکستم. ماشالله بگو دختر! 

 

 

اگه نامزد داشته باشید، بهش حسادت می کنید؟ 

 

کریم جان دورماز : آبان ماهی ام. خیلی حسودم. 

 

 

مثلا به چه چیزهایی حسودی می کنید؟ 

 

کریم جان دورماز : نامزدم نباید اینستاگرام داشته باشه. اگر هم نتونم جلوش رو بگیرم، باید بتونم وارد حسابش اینستاگرامش بشم. 

 

 

شما چی ؟ حساب خودتون رو در اختیارش می‌گذارید؟ 

 

کریم جان دورماز : اصلا. چه کارا که توی اینستاگرام نمیکنم (می خندد.)

 

 

خب میتونید باهاش صادق باشید؟ 

 

کریم جان دورماز : اگر عاشقش باشم، اصلا خیانت نمیکنم اما اگه عاشقش نباشم، خیانت میکنم. آدم متفاوت رو دوست دارم. اگه کسی که عاشقشم بهم خیانت کنه، از روی زمین محوش میکنم. هم اونو میکشم هم کسی رو که باهاش بوده رو. 

 

 

وقتی ازش جدا میشید، میتونید دوست معمولی بمونید؟ 

 

کریم جان دورماز : نه. سریع باهاش دشمن میشم. 

 

 

بعدش پشیمون بشه و بهتون زنگ بزنه چی؟ 

 

کریم جان دورماز : چه دلیلی داره؟ نه گلم. رابطم کاملا تموم میشه چون اگه جدا بشم، قطعا به طرز بدی جدا میشم. 

 

 

خب چجور آدمی میتونه شمارو جذب کنه؟ 

 

کریم جان دورماز : باید خیلی باهوش باشه. آدمای احمق رو نمیتونم تحمل کنم. از نظر بدنی هم، دغدغه خاصی ندارم. همین که به هیکلم بخوره کافیه. حرف زدنش، حرکاتش و شرایط زندگیش باید بهتر از من باشه. از نظر مادی و معنوی بالاتر از من باشه. باید از من باهوش‌تر باشه. 

 

 

اگه خیلی باهوش باشه اما از نظر بدنی جذبتون نکنه چی؟ 

 

کریم جان دورماز : اون موقع نمیشه. 

 

 

پس مهمترین دغدغتون باهوش بودنش نیست… 

 

کریم جان دورماز : ببین منو توی چه تله ای انداختی ( میخندد.) اما از نظر بدنی جذاب نباشه که نمیتونم عاشق بشم. 

 

 

ممکنه شمارو یک روز در حال بوسیدن دوست دخترتون یا در حالیکه دستش رو گرفتید ببینیم؟ 

 

کریم جان دورماز : چرا نشه. شاید در آینده همچین سوپرایزی انجام دادم.  

 

 

اگه یکی پیدا بشه که خیلی عاشقش باشید و بهتون بگه شبکه های اجتماعی رو کنار بگذار، بهش چی میگید؟ 

 

کریم جان دورماز : اگر توی میامی یک خونه ۱۰ میلیون دلاری بهم بده،یک ماشین دو میلیون دلاری بده، توی استانبول ۱۰ تا خونه، سهام و شرکت بهم هدیه بده، میگم باشه. وقتی خودمو گارانتی کنم تمومه. اما اگه یک عشق معمولی باشه، نه. 

 

 

خوبه که احساساتی رفتار نمی کنید

 

کریم جان دورماز : خیلی اهل گارانتی هستم. یه چیزی هست به اسم احساس و یه چیزی هم به اسم کار. با احساسات زندگی میکنی اما شکمت سیر نمیشه. 

 

 

فقط بینی تونو عمل کردید؟ 

 

کریم جان دورماز : فقط بینیم رو عمل کردم. چه با آرایش و چه بی آرایش خوشگلم. علاوه‌بر‌این، چه بی آرایش و چه با آرایش همه منو می بینن. 

 

قبل و بعد از عمل کریم جان دورماز
تصویری از قبل و بعد از عمل کریم جان دورماز

 

ایده آل هایی برای خودتون دارید؟ مثل آجدا پاکان، تارکان،… ؟ 

 

کریم جان دورماز : از بچگی به افرادی مثل ریحانا و کیم کارداشیان علاقمند بودم.  

 

 

کمی محافظه کار هستید درسته؟ 

 

کریم‌جان دورماز : بدون گفتن بسم الله از خونه نمیام بیرون. بدون خوندن آیه الکرسی روی صحنه نمیرم. همیشه آیه الکرسی رو میندازم گردنم. این بین منو خداست. الحمدالله مسلمونم. نماز میخونم. روزه میگیرم. وقت داشته باشم قرآن میخونم. بدون دعا هیچ کاری انجام نمیدم. محافظه کارم و کاری نمیکنم حرف و حدیث بوجود بیاد. 

 

خانم ها بیشتر دوستتون دارن یا مرد ها؟ 

 

کریم‌جان دورماز : خانم ها! ۶۰ درصد دنبال کنندگانم خانم ها هستن اما اخیرا آقایون هم بیشتر شدن. کسانی هستن که منو دوست دارن و کسایی هم هستن که ازم خوششون نمیاد. اگه قبلا آدمی مثل من رو ندیده باشن، ممکنه براشون چندش باشم. به همچین آدم‌هایی هم احترام می گذارم. 

 

 

خب خانوم ها چرا انقدر دوستتون دارن؟ 

 

کریم جان دورماز : چون زندگی من به زندگی اونا شبیهه. استیل، ظاهر، زیبایی ظاهری و غیره. کدوم مردی کیف شنل خودش رو دستش میگیره و میره خرید؟ خنده داره! اما هر خانومی هم منو دوست نداره. 

 

 

ورزش میکنید؟ 

 

کریم‌جان دورماز: آره. آب زیاد میخورم. با اینکه زیاد غذا میخورم اما یه جوری آبشون میکنم. عصر ها فقط سر صحنه نیم کیلو عرق میکنم. آب بدنم رو از دست میدم؛ به خاطر همین آب زیادی میخورم.  

 

از دست ندهید