بیوگرافی کامل و مصاحبه ی خواندنی با سرهات تئومن

سرهات تئومن (به ترکی Serhat Teoman ) که با نام سرهات تئومان نیز شناخته می شود متولد ۱۴ خرداد ۱٣۶٣ در دیرباکیر ترکیه است . در این مطلب، بیوگرافی و مصاحبه خواندنی با سرهات تئومان را تقدیمتان خواهیم کرد. با وای آره همراه باشید:

 

 

خانواده و تحصیلات سرهات تئومن

 

سرهات اصالتا اهل ازمیر است اما به خاطر کار پدرش که نظامی بوده در دیرباکیر به دنیا آمده است و زندگی در شهر های مختلف همچون بارتین و کایسری را تجربه کرده است. او دو خواهر به غیر از خودش دارد.

 

خانواده و تحصیلات سرهات تئومن

 

سرهات در دوره دبیرستان، در رشته الکترونیک تحصیل کرده است. او دوره لیسانس خود را در رشته بازیگری دانشگاه ٩ ایلول گذرانده و سپس از دوره فوق لیسانس رشته تئاتر دانشگاه معمار سینان فارغ التحصیل شده است. تیم مورد علاقه سرهات، گالاتاسرای است و گروه طرفداران چارشی بشیکتاش را بسیار دوست دارد.

 

 

آغاز کار بازیگری

 

سرهات در دوران دانشگاه با سعد الله چلن، کارگردان ترک آشنا شد و برای اولین بار به عنوان بازیگر میهمان با سریال زخم گلوله به دنیای بازیگری قدم گذاشت. شهرت اصلی سرهات با ایفای نقش بوراک در سریال کوزی گونی آغاز شد.

 

 

سرهات در سال ٢۰۱٩ نیز بازی بسیاری خوبی در سریال دخترم از خود ارائه داد. او در این سریال با نقش جمال با افرادی همچون بورا گولسوی، سلین شکرجی و لیلا توغوتلو همبازی شده بود.

 

فیلم ها و سریال های سرهات تئومن سرهات از سال ۲۰۰۸ و از سر سریال همه برای یکی با بورا گولسوی آشنا شده است و چندین بار در تئاتر های مختلف با او همبازی بوده است. آخرین بازی سرهات تئومن مربوط به سریال بچه در سال ۲۰۱۹ است. از بازیگران این سریال می توان به جیدا آتش، نازان کسال، مروه چائیران و نیمت ایی گون اشاره کرد.

 

 

قد و وزن سرهات تئومن 

 

قد سرهات ۱.٨٢ سانتی متر و وزن او ٧٨ کیلوگرم است. 

 

 

نامزد و همسر سرهات تئومن 

 

سرهات از سال ٢۰۱۵ با بازیگر ترک، لیلا فرای رابطه دارد. سرهات قبل از این رابطه مدتی با امینه گولشه، بازیگر دورگه سوئدی- ترک و دختر شایسته ی ٢۰۱۴ ترکیه دوست بود.

 

دوست دختر و همسر سرهات تئومن 
سرهات تئومن در کنار لیلا فرای

 

اینستاگرام سرهات تئومن 

 

سرهات در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۱٫۲ میلیون دنبال کننده دارد.

 

 

سریال های سرهات تئومن 

 

٢۰۰٣- سریال Kursun Yarasi (زخم گلوله)

 

٢۰۰۵- سریال Kanli Dugun در نقش ایلکر 

 

٢۰۰۶- سریال Yalanci Yarim در نقش جنک 

 

٢۰۰٧- سریال Yemin (قسم) در نقش علی سونات

 

٢۰۰٧- سریال Avrupa Yakasi در نقش دوست علیجان 

 

٢۰۰٨- سریال Kiz takimi در نقش تولگا 

 

٢۰۰٨- سریال Hepimiz Birimiz icin (همه برای یکی) در نقش اگمن 

 

٢۰۰٨- سریال Gece Gunduz (شب و روز)

 

٢۰۰٩- سریال Uygun Adim Ask در نقش سلچوک 

 

٢۰۱۰- سریال Bitmeyen Sarki در نقش مسعود 

 

٢۰۱۱- سریال Gun Aksam Oldu در نقش تاریک 

 

٢۰۱٢- سریال Kuzey Guney (کوزی گونی) در نقش بوراک چاتالجالی 

 

٢۰۱٣- سریال Bugunun Saraylisi در نقش ساوتش آتامن

 

٢۰۱۵- سریال Acil Servis (سرویس اورژانسی) در نقش سینان 

 

٢۰۱۵- سریال Acil Ask Araniyor (عشق اورژانسی) درنقش سینان

 

٢۰۱۶- سریال Kacin kurasi (آب زیر کاه) در نقش باریش 

 

٢۰۱٧- سریال Anne (مادر) در نقش کمیسر سینان 

 

٢۰۱٨ تا ٢۰۱٩- سریال Kizim (دخترم) در نقش جمال 

 

٢۰۱٩- سریال Cocuk (بچه) در نقش علی کمال کاراسو 

 

 

فیلم ها و سریال هایی که سهرهات تئومن کارگردانی آن ها را بر عهده داشته است:

 

٢۰۱۶- سریال Mahalle (محله)

 

 

سناریو های نوشته شده توسط سرهات تئومن 

 

٢۰۱۶- سریال Mahalle (محله)

 

 

مصاحبه با سرهات تئومن

 

من فکر میکردم شما اهل ازمیر هستید

 

سرهات تئومن : پدرم نظامی هست. وقتی در دیرباکیر خدمت میکرد در اون جا بدنیا اومدم. بعدش برای دوران راهنمایی اومدیم ازمیر. حدود ۱۰ سال هم هست که اومدم استانبول.

 

 

توی خونه نظم پادگان برقراره؟ 

 

سرهات تئومن : نه پدرم آدمی نیست که توی خونه مثل نظامی ها رفتار کنه. با همچین نظم و انضباطی بزرگ نشدیم. از اون بچه هایی هستم که با پدرش رابطه صمیمانه ای داره. از این نظر هم خیلی شانس آوردم. 

 

 

ازمیر رو ترجیح میدی یا استانبول رو؟ 

 

سرهات تئومن : با هم فرق دارن…مثلا الان بگن برگرد ازمیر نمیتونم. این جا کارهایی دارم که باید انجام بدم. اما در آینده چرا نتونم برم؟ 

 

 

فکر میکنی برای بازیگر شدن بدنیا اومدی؟ 

 

سرهات تئومن : با این فکر که در آینده بازیگر خواهم شد بزرگ نشدم. من بچگیم رو مثل بچه‌ها گذروندم. مثل همه بچه ها بودم…بعد از دبیرستان شرایطم تغییر کرد. تصادفا با بازی در یکی از تئاتر ها، بازیگری رو شروع کردم و بعدش آموزش این کار رو دیدم. 

 

 

به نظرتون برای بازیگر شدن حتما باید آموزش دید؟ 

 

سرهات تئومن : استعداد مهم هست اما با آموزش هم در مدت کمی می تونید یک چیزهایی یاد بگیرید و به کارتون سرعت بدید. نمی تونم بگم در بازیگری استعداد داشتم چون هیچ کس توی خانوادم یا بین دوستام با بازیگری سرو کار نداشته. بازیگری در ژن من نبوده.

 

 

خواسته ها یا قوانینی در زمینه بازیگری برای خودت داری؟ 

 

سرهات تئومن : نه اصلا. فقط به این فکر میکنم که کارایی که لازمه باید انجام بدم. تحمل بی‌احترامی رو ندارم. اگه در حال باری باشم و سر صحنه سروصدا باشه خیلی عصبی میشم. اینکه کسی وظیفش رو انجام نده منو ناراحت میکنه. اگه من کارم رو درست انجام ندم، اون ها هم حق دارن از دستم عصبانی بشن. اگه بعد از تموم شدن این مصاحبه بگم همه چیزو اشتباه گفتم عصبانی نمیشی؟ 

 

 

عصبانیتت شدیده؟ 

 

سرهات تئومن : عصبانیتم با توجه به شرایط میتونه متفاوت باشه. اینطور نیستم که رک حرفم رو بزنم و بعضی وقت ها اصلا حرف نمیزنم و سکوت میکنم. سعی میکنم عصبانیتم رو بدون شکستن قلب کسی برطرف کنم. 

 

 

به شبکه های اجتماعیت نگاه میکردم. دخترا دیوونت هستن. وقتی کامنت هاشون رو میخونی چه حسی پیدا می کن؟ 

 

سرهات تئومن : لذت میبرم اما حس فوق العاده ای ایجاد نمیکنه. اگه بیست سالم بود میگفتم وای حتما خیلی خاص هستم اما تا الان صحنه های زیادی رو تجربه کردم و تجربه های زیادی کسب کردم. به خاطر همین میتونم همچین عکس العمل هایی را درک کنم.

 

 

طولانی ترین رابطتون چقدر طول کشیده؟

 

سرهات تئومن : حدود ۶ سال. 

 

 

تا به امروز از خانوم ها چی یاد گرفتی ؟ 

 

سرهات تئومن : از هر خانوم و هر انسانی یک چیزی یاد میگیرید. اما اینو میتونم بگم که هیچ مردی نمیتونه خانوم ها رو درک کنه. 

 

 

شغلتون خیلی با غرور ارتباط داره اما تا جایی که دیدم آدم زیاد مغروری نیستی. از نظر تو غرور در شغل بازیگری لازمه؟ 

 

سرهات تئومن : به نظر من اصلا لازم نیست.  فرقی که شغل من با شغل های دیگری داره فقط اینه: کارم در خونه مردم پخش میشه. مردم چهرم رو میشناسن. به خاطر همین هم وقتی منو میبینن دوست دارن سلام کنن یا باهام عکس بگیرن. نتیجه شغل من اینه… من با بقیه آدما فرقی ندارم. کارم با کار بقیه فرق داره.

 

اگه به این ایمان داشته باشی، دیگه توی کوچه شکمت رو عقب نمیدی یا شونه هات رو بالا نمیکشی. اگه مدام به مکانی برم به گارسون اونجا میگم چطوری داداش. اون ها هم وقتی منو توی کوچه میبینن بهم سلام می کنن. چون من شب ها و آخر هفته ها مهمون خونه های اونا میشم.

 

 

اگر بازیگر نمی شدی چه شغلی رو انتخاب میکردی؟ مثلا دوست داشتی دکتر بشی؟ 

 

سرهات تئومن : نه دکتر نمی شدم. من به خاطر شغلم، در بیمارستان Pandik Marmara آموزش دیدم. خیلی کار سختیه. فکر کن، هر روز ۱۰ بیمار میمیره. هر روز باید به ٢۰ تا مورد اورژانسی برسی و بعدش باید فراموش کنی و با دوستت بشینی چایی بخوری چون زندگی ادامه داره.

 

وضعیت روحی روانی سختی رو باید بگذرونی. وقتی به یک مورد اورژانسی رسیدگی میکنی انگار در برزخی. یک چیزی بین مرگ و زندگی. این شغل شرایط خیلی سختی داره. حقوق و دوره آموزیششونم که همه میدونن. کار خیلی سختیه.

 

 

شما روزی چند ساعت کار میکنید؟ 

 

سرهات تئومن : ساعت رو در نظر نگیریم چون دوستانیکه میخوان بازیگر بشن میترسن! کارمون خیلی خوب پیش میره. وقتی کار رو میبینم و امتیاز خوب کار رو در رقابت با کارای دیگه مقایسه میکنم خستگیم در میره و خیلی خوشحال میشم. با خودم میگم فقط یه قسمت مونده. دو سه هفته کار میکنم و بعد استراحت میکنم. 

 

 

سرهات تئومن : به نظرت در زندگی چی نباشه نمیشه؟ 

 

آرامش نباشه نمیشه. سلامتی نباشه نمیشه. پول میاد و میره. 

 

 

چی رو نمیتونی ببخشی؟ 

 

سرهات تئومن : با توجه به شرایط فرق می کنه. الان یک چیزی میگم اما بعد یه چیزی بزرگتری پیش میاد که نظرم عوض میشه. کینه به دل نمیگیرم اما چیز هایی هست که نمیتونم ببخشم. 

 

 

دوست داری ۱۰ سال بعد هم به کار بازیگری مشغول باشی؟ 

 

سرهات تئومن : کار دیگه ای بلد نیستم که. بازیگری ذاتا همچین چیزیه. بازیگر از هر چیزی کمی بلده اما در هیچ چیز تخصص نداره. دانش دکتر رو ندارم اما میتونم نقشش رو بازی کنم. بازیگری چیزیه که کامل بلدم و ازش پول درمیارم.

از دست ندهید